21 februarie 2009

Bogatie interioara...

Am intalnit o fiinta care avea sufletul plin de diamante. I-am spus, esti o comoara, slefuieste-le si daruieste-le! Am intalnit o fiinta care avea sufletul plin de aur. I-am spus, topeste-l, da-i forma si daruieste-l! Am intalnit o fiinta care avea sufletul plin de argint. Ce frumoasa esti i-am spus, ah cat de frumoasa esti! Daruieste din bogatia ta, daruieste ! Am intalnit fiinte care aveau sufletul plin de flori... Ce parfum divin era prezenta lor! Am intalnit fiinte care il iubeau pe Iisus cu lacrimi fierbinti! Ah, am spus, tulburat de aceasta iubire atat de intensa ca o simteam si eu, ah voi, voi veti trai vesnic, voi suntei copiii Tatalui preasfant! Pentru voi este aurul si argintul, pentru voi sunt toate diamantele si florile din lume, pentru voi ingeri minunati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu