1 iunie 2017

Iata Sarbii isi merita soarta...



Iata Sarbii isi merita soarta...
Dupa ce le-am plans de mila si am tinut la ei dorind sa le fim frati se intorc ca niste vipere sa muste...
Ca si Antichristii, i-am primit si le-am dat de toate si acum ne strang de gat...
Iata inca odata se confirma ca nicio pedeapsa nu e nejustifcata ci pe deplin meritata...
Sunteti rai si ati gasit rautate.
Toate aceste triburi au iesit din negura si au venit sa ocupe pamantul vechilor locuitori ai Europei.
Stati pe pamantul nostru ca si ungurii, turcii si ceilalti slavi care ati talharit si nu va opriti din rautati...
Si iata ca gasiti talharie...
Iata ca Antichristul este un instrument diabolic de ars Karma celor care o au si nu se pocaiesc in prezent...
E uite asta e Karma: Croatiii nu vor sa fie Sarbi, Muntenegrenii nu vor sa fie Sarbi, si asa stati divizati pt ca iata ati divizat si furat.
M-am saturat de ierarhi Crestini care habar nu au de mesajul Evangheliei!
Si aveti grija ca acest fenomen de ardere de Karma e abia la inceput, in curand vor intra in vrie tot mai multi culminand cu Antichristul in persoana, caruia i se va lua Puterea...
Sarbii sunt cei mai frumosi dintre slavi da rai cat cuprinde...
Sunt frumosi pt ca s-au corcit cu noi si Celtii si nu putea sa iasa decat ceva frumos... 
No, daca vreti sa fiti dusmani cu noi si ati uitat ca ati imprumutat pamant de la noi, sa isi aduca Dumnezeu aminte si de restul pacatelor voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu