16 iulie 2017

Crestinismul de suprafata al credinciosilor...



Crestinismul de suprafata al credinciosilor...
Nu poate fi profund deoarece 90% dintre Crestini nu stiu Poruncile...
Nu stiu ce trebuie sa faca si sa respecte pentru a fi pe placul lui Dumnezeu.
Desi e foarte simplu, desi Iisus a condensat totul in cateva cuvinte si versete pe care sa le tina minte toata lumea, totusi nu e clar pentru cei multi ce au de facut.
Doua lucruri foarte simple: sa il iubesti pe Dumnezeu mai presus de orice si pe aproapele tau ca pe tine insuti...
Nu trebuie sa mergi la biserica in primul rand, nici sa mergi in pelerinaje , nici sa aprinzi lumanari, nici sa dai slujbe, nici pomelnice sa scrii...
Nu, pt ca omul le face pe toate astea cu gand egoist...
In loc sa isi iubeasca macar aproapele, nu mai zic de dusman, merge la biserica si scrie pomelnic impotriva lui...
Pentru ca habar nu are ce vrea Iisus de la el.
Habar nu are.
Insa se considera foarte crestin deoarece merge in fiecare Dumnica la Biserica si crede ca in felul acesta Dumnezeu e satisfacut...
Dumnezeu va fi satisfacut atunci cand vei lucra pentru El...
Deocamdata tu habar nu ai ce vrea Dumnezeu de la tine pt ca nu citesti Evanghelia.
De aceea si Dumnezeu ne lasa in mana Antichristului, in mana Islamului, in mana altor instrumente ale Satanei.
Daca Crestinii sunt in aceasta stare de prostie ce sa mai zicem despre restul.
Cat despre cei care ma cunosc va promit ca exact asa se va comporta Dumnezeu cu voi, cum va comportati voi cu mine. Asa va va iubi, asa va va ingriji, identic...
Ce aveti de gand voi cu mine asa si Dumnezeu cu voi.
Daca imi pregatiti vreun cadou sau vreo surpriza placuta,si Dumnezeu va va intoarce inmiit.
Iar daca sunteti antichristi cu dobanda va va da Dumnezeu tot ce va trece prin cap la adresa copiilor lui Dumnezeu.
Aveti  posibilitatea sa va creeati viitorul prin atitudinea de fiecare clipa. Prezentul e propria voastra creatie si aveti posibilitatea sa va creeati paradisul ce il visati.
Lucrand pentru Dumnezeu si aproape.
Cine m-a auzit pe mine a auzit si pe Dumnezeu si se poate considera avertizat, consiliat si binecuvantat.
Unde intru eu intra si Dumnezeu si de unde ies , si Dumnezeu iese. Si apoi puteti merge linistiti la toate bisericile si manastirile din lume pt ca pana la sfarsitul vieti nu veti mai auzi cuvant direct de la Dumnezeu asa cum ati auzit de la mine.
Si ce v-am spus eu se va scrie in cartea vietii voastre ca avertisment si calauzire directa de la Dumnezeu.
Amin
Si mai ales daca sunteti batrani, va spun ca mai bine este pentru voi sa deveniti eroi in lupta cu Antichristul, asemenea lui Timofte si Iorgovan, sau Kennedy family and Aaron Russo, decat sa deveniti slugi patetice ale Antichristului ce isi vor nenoroci propria tara si chiar planeta.
PS: Promit tuturor celor pe care i-am intrebat si au tacut ca si Dumnezeu o sa taca pentru ei pana la sfarsitul vietii si apoi in lumea de dincolo tot eu am sa le ies in cale sa ii intreb iar de vorba...
Si poate nu imi vor raspunde nici atunci...
Stiu, Diavolul avanseaza vertiginos si zice: iata ca Dumnezeu nu imi face nimic si puterea mea creste si nu diminueaza.
Dar eu ii spun ca Hristos deja s-a intors si judecata finala a acestei lumi deja a inceput...
Da, sunteti judecati prin Musulmani si Homosexuali, acestia va vor distruge si voi le dati tot ajutorul...
Antichristul nu va gasi mila pentru voi si daca nu va ridicati sa va uniti pentru a-i rezista riscati sa fiti stersi de pe fata Pamantului cu tot cu tarile voastre... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu