29 mai 2017

Isarescu trebuie Arestat si Aurul adus inapoi



Isarescu trebuie Arestat si Aurul adus inapoi
Acum 100 de ani tot un Evreu le-a trimis Aurul si tezaurul... nu Rusilor ci Evreilor Bolshevici pt a reusi Revolutia...
Acestia diavoli probabil ca nu ar putea fi intrecuti in rele decat de Musulmani...
Si daca Dumnezeu le-a dat Puterea chiar si Musulmanilor pe Pamant candva, inainte de a o da Antichristilor... de ce sa nu avem si astfel de pirania la putere pe acest sfarsit de lume...
Anglia a iesit din UE, Aurul trebuie recuperat si Isarescu zburatacit de la Banca...
Macroprudenta e un avertisment pt mafiotii din Etnia lui: aveti grija ca iarasi am fost descoperiti, mare grija: MACROPRUDENTA...
Adica ia uite cum lovesc eu tara asta care m-a crescut si m-a dat la scoli, iata cum o devalizez... Asa cum au procedat si stramosii mei cu atatea alte tari din lumea asta...
Ca noi am pus mana pe Banci si putem de aici sa lovim cel mai bine...
Si am pus mana si pe Presa si pe functii politice si putem distruge cu totul acuma acest neam care ne-a crescut.
Astia sunt Satana pe Pamant, nu ma mira ca i-au scos din minti pe strabunicii nostri...    
Nici nu am cuvinte sa ii injur! 
Karma! Atat! Si e suficient! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu