18 septembrie 2023

Maroc sau sfarsitul Americii…

 

Maroc  sau sfarsitul Americii…

HAARP e de fapt sfarsitul Americii, daca il mai folosesc de doua ori toata planeta o sa fie in BRICS…

HAARP clar lucreaza pentru China, mai mult ca sigur cei care iau astfel de decizii sunt agenti chinezi…

Am mai spus, probabil Dumnezeu doreste ca aceia care au creat Comunismul sa piara de Comunism…

Bumerangul…

Karma…

Cine face Rusia Mare si China mareata? America…

BRICS se arata mult mai disponibili in fata lui Dumnezeu sa lucreze pentru Acesta…

Si ce daca sunt o parte musulmani? Voi Antichristii oricum distrugeti Crestinismul…

E adevarat asta? Ce avantaje are Crestinismul de pe urma voastra?

Nici macar patriarhi nu isi mai poate alege biserica in republica masonica…

Deci, va intreb inca odata, pentru ce sa va mai tina Dumnezeu la putere?

Gasiti argumente! Am facut o lista cu strictul necesar ce trebuie indeplinit…

Nici prin gand nu va trece sa respectati ceva…

Mi se pare ca am devenit profet si vom deveni in curand o planeta BRICS…

Cutremurul din Maroc a mobilizat planeta si facut BRICS ul Mare…

Mari strategi avem la butoane, in curand vom pieri cu totii, noi astia care am venit cu ideea eutanasierii, nu altii…

https://saccsiv.wordpress.com/2023/09/16/seismul-din-maroc-a-fost-precedat-de-lumini-albastre-misterioase/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu