9 ianuarie 2017

Cel care conduce lumea...



Cel care conduce lumea...
L-ati auzit si ati vazut semnele Lui, pt fiecare dupa meritul si intelegerea sa.
Daca il veti asculta si va veti supune Lui veti trai, vesnic chiar!
Veti primi viata si intelepciune tot mai multa.
Daca nu, veti fi judecati conform Karmei voastre.
Se va intra in ardere de Karma daca nu vreti sa ascultati.
Si fiecare popor va suferi in raport cu pacatele si ascultarea pe care o are fata de Dumnezeu ce vorbeste prin trimisii Sai.
Antichristii vor parasi scena si nu vor mai avea nimic de spus in curand pe aceasta planeta.
Iar daca nu se vor crestina vor ramane o mica mana de oameni desigur urati si dispretuiti de ceilalti cum au fost intotdeauna.
Trebuie sa va supuneti de acum.
Dumnezeu nu poate conduce lumea decat prin alesii Sai si deja o conduce.
In functie de atitudinea si ascultarea fata de acestia se va decide si soarta voastra si a popoarelor voastre.
Stiu ca Dumnezeu poate fi foarte convingator si un om cu un toiag in mana poate supune nu o planeta ci o galaxie...
Este alegerea voastra, nimeni nu va incalca liberul arbitru.
Singuri veti decide daca intrati in Binecuvantare sau in Ardere de Karma...
Iar visul meu a fost acesta: sa devin purtator de cuvant al lui Dumnezeu...
Se pare ca s-a realizat!
Curatarea lumii va incepe, voi decideti cum se va face.
Eu stau si observ... 
Atentie si la tara noastra pt ca dupa ce antichristii vor fi indepartati de la putere nu veti mai avea nicio scuza...  
Vreau in toate functiile importante crestini practicanti...
Prin atei si antichristi ce poate sa vina bun?
Desigur Dumnezeu se foloseste de toti insa am vazut cu totii care sunt intentiile acestora.  
Dumnezeu va sustine sa curatati lumea de slujitorii Satanei si sa ii trimiteti la plimbare.
Conteaza doar sa le luati butoanele: aveti dreptul la auto-determinare, destul v-au pacalit ca ati inceput sa ridicati moschei celor care va decapitau pana mai ieri...
Asta ca sa vedeti cat de rataciti sunt acesti anti-christi care in loc sa asculte de Dumnezeu se lupta cu El!
Aveti curaj in atitudinea fata de ei deoarece Dumnezeu va va sustine!
Dati-le peste nas si nu le mai lasati nimic pe mana! Nu mi-am imaginat ca pot exista oameni atat de mincinosi, perversi si ucigasi.
Degraba luati la purecat intreaga Europa si daca e nevoie interziceti acele societati secrete care au devenit supuse acestora.
Impreuna vom reusi!
De acum pt totdeauna lumea va fi condusa de un ales al lui Dumnezeu, de cineva care il cunoaste personal pe Dumnezeu...
Incepeti deci cu schimbarea roboteilor care s-au decis sa lucreze pt acestia.
Curatati sistemul de ei.
Ce nu au facut Timofte si Iorgovan faceti voi acum!
Faceti asta si in Italia, care e plina de antichristi ca de paduchi!  Unde e mareata Franta, ce va fi cu ea? 
Sa inchidem deci la unison societatile secrete deoarece nu mai avem nevoie de ele!
Dumnezeu ne-a revelat ce va fi si cum va conduce lumea...
Iar cei care nu vor vrea sa asculte fie se vor ingrozi dupa avetismentele divine fie vor fi judecati pana la capat, pana ce vor fi stersi de pe fata pamantului cu tot cu statele lor...
Se pare ca  Dumnezeu v-a avertizat la modul cel mai serios...
Eu l-as lua in serios altfel in curand pamanatul se va deschide sa va primeasca...
Eu nu as glumi cu Dumnezeu...
Iata ce a patit Ceauseasca dupa ce l-a otravit pe Arsenie Boca...
Nu va jucati cu Dumnezeu! Oare dupa cate Holocausturi vor pricepe antichristii asta?
Fascinant , nu? 
Noi ii avertizam si le vrem binele iar ei nu si nu: Nu, nu vrem sa ascultam de crestini si nici de profeti si nici de Hristos, vrem sa ii ucidem pe toti! 
Pe toti vrem sa va iradiem si sa va strangem de gat! Nu va mai suportam cu Hristos al vostru! 
Da, da, v-am daramat  bisericile, v-am bagat in inchisori si v-am ucis prin bolsevici, v-am nenorocit cu Comunismul! 
Am inventat boba atomica pentru voi!
V-am falimentat, v-am distrus economia, v-am taiat uzinele, v-am indatorat cu FMI! 
Am facut parcari din catedralele voastre(vezi Franta!)
Ne vom lupta cu Dumnezeu pana la capat si nu vom renuntata la crimele si asasinatele noastre!  
Nu, nu, am inventat Terorismul si va vom teroriza pana la sfarsit!
Da, pana la sfarsitul vostru, care e aproape! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu