13 septembrie 2023

Meseria Profetilor…

 

Meseria Profetilor…

Meseria profetilor este sa le profeteasca celor rai sfarsitul…

Din cand in cand, cei vizati de profetii se pocaiesc: avem astfel de exemple si in cazul indivizilor si in cazul grupurilor sau popoarelor.

Dar avem si opusul: nu numai ca nu se pocaiesc, dar il ucid pe profet: ‘Tu imi profetesti mie sfarsitu? Eu care sunt elita in timp ce tu esti vierme?’

Avem astfel de cazuri de profeti ucisi in templu…

De catre regele care credea ca poate sa ucida fara sa fie ucis…

Evident asa ceva nu exista decat in capul regilor…

Profetul are misiunea sa le aduca la cunostinta Cuvantul lui Dumnezeu: daca nu exista pocainta si “Mea culpa” Judecata divina se apropie cu repeziciune…

Da, da, peste voi toti vine care ati crezut ca oamenii sunt animale si le puteti sacrifica dupa bunul vostru plac!

‘Vai voua’ este replica specifica in astfel de cazuri!

Faceti cum spun si veti scapa macar partial de pedeapsa daca nu total!

Am vorbit cu Dumnezeu si am ajuns la o intelegere!

Pedeapsa va fi atat de originala incat veti intelege si voi si ceilalti ca nu putea veni decat de la Dumnezeu si ca nu are treaba, dar nicio treaba cu profetul si nici cu ceva uman…

Eu nu stiu cum va fi, dar am primit acest mesaj pentru ca lucrurile sa fie limpezi pentru toata lumea…

Jobul meu e jobul meu: sa lucrez pentru Dumnezeu.

Jobul vostru este sa va pocaiti altfel veti fi judecati de propriile voastre fapte…

Eu vad ca nu va pocaiti si, in consecinta, Judecata se apropie…

Poate va fi cu asteroizii si sfarsitul lumii, poate va fi mai devreme.

Insa Dumnezeu este aici intre noi si judeca: pe mine ma absolva de “Cuvant” si voi o sa pricepeti ca e de la El…

Acum nu stiu daca asta va va mai folosi la ceva in drumul vostru spre Iad…

Sau poate va veti veni in fire si va veti pocai…

Pocainta e o treaba de cateva secunde: Ingenunchezi in spiritul tau si spui: Doamne Iarta-ma, iarta-ma pentru toate faradelegile pe care le-am facut: am genocidat oameni si nu animale…

Asta e inceputul…

Ar fi bine sa faceti acest prim pas: iadul nu este o optiune…

Iadul este un fel de calau cu care va veti intalni zilnic: eu, eventual il voi intalni o singura data, insa voi in iad il veti intalni in fiecare zi…

Cosmar, cam ce faceti voi Lumii…

Aceasta au spus toti profetii din toate timpurile, asta spun si eu, si asta vor spune si in viitor.

Prima Porunca este ‘Sa nu ucizi!’

Pana nu vom reusi sa respectam aceasta prima Porunca, nu trecem la a doua…

Exersati deci, inca mai e timp…

Glorie Dumnezeului care vorbeste si care ne iubeste!

Pana la urma acesti smintiti se cred alesi, nu degeaba Dumenzeu le vorbeste:

PS: exemplu de respectare a Poruncii Non-Violentei: Calugarii budisti care merg cu o maturica dupa ei spre a nu cumva sa calce vreo insecta…

Voi, deci voi, paziti-va macar sa nu calcati Oameni…

Nu ar trebui sa fie atat de greu…

PS: Inca odata: eu nu am nicio treaba cu voi, totul este intre voi si Dumnezeu, eu sunt un fel de Cortana, un fel de Alexa  a lui Dumnezeu…

Bine zis, su sunt un fel de bot divin, numai ca Dumnezeu nu are roboti ci foloseste oameni, spirite in orice nevoie…

Extraordinar spus!

Puteam sa scot eu lucrurile astea din mintea mea?

Nu este glorios ce spune El!?

Hai, impreuna cu mine sa spunem: Glorie Dumnezeului care a spus: Sa nu ucizi! Hai, hai, asta e inceputul salvarii voastre…

Pasul doi: Repetati va rog: toti oamenii sunt oameni si sunt fratii mei buni iar Dumnezeu a poruncit sa ii iubesc ca pe mine insumi…

Hai, nu va coditi, altfel veti merge in Iad…

Totul tine de Karma, nu exista alt cuvant. Karma inseamna ca tot ce ati facut se intoarce la voi, evident nu veti mai putea avea liniste…

Adevarul este ca nici Rusii nu sunt prea sanatosi(vezi acest Prigozin): eu cred ca va vor urmari pana in panzele albe… Sau vor trimite niste rachete poate, la ce bun sa vina personal…

Poate o racheta va cadea acolo unde va veti afla…

Ce treaba am eu cu asta?

Sunteti multumiti sa pieriti de racheta?

Mai aveti ceva timp, nu va fi anul acesta…

L-ati suparat pe Dumnezeu, nu asa trebuia sa va purtati de fata cu El…

Aveti timp sa va pocaiti, iata eu va intind bratele sa va strang la piept si sa va numesc frati!

Ok, deci daca veti pieri in razboi pare ok pentru toata lumea, nu v-a strans profetul de gat… 

Poate vine Wagner sau cine stie ce taliban…

E fascinant sa fi profet…

Absolut fascinant…

Daca mai sunt 7 ani si raman 5% pe Pamant oricum ne vom intalni toti dincolo.

E mai bun planul meu decat al lor…

In planul meu toti traiesc…

Dupa planul lor … numai 5%...

Iar voi nu veti fi printre aceia si nici nu cred ca e de dorit…

Voi in locul lui Dumnezeu cam ce ati face?

Buna intrebare: cam ce ati face voi cu voi in locul lui Dumnezeu? 

Poruncile sunt date de mii de ani, voua cam cate mii de ani va trebuie ca sa le respectati? 

Si eu sunt curios cum va fi, dar daca nu iesiti din acest proces karmic, va fi negresit: Dumezeu vrea sa va arate cum arata propriile voastre actiuni pe propria voastra piele...

Vrea sa predea public Lectia asta!

Ce ati facut voi se va face in curand pe pielea voastra: care din actiunile voastre au vreo treaba cu Dumezeu? Asta e Lumea LUI si acestia sunt OAMENII LUI!

Glorie Tatalui Ceresc care ne vorbeste! El este SALVAREA  si VIATA VESNICA!~ 

ABSOLUTUL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu