22 octombrie 2016

Propun sa il inlocuim pe Johanis cu Kovesi…



Propun sa il inlocuim pe Johanis cu Kovesi…
Eu am perceput de ceva vreme ca e ceva rau, sinistru pe Johanis…
Da poate ma insel de aceea nu m-am pronuntat…
Probabil lupta si el impotriva Justitiei. Probabil o vrea jos pe Kovesi.
Probabil lupta impotriva yoghinilor si el…
Nu stiu exact ce e dar ceva e.
Johanis se lupta si el cu Dumnezeu…
De aceea nu are cum sa castige…
Va deveni sinistru, e plin de ura.
Dar poate ma insel, sa lasam lucrurile sa se desfasoare.
E ceva ce noi nu stim, poate vrea sa plece de acolo, sa isi dea demisia…

Poate asculta de ordinele transexualilor de peste ocean.
Sau poate de ale evreilor.
Asa cum am simtit acum cativa ani ca ceva in neregula cu Boc, era, si iata se confirma.
Basescu lua cate 10 miliarde pe an, atat a costat prezenta lui pretioasa tara in functia de Presedinte.
Poate ma insel dar simt ca e ceva in neregula cu Johanis…
Joahnis e manipulat, imi pare rau pt el, eu am spus tuturor ce sa faca dar el, ca si Hoprea si altii nu vor sa asculte…
Veti sfarsi rau pt ca Dumnezeu e cu mine si ma inspira…
PS: Johanis, toti cei care sunt impotriva mea si aici si in alte parti vor cadea fara exceptie. Chiar si dupa ce eu nu voi mai fi pe pamant…
Unii vor cadea pana in Iad!  
Eu sunt singurul care te poate salva, devino prietenul meu. Basescu nu a cazut pt ca eu am fost prietenul lui cat a fost Presedinte…
Desigur s-a dovedit un imbecil care a declarat ca nu are nevoie de prieteni apoi…  Dar se pare ca prostia se plateste…
Imi pare rau si de Johanis si de Basescu, dar vorba lui Iisus: de ce dati cu piciorul in tepusa?
Johanis, ti-a bagat Basica in cap prostii? Nici macar Ponta nu l-a crezut pana la capat dar atat cat l-a crezut atat plateste…
Crinutu nu l-a crezut deloc, probabil de aia a iesit din scena… (adica l-a crezut nebun :)
Vreau ca Base sa nu mai aiba nimic de spus in tara asta…
Amin! 
PS: Ti-adat Masoneria anumite ordine Johanis? Iti spun ca nu vei termina mandatul daca te lupti cu yoghinii,vei fi suspendat si nu te va mai vota nimeni! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu