9 mai 2022

Paradoxal Ucraina e bombardata de … America…

 

Paradoxal Ucraina e bombardata de … America…

Marele Han a pus a cale dezmembrarea Ucrainei demult, cu mult inainte de 2014…

Rusia a fost incantata de idee si s-a propus cu recuperarea Nova Rusia…

Identic ca si in cazul Yugoslaviei…

Minoritatea ta e irelevanta in cadrul Yugoslaviei… Insa in cadrul Serbiei devine consistenta…

Desigur doar minoritatea Marelui Han, minoritatea noastra desi dubla ca a Marelui Han nu a primit niciun drept in Serbia…

Numai cine a bombardat Serbia…  primeste drepturi…

Poate cine stie in cazul Ucrainei vom fi mai norocosi…

Daca esti un simplu actor de unde sa stii ce a pus la cale regizorul?

Tu trebuie sa joci cum au hotarat cei care au pus in scena piesa…

Actul final e secret…

Dar ce mai conteaza daca primesti vile in Italia si in Florida? Joci orice mai ales ca Marele Han e si el ruda un pic cu tine…

Asadar planul de a micsora Ucraina e facut in… America…

Desigur ca noi aici nu prea avem a nevaita, la fel ca si orice vecin al Ucrainei, nu putem spune ca Ucraina a cazut iar pe bec nejustificat…

Insa  deocamdata Marele Han ne falimenteaza si pe noi…

Imprumutam bani in nestire dar investitii avem interdictie sa facem…

Cat e jacheta Marelui Han la licitatii? Cu cat se vinde?

https://cotidianul.md/2022/05/07/o-jacheta-apartinand-lui-zelenski-s-a-vandut-cu-peste-100-000-de-euro-la-o-licitatie-din-londra/

Actor fiind tara si jacheta la licitatie mi-am vandut

Marelui Han cu incredere m-am supus.

Vila in Italia si America am primit

Neamul meu secret cu credinta am slujit!

Cu cat Rusia ia mai mult cu atat Ucraina ramasa va deveni mai atractiva pentru minoritari…

Posibil ca acestia sa devina la un loc peste 30% din intreaga populatie ramasa, mai ales daca Rusia va lua ceva si peste Nova Rusia…  

Deci cine face politica Americii si a noastra? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu