31 mai 2017

Evreii iarasi ne-au furat Aurul...



Evreii iarasi ne-au furat Aurul...
Intai l-au trimis fratilor Bolshevici ca sa reuseasca Revolutia...
Acum iata, exact in acelasi mod l-au trimis la pastrare in... Anglia...
Au ei ceva in Anglia de urla Braunovich ca el vrea cu Anglia...
Acestea creaturi sunt inimaginabil de perverse.
Mai nou vor toata planeta pt ei...
Jefuiesc continente intregi, falimenteaza state dupa scenariul 'mormanului de fiare vechi'...
Ucid copii cu vaccinuri otravite cu Mercur...
Aceiasi Irozi de acum 2000 de ani...
Orice fiinta care ajunge in posesia Satanei atinge astfel de recorduri malefice, satanice...
Islamul a fost la fel de malefic insa mai analfabet, mai barbar, mai pe fata veneau nebunii sa iti taie capul...
Cum si vor sa faca iarasi in Turcia...
Cine stie ce fiori simt ei cand taie capul semenilor lor...
Iata apogeul perversitatii se ascunde sub un cuvant, e definit foarte bine de acest cuvant la noi: MACROPRUDENTA!
O perversitate subtila... 
Am trimis Aurul vostru in plasament in Anglia...
Nu-l veti mai vedea niciodata ca si banii imprumutati de la FMI, nici pe aia nu i-ati vazut insa au intrat in contul datoriei voastre...
Acum, ce sa facem cu acesti Diavoli?
Nu aurul ne intereseaza ce le va fi piatra de moara legata de picioare chiar inaintea Potopului...
Sa nu mai vedem pe scena  aceste creaturi concepute in cel mai de jos Iad. 
Ca o ironie, Iliescu este jumatate tigan... Bulibasa adica... E un mesaj ascuns aici...
Ca si tiganii se intrec in rele si sunt sigur ca se mandresc intre ei cu calamitatile produse...
Tu Ilici ce nenorocire ai produs acelei tari crestine de goimi? Ah niciuna, Ce calamitate mai mare decat sa ai cea mai mare putere in stat si sa nu o folosesti spre binele acelei tari?
Dar tu Neulander ca Prim Ministru? Eu, eu, am lansat 'mormanul de fiare vechi'...
Dar tu Braunovich? Eu, eu i-am lovit cel mai tare cu 80 de miliarde, le-am inchis scoli si spitale, le-am prabusit moneda impreuna cu Isarovich si tot impreuna cu el le-am furat Aurul...
Da tu Putin ce ai facut...
Eu, eu de la inaltimea Dumei, de deasupra lumii i-am lovit istoric si am ucis cu zecile de mii, am furat cu zecile de miliarde, am devastat tari intregi talharindu-le de pamant chiar...
Nu am putut sa ma ridic la inaltimea inaintasilor mei Lenin si Stalin dar cu siguranta sunt printre ce mai straluciti in generatia mea...
PS: Trebuie Rugaciune la nivel National si chiar European si Planetar pt a scapa de Antichrist.
Orice veti cere la unison veti primi.
Dar cine sa lanseze aceasta Rugaciune? Papa, vreun Patriarh?
Vreau sa vad un lider crestin care cheama la Rugaciune impotriva Antichristului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu