6 decembrie 2020

Noutati extraordinare despre sfarsitul Lumii

 


Noutati extraordinare despre sfarsitul Lumii

Nu va fi iarna! Asta este cea mai importanta veste pe care am dobandit-o!

Asta inseamna ca Umanitatea nu va atinge maximul de diabolism pe acest sfarsit!

Insa, vestile nu sunt prea bune, suntem la limita diabolismului…

Va fi ori primavara devreme ori toamna tarziu.

Trebuie sa ne rugam sa nu fie toamna tarziu ci mai bine primavara.

Domnul din Inalturi ne daruieste aceasta avertizare deosebita pentru care trebuie sa ii mutumim profund.

Lumea a intrat in aceasta faza din care nu mai exista Intoarcere chiar in Luna Septembrie, pe la jumatatea ei.

Atunci in Ceruri s-a hotarat ca Judecata trebuie sa vina cu orice pret si nu mai poate fi evitata.

Exact in momentul cand prostii care conduc au luat si ei o hotarare irevocabila: sa bage cu orice pret Lumea in genocid.

Si vedem ca prositii nu se opresc…

Si nici Dumnezeu nu va da inapoi…

Insa, se mai poate totusi  atenua din Judecata ce vine.

Banuiesc ca nu va este totuna daca natiunea dumneavoastra va fi judecata si diminuata in proportie de 60% sau doar de 40%.

Puteti deci inca lupta pentru diminuarea efectelor Judecatii.

Deasemenea nu putem scoate de sub amenintare si avertisment niciuna din tarrile deja mentionate in profetii si avertismente, cum ar fi America.

Oficial am intrat in faza de genocid  planetar si , dupa cum am spus, nimeni nu este interesat sa salveze planeta. Nimeni nu face mai nimic.

Cel mult fiecare vrea sa se salveze pe el insusi.

Insa, mortii acestor zile, batrani sau nu, isi vor revendica moartea…

Dupa Judecata va fi intr-adevar o Noua Ordine Mondiala…

Insa eu voi face parte din echipa de arhitecti a acestei noi ordini mondiale…

Eu voi trage cu linia si compasul…

Pe unde voi vrea eu…

Sigur, eu sunt un om drept…

Totusi, ce ati furat trebuie sa dati inapoi…

Glorie Tie Dumnezeu Viu si Etern, Spirit Suprem!

Iti multumim ca nu ne-ai uitat si te ocupi de salvarea si indreptarea noastra de raul ce ne-a cuprins!

Iti multumim ca nu iti iei inapoi Cuvantul Tau Sfant si nu ne-ai parasit in ghearele Satanei scare devasteaza si ucide Omenirea!

Glorie si multumire eterna Tatalui Preasfant care nu a abandonat Pamantul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu