18 octombrie 2016

Nu schimbam caii din mers…


Nu schimbam caii din mers…
Mi se pare absurd sa o schimbam pe Kovesi fiindca striga Basescu si inca unu ca din gura de sarpe…
Procurorul general nu e un fel de Zorro sa il aresteze pe Johanis in timpul mandatului sau pe Primul Ministru…
Este normal sa existe o anumita sustinere politica si sa se tina cont de anumite lucruri…
Kovesi nu e perfecta si nu e un inger.
Dar nu mi se pare ca exista un motiv cu adevarat serios sa o schimbam inainte de a-si termina mandatul si in niciun caz la presiunea unor politicieni care nici macar nu conduc.
Mie mi se pare ca actionat foarte bine…
Chiar si mie mi se pare anormal sa il trimitem pe Primul Ministru sau Presedinte in judecata cat timp sunt in functii…
Mi se pare fortata aceasta cerere de schimbare brusca a lui Kovesi.
Kovesi e ok din punctul meu de vedere si nu trebuie debarcata brusc. Sa isi termine mandatul si vedem atunci daca merita realeasa sau avem ceva mai bun. 
PS: Eu  i-as schimba pe Basescu, Ponta, Oprea etc... Ce sa vezi, au fost deja schimbati... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu