24 noiembrie 2017

Balada Antichristului

Balada Antichristului

3 milenii au trecut,
cu Dumnezeu tot ma lupt...
Pe profeti i-am casapit,
pe Dumnezeu l-am rastignit

In lume am fost alungat
si de toti batjocorit
Cu Dumnezeu tot ma bat
De Baal nu ma dezic.

Pe goyimi in sfarsit i-am pacalit
Fara state i-am lasat
Microcipuri si vaccinuri le-am pregatit
Si Pamantul l-am luat la curatat .

Comunismul l-am creeat
Milioane am impuscat
Pe regi i-am decapitat
Noua Ordine am inventat

Pe Mesia l-am asteptat
Hinduismul mi-a sugerat
Ca mai multe mesii ar putea veni
Neamul meu a-l pricopsi

De Iisus nu ne-a placut
Marx si Lenin ne-au satisfacut
Mai multe mesii noi avem
Pe goymi sa ii terorizam.

Prea multi pe Pamant suntem
Aerul poporului ales il respiram
Alte genocidem sa incepem
Pamantul sa il usuram. 

Nu stim de ce-am ajuns sapun
Pe profeti nu ii citim
De Karma nu am auzit
De terorism nu ne lasam. 



A se continua de fiecare in mod cat mai inspirat pt a-i trezi pe nebuni din nebunie...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu