4 ianuarie 2021

De ce nu putem sti ziua si ceasul cand va veni sfarsitul lumii?

 

De ce nu putem sti ziua si ceasul cand va veni sfarsitul lumii?

Simplu pentru ca acestea inca nu au fost stabilite…

Profetia este un Avertisment care nu ar trebui sa se intample.

Dar strambatatea lumii este atat de mare si de iremediabila incat Lumea nu poate fi indreptata decat prin acest Cataclism infiorator.

Dumnezeu ne invata cum trebuie sa tratam popoarele neascultatoare. Inca ne pe vreme lui Noe…

120 de ani inainte de Potop Noe a inceput sa avertizeze…

Asa si astazi: constant primim semne si avertismente, poate, poate ne vom pocai…

La 3 sau 6 luni un nou avertisment coboara.

Aceasta este specific modului de a actiona al lui Dumnezeu prin profeti.   

De aceea trebuie inteles ca Profetul nu se lupta cu Puterea si nici cu nimeni altcineva.

Profetul transmite mesaje: daca nu veti inceta cu sabotajele si talhariile si asasinatele la adresa Noului Popor Ales, veti ajunge pe fundul Oceanului, va va inghiti Pamantul, veti fi sever judecati…

Astfel profetul nu uraste pe nimeni si nu e dusmanul nimanui.

Dimpotriva, e cel mai bun prieten al tuturor…

Am transmis si transmit cel mai bun mesaj pentru binele tuturor, fie ei si dusmani ai noului popor ales…

Nu am misiune sa ma lupt cu voi, ci doar sa va avertizez: inca nu v-ati oprit din sabotaj si talharii, inca va luptati cu acest nou popor ales…

Rau va fi de voi, dar iata istoria inregistreaza ca v-am vrut binele, am vrut sa va salvez.

Ba chiar v-am indicat directiile unde sa va potoliti setea de cucerire…

Da, da , v-am aratat de unde sa furati sau sa recuperati Pamant…

Rau va fi de voi daca nu veti asculta.

Se va face cum spun eu, de aceea inca mai aveti timp sa ingenuncheati si sa cereti mila... 

Inca mai aveti timp sa va remarcati...

Pt ca se va face dreptate pe Pamant! 

Amin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu