31 mai 2023

Salvarea planetei din holocaust…

Salvarea planetei din holocaust…

Asa fericit ma simt de cand mi-am avertizat dusmanii spre salvarea lor de nenorocirea ce vine spre ei, asa fericire este sa iti salvezi dusmanii…

Deja doua triburi de dusmani mi-am avertizat: plecati de acolo ca sa traiti…

Unii direct au zis ca ei nu pleaca nicicum…

Asta pe mine nu ma intereseaza… Eu mi-am facut datoria…

Si apoi ceilalti… Iata eu incerc sa le salvez statul si neamul in timp ce ei mi-l distrug pe al meu…

Ne-au pus niste dictatori la putere care distrug statul cu intentie…

Astia cica au uitat sa plateasca nu stiu ce rata… si miliarde ne costa asta…

N-au uitat! V-am spus dinainte ca sunt teroristi, toate guvernarile plandemice sunt teroriste…

Marele Han striga la ei, Austria striga la ei, Ungaria striga la ei: FALIMENTATI ROMANIA, FALIMENTATI ROMANIA ODATA! DE NIMIC NU SUNTETI IN STARE, VA DAM MILIOANE SI VOI NIMIC NU FACETI!

BA CHIAR NE-AU TRIMIS SI UN ASA ZIS ISTORIC, BOIA IL CHEAMA…

Asta in fiecare an scrie o carte in care ne explica ca noi nu existam…

In fiecare an ne explica ca noi nu am existat niciodata…

Asa lupta de distrugere a neamului nostru parca nici noi nu suntem in stare sa ducem spre salvarea lui…

Atata ura n -am mai vazut.

Pai Austriacule, nu ma furi, nu ma talharesti, nu produci CUTREMURE adica acte de teroare pe pamantul tarii mele? Nu inchizi combinate si uzine ca sa pustiesti aceasta tara?

LA CE MA MAI SI URASTI?

PENTRU CE MA URASTI TU AUSTRIACULE SI MA TERORIZEZI DE SECOLE?

CE RAU TI-AM FACUT?

Pai nu am interzis Americii sa caute gaze de sist? Pentru ce acum Austria face aceeasi nenorocire?

Asa bucurie am primit deci sa imi anunt dusmanii spre salvarea lor…

Ei ne eutanasiaza statul si noi ii salvam…

Glorios este asta pentru ca DUMNEZEU ASA SPUNE:

VOR TRAI CEI CARE SAR IN AJUTORUL CELORLALTI, CEI CARE II VOR SALVA PE CEILALTI VOR TRAI…

Acum vedeti si voi diferenta intre popor al lui Dumnezeu, care salveaza… si popor al satanei care face totul ca sa scape cat mai putini…

Rusia parca a inceput si ea sa salveze? Conform profetiei?

Atentie, a avertiza ca elgibiti duce la distrugerea statelor, la falimentul lor, este un act salvator…

Daca scapi un stat de elgibiti, erou esti… Adica daca dai legi bune, numai antichristul face genocid, un imparat bun poate conduce fara genocid SI ASASINATE…

Dumnezeu sa ne ajute…

Bolovanii vin, dupa voi vin… daca nu vreti sa plecati din calea lor si sa va puneti la loc sigur…

NU VOR MAI FI ARME APOI, NICI MOTOARE , NICI CURENT ELECTRIC… Cum va veti apara? Cu sabia desigur, am auzit ca aveti stocuri mari de sabii si sulite…

Tunuri nu mai sunt… Pai stiti voi sa faceti un tun macar sa mearga? Stiti voi sa produceti ghiulele? Sa turnati un tun si sa ii dati forma?

Stiti macar o sabie sa faceti?

Cutite de bine de rau mai gasiti… Sunteti buni manuitori ai cutitului? Puteti sa va aparati tribul prin manuirea cutitului?

Nimic nu va mai fi iar voi NIMIC NU STITI SA FACETI…

Sa iti salvezi dusmanul e minunat… Dumnezeu recomanda…

Numai astia care sar in ajutorul dusmanilor vor ramane pe Pamant…

Veti vedea

PS: Dusmanii nu cred , ei cred ca glumesc, unde s-a mai vazut sa iti avertizezi dusmanii... Si apoi cum sa stramuti milioane de oameni? Pare imposibil...

Nu e asa imposibil daca se vor anunta oficial asteroizii... Trebuie doar sa te pregatesti putin inainte, sa faci niste calcule, cati oameni pot tranasfera cu avionul pe alt continent intr-o luna? dar in doua? 

Gloantele se vor termina repede si mai bine le pastrezi sa vanezi un animal salbatic...  

NU CONSUMA GLOANTELE PE OAMENI! Orice supravietuitor intreg e o mare comoara pentru pamant si viitorul umanitatii...  

Ar fi bine sa incepeti sa va deplasati acum spre locurile sigure...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu