5 ianuarie 2009

...

Ascultand muzica postata chiar aici in stanga vreau sa va spun tuturor ca... va iubesc...

Da, eu sunt chiar aici. Blogul acesta este o prelungire a fiintei mele. Cu cele cateva melodii, cu randurile pe care le-am scris, cu filmele pe care le-am postat, am pus aici o parte din mine insumi.

Dar ce sunt eu? Un fir de praf, un fir de nisip pierdut pe una din miliardele de plaje ale Eternitatii.

Mi-am deschis inima aici pentru tine. Nu stiu cine esti. Ai aici un far ale carui raze de lumina transmit in continuu trezeste-te, oaspeti de seama vin la tine, impacheteaza, fa-ti bagajul, curand ne vom muta din aceasta lume.

De ce se intampla acest lucru? De ce tocmai acum? Ah asta este o poveste lunga. O poveste a eternitatilor. Pot sa-ti spun numai ca Tatal nu are bucurie mai mare decat vibratia de iubire a inimilor copiilor Lui. Si tu, tu esti unul din copiii aceia. Nu stiu ce anume va trezi inima ta, ce anume va trezi iubirea pentru Tatal tau ceresc in inima ta, ce anume va starni lacrima de iubire in coltul inimii tale.

Stiu doar atat ca asta trebuie sa intample. Stiu ca multi au murit pentru ca inima ta sa tresare de aceasta iubire, care este cea mai pretioasa dintre toate fiind chiar esenta vietii. Si mai ales inca vor mai muri. Chiar El, intelegi, chiar El a murit pentru asta. Da, misterul este mult mai mare, nu numai pentru asta a facut El acel lucru. Dar ceea ce este zguduitor si teribil de-a dreptul este faptul ca din prea multa iubire a facut El asta. Este cea mai mare declaratie de dragoste, cea mai mare... facuta de Creator creatiei Sale.

Iubitul meu spune El, dragul Meu, Eu vreau ca totul sa existe in eternitate, ca nimic sa nu dispara, Eu va iubesc pe toti atat de mult, atat de mult, de la prima creatie care cazand, a devenit ultima, pana la cea mai recenta al carei rost este sa domneasca alaturi de mine asupra valurilor eternitatii. Copilul meu drag tu esti aceasta ultima Creatie. Pentru tot ce iubesc Eu , pentru iubirea Mea eterna, pentru cpoiii Mei iubiti M-am urcat eu pe cruce.

Dar sti, sti de ce a inviat El? Stiu ca stii. A inviat pentru ca El este Tatal etern, viata insasi si nu poate sa fie decat viu, viu in eternitate. Si sfant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu