1 aprilie 2017

Acum am striga cu toti de drag: Ceausescu si Poporul...



Acum am striga cu toti de drag: Ceausescu si Poporul...
Ceausescu ar castiga detasat orice alegeri...
Pt ca am realizat dupa 27 de ani ca a fost dat jos nu pt ca ne era noua rau, ci dimpotriva...
A fost dat jos de dusman pt ca ne era prea bine...
Nu aveam de unde sa stim ca dusmanul dorea sa ne distruga, sa ne anihileze, sa ne fure tot inclusiv vietile...
Am aflat acum ce planuri are dusmanul: exterminarea a 60-70% din populatia planetei...
Epoca Ceausescu a fost cu adevarat o Epoca de Aur si daca Ceausescu ar fi fost si crestin si credincios ar fi fost un adevarat Paradis, ar fi fost perfect. 
Asadar daca suntem in Ue si Nato aceste Ue si Nato trebuie sa asculte de noi ca sa le fie si lor bine pt ca noua ne este mai bine fara ele daca suntem lasati in pace.
Si nu am intrat in ele sa ne fie mai rau si sa fim distrusi mai repede.
Dealtfel daca nu ar fi Putin Nato s-ar destrama foarte repede, poate si UE.
De frica lui Putin stau toate tarile in aceste organizatii.
Adica Putin este cel mai mare promotor al Nato.
Iar daca face asta fara intentie inseamna ca e idiot.
Avem nevoie fie de un alt Ceausescu, fie de o Europa crestina si independenta prin independenta statelor sale. 
PS: Ceausescu e parfum pe langa Antichrist... 
Antichristu e o calamitate si calamitatea de care vorbea Braunovich era chiar el si nu Ponta... Dar era o calamitate in secret...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu