7 martie 2017

Militarizatii nu trebuie sa se comporte ca niste robotei



Militarizatii nu trebuie sa se comporte ca niste robotei
Trebuie putin Eroism in lupta cu Antichristu si toti trebuie sa aveti curajul si puterea de a va opune ordinelor ilegale.
Pur si simplu trebuie sa spuneti: Sefu, sa traiti, nu intra in consemnul meu asta. Sau, e ilegal, eu nu fac asta.
Din pacate toti cei care au putere incalca legile in tara incepand cu Iohanis.
Statu de drept este o himera ce nici macar nu e bine conturata in mintea politicienilor nostri.
Adica ei nici macar nu stiu ce e ala un stat de drept.
Oricum am atras atentia ca eu personal reprezint legea universala si ca aceasta lege va va cere socoteala in curand pt actiunile comise.
Inca mai sunteti lasati ca macar sa incepeti sa aveti intentia sa va indreptati.
Apoi propria voastra karma va veni peste voi si individual si ca grupuri sau tari.
Si iata profetiile ameninta cu sfarsitul America si Franta.
Si nu am nevoie de profetii sa vad ca Antichristu va distruge aceste tari...
Stramosii nostri erau foarte intelepti cand nu lasau pe antichristi sa se atinga de functii si putere...
Adica daca acesti imbecili au omorat pe Dumnezeu si pe profeti, ce asteptari aveti voi de la ei?
Repet, ce asteptari aveti voi de la astia care au omorat pe Dumnezeu?
Ce asteptari aveti voi de la ei?
Si atunci? Ce plan aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu