18 martie 2017

Omagiu Ilenei Ciuculete


Omagiu Ilenei Ciuculete
Scumpo tu nu vei muri niciodata asa cum ai spus.  Sufletul Neamului isi eternizeaza vocile.
Hai Doamne ajuta-ne ca ducem cea mai mare lupta din Istorie si Infinit: Armaghedonul, lupta cu Antichristul si ne vom eterniza si noi din aceasta cauza! 
Hai Neamule trezeste si arunca jugul Antichristului care te strange de gat si te iradiaza, hai ca Ileana iti canta!  
Hai Doamne ca Antichristu din Rusia nu are pamant destul si mai vrea si de la noi si de la Georgia si de la Ukraina, vrea Antichristu din Rusia pamant de la Ortodocsi!
Da-i-l Doamne acolo unde il merita!
Ileana Cosanzeana, te jeleste si te iubeste cel mai frumos Neam din lume care te va iubi atat cat va exista Pamantul si te va considera asa cum am spus eu aici! 

3 comentarii:

  1. https://www.antena3.ro/show/tabloid/cu-adevarat-cutremurator-ce-a-spus-ileana-ciuculete-despre-moarte-eu-nu-o-sa-404302.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce crezi despre ,,minciuna,, spusa de ea in legatura cu data nasterii? Daca cumva nu stii despre ce-i vorba...neconvenindu-i anul nasterii si-a dat publicului, lumii..., un an care ii da mai putin cu cinci ani? Deci in loc de 1957 cat a fost stiut s-a nascut in 1952? Eu nu judec dar e ceva ce inca nu am auzit despre nimeni, ar putea fi luata ca o minciuna la nivel national...sau cum...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E normal sa ne alegem varsta, am spus mereu ca varsta e optionala... Nu as numi-o minciuna. Oricum arata mai tanara si nu ar trebui sa ne raportam la varsta. Nici eu nu stiu cati ani am... :)

      Ștergere