12 martie 2009

Idee

Leapsa de la Zuppa mi-a dat ideea unui nou blog. Cine stie, poate ca am descoperit posibilul potential pedagogic al blogului. Oricum ar fi , deoarece mi-am dorit intotdeuna sa stiu totul si inca mai vreau sa studiez istoria culturii si in mod special pe langa cea a literaturii, pe aceea a muzicii, a picturii, si a filozofiei(am vrut intotdeauna sa am un index cu tot ce au gandit filozofii) o sa ma lansez , intr-un nemaivazut studiu ... Desi am criticat un vecin de blog ca are parca vreo noua bloguri cred ca am sa mai fac unul unde impreuna vom contempla cele mai frumoase picturi din toate timpurile insotite de... muzica (clasica). Sunt foarte incantat ca ne-am intalnit sau poate reintalnit( o parte dintre noi ne cunoastem fie din... ceruri, fie din existentele anterioare)... in aceasta lume, mai mult sau mai putin virtuala si sper sa ne imbogatim si sa ne... mantuim... Inca nu-mi vine sa cred ca ti-am facut cunostinta cu Babaji si ca am vorbit chiar si despre extraterestrii. Oare ce mai urmeaza?

4 comentarii:

  1. ufff...ma bucur ca ti-am dat o idee in sensul promovarii culturii...
    nu de alta dar marea majoritate a celor care au preluat leapsa au lasat necompletata rubrica "Pictori"...
    Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi, poate intre timp apare si stundenta de la arte ...:))

    RăspundețiȘtergere