3 iunie 2017

Se confirma, Victor Roncea nu e de-al nostru...



Se confirma, Victor Roncea nu e de-al nostru...
Unii zic ca ar fi Evreu... daca frat'su s-a facut Mason, cine stie, poate o fi...
Daca Dughin l-a mentionat in lista lui s-ar putea sa fie Evreu...
Dughin este Evreu si el?
Am auzit ca a fost dat afara de la Universitate dupa ce urla ca un scelerat ca Ucrainienii trebuiesc ucisi in numar cat mai mare: Ucideti, ucideti, ucideti... Astea se pare ca au fost cuvintele acestui Dughin care sigur e Evreu, ca nu isi lua Putin un ideolog ne-Evreu...
Eu m-am prins ca e ceva in neregula cu Roncea cand am vazut cu cata sete lovea in Plesu si Liiceanu.
O ura prea mare il rodea pe dinauntru si asta era deja prea dubios. O astfel de ura se cheama posesie demonica...
Ori nu poti sa urasti atat de tare pe Plesu si Liiceanu decat daca nu esti roman...
Si am zis atunci ca e KGB-ist si  uite vad ca zic si altii.
Avertizez ca orice fel de ura apocaliptica este un semn clar de posesie demonica...
Si multi ultrasi ortodocsi , dintre care unii sunt daruiti, au aceasta ura fata de celelalte biserici, fata de Papi, etc...
Eu va spun ca Hristos iubeste celelalte biserici ca si pe a voastra...
Daca le urati inseamna ca satana va stapaneste intr-o anumita masura...
Dar faceti ce vreti...
Desigur erorile dovedite din celelalte Biserici pot fi subliniate...
Fecioara e Fecioara, Icoanele sunt sustinute de Hristos si Dumnezeu, cele doua Biserici vechi nu sunt abandonate de Hristos si trebuie sa inteleaga ca Hristos le pune pe picior de egalitate cu cea Protestanta.
Erori sunt in toate...
PS: Asta nu inseamna ca nu sustine si cauze bune...  Poate sa devina 100% 'de-al nostru' incetand sa mai atace totusi cei mai valorosi intelectuali in viata... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu