30 martie 2017

Evreii din Rusia trebuie sa se protejeze de cei din America si viceversa...


Evreii din Rusia trebuie sa se protejeze de cei din America si viceversa...
Da, nu se mai poate. Evreul Putin trebuie sa lupte impotriva Evreului Soros.
Domne, acest Soros iti face niste societati din astea ca nu se mai intelege Crestin cu Antichrist...
Deloc!
Vrem sa va distrugem, spune Antichristu! Cum, asa la noi acasa?!
Asa, nu ne mai ajunge o tara vrem toata lumea acum...
E prea putin o tara, ce sa facem in acel Israel mic si prapadit?
Orgoliul nostru este pe masura galaxiei... Vom face nave si o vom cuceri...
Vom interzice Crucea si pe Hristos in toata galaxia!
Ne ofenseaza aceasta Cruce si pe noi si pe Musulmani!
Da, avem multe in comun...
Iubim Terorismul! Ne simtim mai aproape de profetul Muhamed care a propovaduit Teroarea decat de Hristos...
Cum? Satana propovaduieste Teroarea si Dumnezeu Iubirea?
Foarte bine, destul ne-a chinuit acest Dumnezeu, noi de mult vreme am schimbat Zeul...
Avem unul care iata ne-a dat Puterea si nu doreste in schimb decat Sange, cat mai mult sange...
Da, asa i-a cerut si lui Muhamed, asa cere Satana tuturor discipolilor sai...
Vom face un calculator mare si ii vom baga acolo pe toti Crestinii ca destul alergam dupa ei cu oamenii nostrii pe care ii avem in toate tarile... 

Acesti Evrei din America au deviat de la doctrina pura inventata de Evreul Marx si confirmata de Evreii Lenin si Stalin... 
Numai noi Evreii din Rusia ne-am pastrat puritatea idealurilor Comuniste.  
Si vrem sa dam din preaplinul experientei noastre sovietice in special tarilor Ortodoxe...
N-am avut timp sa ne ocupam de aceste tari Ortodoxe pana acum fiind prea  preocupati cu Catolicismul pe care l-am rezolvat...
Da, am pus un Papa al nostru acolo si dupa cum se vede ultimii Papi ne acorda mai multa atentie noua decat lui Hristos... 
Avansam rapid  si in tarile Ortodoxe. Am pus Patriarhi masoni care sa ne excute ordinele, Iugoslavia am facut-o praf, la fel Georgia si Moldova si in sfarsit am lovit si Grecia... Ah, da Ukraina si ea este pedepsita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu