17 ianuarie 2009

PROTEST : A MURIT ROMANIA ORTODOXA?

Astazi am descoperit o postare care pur si simplu m-a consternat si m-a ingrozit MOARTEA ROMANIEI ORTODOXE se cheama. Cititi si voi si ingroziti-va. Daa si dati mai departe ca sa se ingrozeasca si alti de neghiobia unui lider religios. Da blogoterapie sa facem. Am zgandarit orgoliul unui lider religios si iata monstrul care zacea inauntru. "Azi, de Eminescu… A murit şi România lui Eminescu… " Dumnezeule mare , Tata ceresc, cate grozavii ascunde lumea asta. Acest nefercit se considera patriot si fascinat de mesterul Manole. Nefericitule, mesterul Manole a construit o catedrala ortodoxa nu baptista. Tu nu esti crestin si nici roman, esti o rusine pentru ambele comunitati. Daca baptisti tai inghit asemenea aberatii fara sa te traga de urechi cu atat mai rau pentru ei. Veniti in tara dragilor, nu a murit nimeni, sute de manastiri, mii de biserici, sute de mii de inimi vii stau marturie ca nu a murit nimeni. Nefericit te consider datorita urii ce o tineai ascunsa. Voiai sa spui de fapt "Moarte" dar te-ai abtinut. Eu ii iubesc pe toti crestinii, dar tu nu esti crestin, nefericitule pentru cine crezi ma tu ca a construit Stefan cel Mare manastirile. Pentru cine crezi tu ca a murit Brancoveanu? Unde a cerut Sfanta Filofteia sa fie dusa? In biserica construita de legendarul mester de care esti fascinat. Sunt 3 tari ortodoxe care au facut istorie spirituala in lumea asta. Romania este una dintre ele. Da, n-am auzit asemenea orori si n-am citit pana acum, nici comunisti, nici nazistii, nici legionarii, nici turcii nici cei mai aprigi dusmani n-au spus asa ceva, Cata ura a strans acest om impotriva bisericii ortodoxe. Sunt multe nenorociri pe multe bloguri, dar cred ca atunci cand este vorba despre o comunitate spirituala, de simbolul unei natiuni si pana la urma chiar de Romania trebuie luata atitudine. Ce nenorocire, cum sa spui sa-ti fie tarana usoara proptiei tale tari, ce nenorocire, ce sa mai zic, mai ziceti si voi ca eu m-am cutremurat destul, pentru cine lucreaza acest individ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu