19 ianuarie 2009

Bilant razboi

1200 morti. In 3 saptamani 1200 palestinieni morti dintre care jumatate civili. Si acum vine lovitura... 400 de copii.1 din 3 morti era un copil. 400 de copii omorati in 3 saptamani, adica 20 de copii omorati zilnic, adica 1 copil pe ora aproape. Stateam si ma framantam, 400, 400 va sa zica, si deodata brusc, imi amintesc :Masacrul inocentilor. Mi-am amintit de aceasta postare la care am incercat chiar sa comentez , vezi comentariile de la propria mea postare Intoarcerea lui Iisus Hristos Curiozitatile, coincidentele abia acum incep. Postarea este facuta chiar in ziua in care incepe atacul. Exista si posibilitatea ca cei doi sa faca parte dintr-o agentie sau societate secreta si sa fi stiut ce urmeaza sa se intample. Dar pe de alta parte poate fi si un semn de la Dumnezeu. Da El este cu noi, El isi face simta prezenta, iar unde este El este si spiritul profetic, desigur Lucifer este un profet mare si el dar chiar si asa ingerul cazut nu se manifesta decat prin preajma Domnului incercand mereu sa saboteze si sa darame si sa-i incerce pe cei care se apropie de Tatal Ceresc. Eu consider totusi un semn, pentru ca Iisus se intoarce in primul rand in inimile noastre si semne tot mai mari vor apare si tot mai multi vor avea vise sau aparitii in rugaciune si meditatii sau macar ganduri care sa confirme Intoarcerea Lui. Consider aceasta postare si gestul meu de reconciliere cu cel pe care l-am criticat, critica ce am explicat-o destul. Nu-l urmez decat pe Iisus si nu am alta bucurie mai mare decat sa il vad manifestandu-se prin cei din jurul meu. Pe de alta parte unde sunt profetii care sa strige "Vai tie Israele!"? Iata ca ei sunt, iata ca spiritul Domnului se manifesta chiar langa noi. Sa ne inchinam dar, sa ne iubim, sa fim toti care credem in El frati. Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu