2 februarie 2017

Antichristu se lupta cu orice forma de Nationalism...

Antichristu se lupta cu orice forma de Nationalism...
De ce?
Pt ca e pus in incurcatura de intrebarea: ce natie esti tu?
Au, ce rau e nationalismu asta, nu mai putem sa conducem noi tarile lor din cauza acestui nationalism ce ne intreaba: ce sunteti voi...
Si noi suntem orice numa crestini nu, suntem orice numai americani, rusi si orice alta natiune nu...
Noi oamenii fara stat am inventat lupta impotriva Nationalismului...
Ok, atunci e normal ca intreaga planeta sa lupte impotriva natiei voastre asa cum si voi luptati impotriva tuturor natiilor...
Ideea era ca PSD-u nu sunt tocmai nationalisti dar in lipsa de altceva sunt buni si astia sa fie scosi din politica...
Ca Vadim numai e...
Iorgovan nu mai e...
E bun si Ponta sa fie persecutat de ultra nationalism desi el saracu i-a batut de i-a uscat pe romani la Pungesti, desi el voia sa faca o mega-moschee...
Ia sa incepem un pic sa nationalizam anumite structuri strategice sa vedem cum scot fum pe nas  antichristiii...
Rau, rau e nationalismu asta pt ca nu avem noi ce raspunde cand ne intreaba : ce esti tu antichristule?
Care e natia ta?
Ce cauti tu sa conduci tara mea cand tu ai alta natie?
I-am convins sa scoata Religia din stat, i-am pacalit, toti lauda Secularismu acum, mai tre sa le scoatem si nationalismu din cap....
Avem istorici care scriu carti pt a-i convinge ca n-au nici natie, nici istorie...
Daaa, si noi am facut sarificii: ne-am schimbat numele, numai umblam cu tichia in cap pe strazi...
Daaa, mari sacrificii, da am reusit sa punem mana pe tarile lor, sa le falimentam, sa construim moschei in ele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu