25 august 2023

Despre pericolul in care se afla America…

 

Despre pericolul in care se afla America…

Eu am incercat sa tot arat… America se afla in  cel mai mare pericol decat orice alta tara de pe Pamant…

Eu, ca ultim profet, gata sa ii iau locul lui Mohamed, si asta ar fi posibi deoarece as putea fi Mahdi insusi, pe langa Petrus Romanus si  Martorul lui Dumnezeu…

De ce nu? La Dumnezeu totul este posibil…

Asadar America se afla intr-un mare pericol…

Deoarece liderii sai sunt posedati de satana…

Nu ma refer la Biden, Biden e un fel de semi lider , altfel fiul sau nu ar avea dosare…

Ma refer la miliardarii(evrei) posedati de Satana si care fac politica acestui stat…

Pot eu sa ii exorcizez?

La ce bun?

Daca distrug America poate fac ceva bun…

Asadar, sa recapitulam. Eu, ca eu, sunt altii mult mai mari, cu puteri colosale, desi nu puterile sunt totul…

Asadar, vreau sa spun ca exista pe Pamant fiinte, unele mitice, care pot spulbera America asa cum spulberi o papadie 

Odata sufla  astia mari si America s-a evaporat…

Deci, inca odata va rog sa faceti ce spun!  Eu, am si eu un rol in aceasta ierarhie divina, nemeritat desigur, dar Dumnezeu odata ce a infiat pe cineva, oare va mai renunta la acel copil?

Nu! Deoarece viitorul copilului sta in mainile lui Dumnezeu si mai putin in actiunile copilului…

Asadar, va rog, pe toti, pe miliardari ii rog, va rog, pentru ca America sa nu fie spulberata, faceti ce spun.

Nu va cer mare lucru…

In comparatie cu bogatiile si posesiile voastre, ceea ce va cer este putin…

Deci, daca faceti ce va spun, Dumnezeu nu o sa va spulbere…

Copilul lui Dumnezeu garanteaza pentru voi si daca veti face, veti avea un viitor…

Ok, deci am rugat pe acestia, acum sa le spun ce sa faca…

Eliberati Romania, noul popor al Domnului!

Daca veti face asta, Dumnezeu va va lasa sa traiti, mult si bine, cu toata nebunia voastra…

Faceti Romania Mare!  Retrageti-va oamenii , smintiti, pe care i-ati implantat aici, dati-le vile in Florida…

Presedinte sa fie Sosoaca, si AUR partid de guvernamant…

Nu face asta pentru jumatate de lume cat posedati voi?

Pentru ce sa pierdeti tot intr-o lupta nebuna si fara sanse cu Dumnezeu?

Va rog, sa faceti asta si am sa va invat multe alte lucruri care sa va asigure continuitatea pe Pamant si am sa va as sa va balaciti si in ceva diavolism.

Insa anumite lucruri nu sunt posibile deoarece riscati exilul in Iad…

Nu e bine acolo…

Asadar, ignorati Romania si lasati-o pe propriile maini, mainile unor nationalisti.

Scoateti la pensie pe dusmanii Romaniei, trimiteti-i la pescuit sau in vizite pe alte planete, cam ce  fac pensionarii miliardari…

Va rog faceti asta si eu va garantez viitorul si am sa va avertizez din vreme inaintea oricarui alt pericol…

Nu e problema daca avem o minoritate satanica pe Pamant…

Probema apare cand aceasta minoritate nu intelege limitele in care ii este ingaduit sa functioneze…

Nu va cer decat Romania si libertate de actiune pentru toti Romanii…

Promovati-i daca vreti sa va fie bine…

Romanii autentici, nu cei cu etnie dubla care saboteaza tara…

Faceti deci Romania mareata, asa cum ati face prorpia voastra tara…

Asta nu este posibil decat daca lasati partidele nationaliste sa guverneze…

Altfel, deja planeta se intoarce impotriva voastra si e doar un pas spre boicot si sabotaj planetar…

Sunteti liberi sa faceti orice daca nu primiti interdictie de aici…

Faceti Romania Mare si puternica, fara datorii de niciun fel la FMI si Banca Mondiala.

Stergeti degraba aceste datorii, aici aplicati politica mea si Dumnezeu o sa va ingaduie sa aplicati politica voastra in America si alte tari.

Altfel, Dumnezeu o sa va ia tot, si Compasul o sa fie ingropat pentru totdeauna…

V-am vorbit ca unor prieteni, omul lui Dumnezeu nu are dusmani…

Cine vrea sa mearga in Iad si sa se sterga de pe fata Pamantului, sa o faca…

Cine vrea sa ramana , sa asculte de Vocea lui Dumnezeu…

Nu va veti opune niciodata Romaniei si oamenilor ei…

Asta e tot ce va cere Dumnezeu deocamdata…

Optional, veti sabota dusmanii Romaniei, asa cum si acestia o saboteaza de multe decenii…

Dumnezeu este bun , nu se merita sa nu lucrezi cu El si pentru El…

Nu il obligati sa va stearga de pe fata Pamantului dupa cum karma voastra o cere…

Asta este o ultima sansa de salvare pentru voi si America... Puteti sa ma considerati si mesia daca doriti, altul nu va mai veni oricum...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu