12 martie 2009

Leapsa apocaliptica :)

Il salut pe Zuppazthar si deoarece imi plac foarte mult jocurile, atat de mult incat la un moment dat am fost chiar dependent, dau curs sau primesc nu stiu cum sa-i zic, pentru ca am auzit de "leapsa" numai din carti pana acum... Apropo de jocuri, cred ca priestul meu din WOW cu nume de arhanghel inca ma asteapta, dar , nu , am prea multe de facut ca sa mai dau heal si ressurect si prin jocuri... Nu pot sa pun desktopul pentru ca e aproape full :) Apropo al tau e asa "curat" de obicei sau poza e acolo de efect?:) Ok, let's go then, all aboard please :)


Bauturi. Cafeaua, vinul, berea, taria Aici e simplu. Nu beau cafea , nu am baut niciodata, nu mi-a placut. Nu beau alcool, nu mi-a placut niciodata si n-am putut sa inteleg cum se dau unii in vant dupa tuici si vodci sau alte tarii. Non posso capire. Cine stie cum o data pe an gust dintr-o bere sau beau un pahar cu 5% vin si restul apa + indulcitor asta numai in cazul in care frgiderul e empty si nu am chef de apa...
Sucul In schimb imi plac foarte mult nectarurile... Cu cat sunt mai naturale cu atat le savurez cu mai mare placere. Am avut chiar o viziune in copilarie, m-am vazut intr-o lume perfecta a viitorului in care pe masa din bucataria perfecta si ea, se afla o carafa cu un fel de suc de portocale nemaivazut de galben si stralucitor...
Ceaiul Beau si ceai, atunci cand nu mai am nectar. Ceaiul casei e un amestec de busuioc si sunatoare. Sunatoarea aduce fericire (fara gluma , iti recomand, e un antidepresiv f bun) iar busuiocul are un efect regenerator fantastic, un veritabil elixir al tineretii fara batranete (iar nu glumesc...)
Mancare. Mananc aproape orice exceptand carnea. Sunt lacto-vegetarian daca vrei. Imi plac foarte mult dulciurile rafinate, iar in lipsa, orice e dulce :) Fructe foarte multe. Nu prea imi place sa prepar, totusi eram expert in omlete( din alea sofisticate cu tot felul de ingrediente, orez, lapte, rosii...), orez cu lapte :) si stiu sa fac si un fel de ciorba... Am mai invatat sa fac si ... mamaliga de la bunicii mei, in tuci adevarat si la soba cu plita si foc de lemne . Mamaliga se mananca la masa rotunda de lemn cu trei picioare in jurul careia se sta pe scaunele tot de lemn si tot cu trei picioare si ele... Consider aceasta invatatura un veritabil ritual stravechi de care sunt destul de mandru... "Mamaliga" este cuvant dacic dupa cum sti si are cel putin trei mii de ani vechime si o sa-i sesizezi sacralitatea si mai bine daca il desparti in doua...
Cinematografie Imi plac filmele, aproape toate genurile. Acum alerg dupa filme apocaliptice...Ti le recomand si tie, n-o sa-ti vina sa crezi cate profetii si anticipatii o sa gasesti acolo. Sunt de mare folos. The Core este ultimul vazut, nu-l rata. Si tot aici vreau sa iti amintesc ca in toate filmele apocaliptice presedintele american este... de culoare. Inainte de asta, Bruce Willis si Richard Gere erau actorii preferati si ma indragostisem foarte tare de Julia Ormond din Legendele toamnei si Cavalerii mesei rotunde.
Cu degetul pe harta. Da, am stat ore intregi explorand atlasul geografic, am creat lumi acolo, am creat o Romanie noua chiar cu o noua capitala fantastica ce va fi centrul spiritual al lumii , se va numi simplu The city si se va contrui in apropierea primei baze extraterestre oficiale de pe planeta, unde nenumarate civilizatii isi vor trimite ambasadorii...
Munte sau mare: Vara iubesc si muntele si marea...
Unde as vrea sa merg: As vrea sa merg in India in primul rand, in Tibet, Lhasa apoi si daca mai ramane timp in Egipt, America - SUA (totusi nu va recomand, e posibil sa va intoarceti microcipati de acolo :) si in... Vietnam, am auzit ca oamenii acolo inca mai sufera de la parfumul cu iz de TnT si amestecuri exotice necunoscute ale bombelor americane. Ah si in Australia please daca e posibil, si de acolo am sa dau o fuga si in Noua Zeelanda.
Unde nu as vrea sa merg: Nu as vrea sa merg in Rusia ( desi daca Putin m-ar invita cu siguranta nu as refuza), in China ( nu am incredere in comunisti, dar daca or sa se declare impotriva microcipului s-ar putea sa-mi schimb parerea) . Spre deosebire de Zuppa, m-as duce totusi in Italia sa vad... Columna...
Arta aici respect matricea lui Zuppa :
Poet: Nichita Stanescu
Carte: Jacob Lorber (iti recomand tot ce a scris marele profet)
Pictor: Pfff tu vrei sa innebunesti lumea, Imi place foarte mult pictura, am sa pun cateva linkuri cu picturi care mie mi se par atat de frumoase incat pur si simplu uit de mine si sufletul se dizolva in paradisul dinaintea ochilor. Totusi inca mai astept o studenta de la arte pentru a a studia impreuna istoria picturii :) Nu am un pictor preferat, imi plac aproape in totalitate "clasicii", Renastere pana in secolul 19 : Bellini, Tintoretto, Titian, Botticelli, El Greco, Rembrandt, Delacroix, Renoir ... Ar fi si din secolul 20 cativa dar in mod special Salvador Dali. Si acum cateva din miracolele de care iti vorbeam :  Claude Lorrain, Jean-Honoré Fragonard, Francois Boucher , Boucher din nou, Boucher inca o data, Boucher adjudecat, Albert Bierstadt , Bierstadt din nou. De la noi nu imi place decat Rosenthal care nu e chiar roman get beget, remarcabil totusi cu Romania Revolutionara. si merita mentionata si Safta lui Luchian
Muzica: spirituala in primul rand(religioasa, de meditatie mostre in stanga), apoi clasica si rock vechi (nu am antipatii si fobii si nu-i inteleg pe cei care fac un titlu de glorie din respingerea unui gen sau altul)
Aforisme: "Eu sunt Calea, Adevarul si Viata " Iisus Hristos
"Am avut revelatia ca in afara de Dumnezeu nu exista adevar" Petre Tutea
"Un om care a fost absolut nevinovat s-a oferit pe sine ca sacrificiu pentru binele altora, inclusive al dusmanilor, si a devenit rascumpararea lumii. A fost un gest perfect. " Mahatma Ghandi
Tehnologie. Jocuri. Deci am fost foarte addicted de WoW, Counterstrike si CIV IV. Am innebunit calculatorul cu cele trei. Am jucat enorm de multe jocuri dar odata terminate nu le-am reluat. NFS, Half Life 1 si 2, Fear ,etc Mi-au placut f mult Prince of Persia si Age of Empires.
Site-uri: Google si Youtube sunt pe primul loc evident. Ma mai uit destul de des pe http://www.bibliaortodoxa.ro/,un motor de cautare in biblie excelent unde gasesc foarte repede citatul sau trimiterea de care am nevoie.
Programe...: Si eu folosesc Opera dar, de cateva saptamani s-au strans atatea ferestre pe care le tin deschise spre studiu...(bookmarks e plin pe trei coloane deja) incat am trecut pe Mozilla, si imi place cel putin ca imi pastreaza si el paginile deschise.
Telefoane : nu ma intereseaza . Sa scriu usor mesaje si sa iradieze cat mai putin, sunt telefoane care dupa zece minute de convorbire genereaza dureri de cap, sau poate sunt eu mai sensibil...
"Cunoaste-te pe tine insuti " : 
Nume de fete: Ingrid, Patricia, Anna
Nume de baiat: Raphael, George, Patrick, Richard
Jocuri de societate: Deoarece am jucat prea multe jocuri in copilarie si adolescenta, cred ca am depasit acest capitol. Totusi sunt interesat de orice fel de brianstorming si am vazut cateva jocuri de cuvinte sa le zic, foarte frumoase, pe blogul lui Tudor Chirila
Jocuri sportive: Hai Stiinta, Hai Craiova! Tine tot de trecut nu mai urmaresc fotbal mi se pare fara sens. Totusi recomand in special copiilor si adolescentilor orice sport. Veti obtine o vitalitate de invidiat care o sa va aduca multe satisfactii. Parintii ar trebui obligati chiar sa-si dea copii sa practice orice sport.
Culori : Mi-a placut galbenul dintotdeauna, culoarea Soarelui. Acum imi plac culorile deschise, imi place si rosul. Un BMW rosu mi se pare irezistibil :)
Contraste : Nu port cravata. Ii respect pe cei care o fac totusi. Port tricouri, blugi si papuci vara... ador papucii(vara) , imi amintesc de sandalele romanilor, uneori cand ies de la dus ma infasor in prosop asemenea unui senator roman si patrulez prin apartament( imi imaginez ca merg pe strazile Romei inspre Senat... :) Cred ca e suficient acest contrast :))
Floare: Imi plac toate florile, in special crinii (si numele Crina:), imi place sa privesc lalele, imi plac florile de liliac, ma innebunesc dupa lacramioare. La tara toamna si primavara sunt niste flori albastre ca imi destrama sufletul efectiv... Acolo li se spune ... ghicitori. Imi plac bujorii, imi plac trandafirii parfumati in mod special, si o gramada de alte flori care cresteau in gradina bunicii si al caror nume nu il mai stiu. Imi plac campurile cu papadii inflorite...
Metal : Imi place, chiar imi place aurul. Dar nu port evident nimic...
Familia ideala: Draga zuppazthar, tu chiar vrei sa storci sufletul omului... Deoarece mi-am dorit intotdeauna sa fac altceva( o sa iti mai povestesc eu, Cioran si altele), sa fiu altfel, nu prea m-a preocupat ideea de familie. Totusi cand ma indragostesc iubesc fff tare si daca as avea vreodat vreun copil as vrea sa fie fata. As modela-o asa cum atat de mult fetele isi doresc sa fie... independente si puternice, sensibile si spirituale... :) Nu ma vad cu mai mult de un copil,dar, cred ca asta o sa ramana un vis si totusi cred ca Domnul va modela prin mine foarte multe fiinte feminine, pe care le iubesc deja cu dragoste mare si... nemuritoare :)
Animal: Imi plac la nebunie pisicile, atat de mult incat nu le consider... animale :)
Masina : Aston Martin, BMW ...
Cateva calitati: iubesc si mi-as da viata fara sa clipesc daca Dumneeu ingaduie si nu e vorba de o prostie, pentru cei pe care ii iubesc, vad frumusetea, ma raportez intotdeauna la calitati
Cateva defecte : "Nu spune nimic bun despre tine, nimeni nu te va crede. Nu spune nimic rau despre tine, toti te vor crede" Ibraileanu
Ce ma scoate din sarite : Ma scot din sarite cei care vorbesc prostii despre Dumnezeu si despre minunata mea tara, Romania.
Ce ma binedispune : O inima plina de iubire...
Nu plec de acasa fara : sa ma rog lui Dumnezeu sa ma binecuvanteze inainte.
Cea mai mare "nazbatie" : Of, aici e complicat... Am avut o iubire de roman care s-a terminat apoteotic cu un mare scandal... Era secreta, trebuia sa ramana secreta... Si n-a ramas... Oamenii rai m-au inconjurat... :) Dar ingerii Domnului au revelat tuturor ca sunt fratele lor si toti s-au destins... s-a incheiat cu nup, bad people au inghitit in sec in lipsa de razbunare, si toti s-au relaxat cu mailurile mele de iubire inflacarata si intre viata si moarte... la un pas... Si tot aici, "man in black " tot ma mai urmaresc dar din motive... paranormale... prietenii mei sunt f dotati, clarvedere, bioenergii, ingeri, Dumnezeu si prezic sfarsitul lumii pentru ca il vad cu .... ochiul liber. Ii salut si ii imbratisez pe toti. Dragilor e loc pentru toti in lumea asta. Eu sunt la dispozitia voastra, a tuturor si va astept cu iubire daca veti avea nevoie de mine.
Intalnesti pestisorul...: Doamne daca cineva se va increde in cuvintele mele si te va urma si iubi, sa se mantuiasca Doamne acela...
Ce asculti acum... : Nu ascult acum dar daca tot mi-ai amitit de ea... dedic tuturor melodia , iata o iubire care se vede cu ochiul liber, daca veti iubi asa, aveti sanse mari la ... mantuire (Dumnezeu nu lasa sa se piarda o inima asa mare...) :

Daca esti interesat,pentru a prelua leapsa de la sursa, mergi la Zuppa si da-mi si mie un semn, sa citesc si eu despre tine :)

4 comentarii:

  1. :) pînă la urmă, totul se reduce la iubire, huh?
    Asta pentru că Dragostea, frîntură din Dragostea care e El, te eternizează. Cum aşa? Dragostea nu va pieri niciodată...deci nici tu, îndrăgostitule de dragoste... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuzele mele pentru ca am comentat atat de tarziu…dar saptamana asta a fost un chin…nu am avut timp mai de nimic…am neglijat oarecum tot ce tine de calculator.
    1.Despre Desktop…in general e curat…adica am foldere pentru mai tot…asa ca dup ace iau diverse chestii de pe net le pun la locul lor :)
    2.Imi place ceaiul si voi incerca sfatul tau…Insa in cazul meu…nici un pumn de medicamente nu cred ca isi va face efectul :)
    3.Cu siguranta voi viziona si filmul recomandat de tine…nu inainte de a vedea “The Secret”…toti prietenii ma bat la cap…Sa vedem…cred ca voi dedica o zi din acest week-end cinematografiei :)
    4.Frumoasa opera “Storm in the rocky mountains” a lui Bierstadt…place :)
    5.Eu te scot din sarite?!

    Inca o data imi cer scuze pentru intarziere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Bia, imi place ca noi ramanem mereu printre esente...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Np, nu e nci devreme nici tarziu, nu suntem la concurs, scriu exclusiv ca urmare a impulsului interior. Poate intr-o zi de trei ori , in alta deloc.
    Dupa cum ai spus si tu, avem mereu de invatat unii de la altii, de ex. pana sa vad fisierele de la tine, nu m-am gandit ca textul ar putea fi scris intai in word sau notepad :))
    Ma bucur ca macar un tablou ti-a placut in mod deosebit.
    Nu, nu ma enervezi. Am observat ca daca mai spui lucruri trasnite nu o faci din orgoliu, ci din impuls. De exemplu multi in ultima vreme se mandresc cu capacitatile lor de a vedea mizeria din jurul lor. As vrea sa le spun aici ca ceea ce observam in exterior , tine in foarte mare masura de interior.

    RăspundețiȘtergere