4 aprilie 2022

Am fost neutri…

 

Am fost neutri…

Cred ca ne-am comportat relativ bine, am dat semne de civilizatie.

America se comporta ciudat pt ca vine de pe alta planeta…

Totusi nu sunt de acord cu interzicerea mediei rusesti. Este o aberatie.

Rusia se razboieste cu Ucraina in Donbass de ani de zile, nu e ceva nou. Pana la “invadare” deja mii de oameni murisera in conflict iar Ucraina debransase Donbass de la sistem…

Adica cetatenii din Donbass erau ai nimanui… Ei nu primeau asistenta sociala, pensii, scoli de la Ucraina…

De la Maidan guvernarea Ucrainei  a devenit artificiala  si ilegitima.

Adica Ucraina era deja invadata de America , care dorea cu orice pret razboi. Totusi e posibil ca si destui Ucrainieni sa fi dorit acest razboi.

Iata ca l-au avut.

Dupa acest conflict cred ca putem cu totii sa fim mai intelepti…

Rusia nu va fi dizolvata, nici cucerita si integrata in Nato… Desi, cine stie…

Asadar, a castigat ceva Ucraina prin razboi? Asta ei trebuie sa ne spuna.

Dpdv spiritual solutia este doar Iubirea…

Adica Dumnezeu vrea sa ne iubim, sa fim cu totii ca niste frati…

Asta promoveaza Dumnezeu.

Sa il strangem de gat pe Abel… nu a fost niciodata  solutia.

Ma bucur ca am fost neutri deoarece se pare ca asa a cerut Dumnezeu.

Altfel, imi place noua politica a Rusiei care pare abia acum sa fi devenit cu adevarat indepedenta…

Adica faceti rost de ruble daca vreti  ceva de acolo…

Trebuie sa meditam daca nu cumva axa Moscova - Beijing reprezinta pentru noi viitorul si prosperitatea...

Si chiar independenta.

Trebuie sa redevenim independenti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu