21 octombrie 2024

Despre Ierarhia Crestina

 

Despre Ierarhia Crestina

Este vasta , probabil sunt cateva milioane de Mantuiti in acesti 2 000 de ani.   I s-a dat puterea in Cer si pe Pamant…

Desfasoara o lucrare foarte Mare ce nu se va opri cat va exista Planul Fizic si nici apoi.

MANTUIRE este numele acestei MISIUNI COSMICE.

Sunt multi si minunati insa eu personal nu m-am apropiat decat de cativa si astfel doar acestia apar si in viziuni.

In Hinduism se cheama Ishta Devata, sau Zeitatea personala.

In afara de IISUS si FECIOARA am primit si pe Sfanta Parschiva.

M-am imprietenit cu Arsenie Papacioc si conversam adesea. Ocazional am mai comunicat cu Arsenie Boca, Sfantul Apostol IOAN Evanghelistul, Sfantul Iosif  si alti sfinti cum ar fi Sfanta Xenia, Sfantul Nichifor, etc

Asta tine de mine, doar atat m-am deschis eu considerand ca e mai bine sa ma focalizez pe mai putini si cu folos decat pe multi sau toti.

Acelasi lucru si cu Ingerii, nu m-am apropiat de nici unul considerand ca HRISTOS si FECIOARA tin loc de Ingeri.  

Nu stiu daca am procedat bine, poate ar trebui sa imi apropii mai multi si astfel si viziunile vor fi mai populate si mai bogate.

Nu iti poate apare nimeni in viziune daca ai refuzat sa vezi altceva decat IISUS si FECIOARA…

Am avut conversatii, una sau doua, si cu Parintele Cleopa,  inainte de a deveni frate de cruce cu PAPACIOC. :)

Sfantul Apostol IOAN este cel care ar fi trebuit sa fie prezent deasemenea .

Din moment ce scriu acestea inseamna ca se doreste sa extind cercul prietenilor mei crestini. 

Imi voi apropia si o sfanta pe langa fiecare sfant, ca sa fie un echilibru, desi nu stiu daca asta conteaza.  Conteaza spune FECIOARA MARIA… J

Sau poate nu voi face asta si voi merge inainte cu acesti prieteni de acum personali.

Este ca si cand dezvolti o relatie de prietenie.

Ok, ma mai gandesc . Il voi lasa pe DUMNEZEU sa imi populeze universul spiritual.

Pentru ca sunt deja destul de multe personaje la care te raportezi si carora le aduci slava sau rugaciuni si binecuvantari:

1. DUMNEZEU TATAL

2. SFANTUL DUH

3. IISUS HRISTOS

4. FECIOARA MARIA

5. SFANTA PARASCHIVA

6. Sfantul Papacioc

7. Sfantul IOAN

Apoi mai sunt altii despre care trebuie sa vorbim si sa ii promovam, cum ar fi NIL DOROBANTU…

Trebuie sa aduc in Ierarhia personala inca o sfanta…  Sau un sfant, trinitatea nu se ia in considerare.

DOAMNE PARINTE al TUTUROR CERURILOR, calauzeste-ma spre sfintii de care am mai multa nevoie si care la randul lor au nevoie de mine.  

IERARHIA ETERNA... 

Toti trebuie sa se integreze in aceasta Ierarhia pe o ramura sau alta.  

Eu am avut aceasta sansa istorica sa vin dintr-o alta Ierarhie si astfel pe langa aceasta , am fost numit si peste aceste civilizatii extraterestre.

IERARHIILE vor FUZIONA sub controlul si Binecuvantarea DUMNEZEIRII.

Liderii la lideri sunt trimisi, deci suntem chemati sa slujim Divinitatii si vom primi planete si civilizatii in subordine.

Voi primi si liderii in subordine spre a-i numi in alte functii de conducere importante.

Am fost Mare Preot intr-o civilizatie care iata ea insasi e adusa la conducerea Galaxiei…

Mare Preot e un fel de PAPA , dar unul autentic de care asculta  chiar Regele si toti ceilalti lideri, intreaga planeta.

Din acest motiv am fost promovat deoarece multe lumi si civilizatii vin dupa mine si ma asculta…

Altfel suntem toti una si daca nu ar fi fost aceste conjuncturi nu as fi urcat in niciun cer si as fi pierit odata cu iarba si florile…

Mi se da un rang pe care nu il merit deoarece Crestinez un numar greu de pus in cifre de fiinte si lumi…

Se pune egalitate intre cei care au crestinat un oras, un continent sau o planeta.

Sau e posibil sa mai cresc… cine stie.

ZEII ma urmeaza … Asta nu inseamna ca as fi cineva sau ceva , doar UNUL e tot si toate!

PS: Suntem chemati sa pasim toti in acest univers nou, restul se va depopula si va pieri... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu