28 februarie 2021

Trebuie sa faceti cum spun eu

 

Trebuie sa faceti cum spun eu.

Toate sfaturile mele au fost bune.

E adevarat, am spus ca trebuie sa ne testam. Insa nici prin cap nu mi-a trecut ca nu veti fi in stare sa izolati virusul…

Poate ca virusul nici nu exista…

Poate avem defapt un fel de radiatie electromagnetica a organismului care cine stie ce declanseaza in organismul nostru.

Nu credeam ca societatea noastra e atat de corupta, atat de aflata pe marginea prapastiei.

Totusi, daca ati face cum spun, v-as putea salva.

Floare la ureche, dar trebuie sa intrati in ascultare.

Acum, am sa dau urmatorul exemplu. Sa presupunem ca papa nu e papa ci antipapa si antichrist.

Eu ii zic, asculta-ma papa, caci altfel rau va fi de tine, si, atentie, de biserica ta!

Cand eu spun biserica ta el se gandeste la biserica catolica de care isi bate joc.

Nu, nefericitule, cand spun “biserica ta” ma refer la adevarata ta biserica si la adevarata ta etnie. Rau va fi de ele, si tot ce ai facut tu noua se va face tie si bisericii tale ascunse, similar ca efect.

 Ei stau si blasfemiaza si pretind ca nu mai are cine sa ii judece pe ei!

Ati ajuns atat de mari si de sus incat Karma nu se mai poate intoarce la voi!

Fals!

Sunteti ca niste copii prosti care dau cu pietre in ferestrele lumii.

Exact asta sunteti.

Incetati cu aberatia: noi actionam in ascuns, distrugem statele goimilor…

Prosti mai sunteti: ce faceti in ascuns va fi judecat pe fata… Natia voastra ascunsa va fi judecata de faptele voastre. Caci pentru ea furati, talhariti si distrugeti.

Nu va jucati cu focul caci deja v-a cuprins.

Pocaiti-va cu mine caci altul nu va mai fi trimis. 

Nimeni, dar NIMENI, nu este exceptat de judecata!

Numai niste cretini isi pot imagina ca sunt imuni si salvati de armele lor sau de pozitia geografica sau mai stiu eu de ce!

Cand vorbesc de salvare ma refer la toti, si buni si rai. Mai ales rai. Daca stati ca niste prosti in America si va imaginati ca actiunile vostre nu se vor intoarce la voi, iata ca aveti nevoie de salvare mai mult decat noi cei pe care ii persecutati. 

Cat inca umblu pe Pamant, inca mai e timp pentru voi sa va salvati!

Eu sunt mai mult decat un rabi si mai mult decat un profet.

Eu sunt un rabi al rabilor si un profet al profetilor. 

Un profet al Elitelor!

Vai de elitele care nu asculta, indiferent de tabara in care se afla. 

Vai de elitele bune sau rele care nu asculta.

Rugati-va sa nu-mi sterg cumva praful de pe picioare... 

PS: Acel 'eu' face diferenta. Nu cumva sa fiti in contradictie cu 'mine'. Trebuie sa ascultati de mine, nu de un dumnezeu imaginar de care oricum nu ascultati. Si buni si rai, faceti ce vreti voi.

Nu va cer lucruri grele.

Sa nu ucideti, sa incetati sa mai talhariti. Nu doar tara mea, oricine fura si talhareste trebuie sa fie furat si talharit, indiferent de etnia lui ascunsa... 

Ascultarea de mine este religia cea mai autentica...

Chiar si in cele marunte, daca eu am zis una si voi ati crezut ca alta e mai buna, reconsiderati... 

Iar daca nu veti intra in ascultare: care pirania, care rechini, vor ramane si pentru viermi destui...

Drept este sa fiti devorati de pirania fiindca asta ati fost pe Pamant. 

Inca mai exista prosti care nu cred ca in  America lor sau in Israelul lor nu se va face cum au facut ei in Romania astazi...

Eu cred ca Jeep va fi privatizat in curand de Great Wall... 

Desigur inca mai aveti timp sa indreptati lucrurile...

O Romanie mare si puternica v-ar putea salva desigur...

Aici Radio Vocea lui Dumnezeu. Am inceput emisia pe unde medii, lungi si scurte! Vai de cei care receptioneaza si nu pun in aplicare!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu