12 martie 2009

Marea Judecata

Nu stiu de ce dar Dumnezeu m-a luat martor de-a lungul timpului, mi-a aratat mai multe "Judecati". Si din cate percep si inteleg si mi se spune imi va mai arata inca... Asculta-ma, absolut orice Judecata este precedata de cuvantul sfant. Daca esti atent o sa vezi ca inaintea oricarei suferinte ti s-a transmis un mesaj spiritual, au fost niste semne. In ultima judecata la care am asistat, am jucat rol principal. A fost o mare lectie, iti multumesc Doamne si sa stii ca oricand si oricum as pleca din lumea asta Eu la tine vin. Si apoi unde ma vei trimite... Nu vreau sa scap intalnirea cu Dumnezeu orice ar fi , devins sarac cu duhul daca trebuie, imi pun cenusa in cap si umblu chiar in sac numai sa te intalnesc Doamne. Asculta-ma ce iti spun, Domnul are nevoie de lucratori, in numele Lui te chem sa lucrezi pentru El. Spune tuturor ca vine sfarsitul si ca El se intoarce. Cu cat vocea ta se ridica mai sus cu atat Domnul iti va trimite intariri... Asculta-ma, nu conteaza ce spun cei care te asculta , dar Cuvantul trebuie sa ajunga la ei. Vorbeste deci. Domnul vrea ca tot ce faceti sa faceti in numele Lui. Daca va intalniti cu cineva faceti-o in numele Lui. Daca mergeti in vizita , mergeti in numele Lui. Domnul nu sustine tot ce se ascunde sub numele de "monden", nu sustine barfa si toate bla bla bla-urile pentru care va intalniti. Gandeste-te neincetat la Dumnezeu. Vorbeste-i, imbratiseaza-l cat poti de des, mergi la bratul Lui si discuta cu El. Iti spuneam de judecata. Stiai ca Romania este una din tarile cu cei mai multi yoghini pe cap de locuitor din lume? Da , asta nu e un lucru rau. Domnul are un mesaj spiritual pentru toti yoghinii din Romania, pentru cei care nu au plecat inca din MISA mai ales. Am sa marturisesc despre Judecatile la care am fost martor, despre bunatatea si dreptatea Lui Dumnezeu. Fratilor yoghini, pe care ii iubesc, cu drag vom lupta la unison impotriva Fiarei dar Domnul vrea sa va aminteasca ca "Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri. " Mat 7,21 Si mai are sa va spuna multe despre barna din ochiul vostru si care va impiedica foarte tare sa fiti eficienti in aceasta lupta. Am sa scriu un mesaj separat pentru voi, aici am a va aminti doar ca maestrul vostru a fost judecat chiar de Domnul si va mai fi daca nu se intoarce la vointa Lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu