25 iulie 2023

Sinodul din Creta este bun…

Sinodul din Creta este bun…

Nu au fost pacaliti ierarhii atator tari ci este voia lui Hristos ca bisericile sa se recunaosca intre ele ca slujitoare ale lui Hristos.

Pe de alta parte Dumnezeu nu dispretuieste nici dorinta apriga de a nu gresi a ‘nepomenitorilor’…

Astfel de provocari si incercari spirituale au rolul de a ne desavarsi.

Insa , spiritual vorbind, ierarhii au dreptate aici si este si scripturistic: iubirea aproapelui care mai este si crestin.

Pe de alta parte, desi aici nu au gresit, ierarhii au negresit pacatele si greselile lor.

Ba chiar este un adevarat concurs in a cuceri Iadul intre unii.

‘Eu am avut o mie de femei si maicute’ se lauda unul, eu voi merge primul in iad…

‘Nu-i adevarat’ striga al doilea, ‘ eu am avut si barbati, eu voi merge primul in Iad’

‘Nici vorba’ , vine al treilea, eu am inchis chiar si biserici ale lui Hristos, eu trebuie sa ajung primul in Iad…’

Asadar, Hristos inca este la carma bisericii si nu o va lasa sa grreseasca in chestiunile esentiale.

Totusi este nevoie de mai multe generatii pentru reformarea ei.

Ramane de vazut si ce inseamna ‘rapirea bisericii’ in apropiatul Cataclism numit si ‘sfarsitul lumii’.

Nu e usor  pe calea spirituala, dar, sa ne incurajam reciproc.

PS: ocazie cu care revelam ca Insula Creta nu va fi scufundata in Cataclism si sinodul arata si ca trebuie sa se adune grecii din toate insulele mici pe continent sau iata nu intr-o insula mai mica decat Creta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu