22 noiembrie 2009

"Adevarul dezvaluit despre extraterestrii benefici" = "Adevarul ascuns. Informatii interzise"

Astazi am fericirea de a scrie despre cea mai minunata carte care a fost scrisa vreodata despre extraterestrii. O carte cum nu mai exista, cu totul iesita din comun. La fel si autorul acesteia, un veritabil erou in viata : Steven M Greer, un american care a experimentat stari de constiinta cosmica inca din adolescenta si care tot din aceeasi perioada este in contact cu fiinte divine spirituale din alte constelatii, din alte lumi. Cand gasim carti de asemenea valoare nu sunt suficiente cuvintele pentru a exprima bucuria, fericirea... Cartea poate fi comandata de aici.

"Adevarul ascuns. Informatii interzise" este una si aceeasi carte, traducerea fiind aproape identica. Asadar amandoua sunt foarte bune nu conteaza pe care reusiti sa o cititi. Deoarece am scris cateva randuri in fiecare zi in ultimele zile despre aceasta carte, m-am decis sa le las pe toate, nemodificate, chiar daca exista anumite repetitii...

Aceasta este o carte cu totul iesita din comun. La fel si autorul ei , al carui nume este Steven M Greer. Este fara indoiala cea mai buna carte scrisa vreodata despre extraterestrii, un veritabil document atat stiintific cat si spiritual. Valoreaza cat o intalnire de gradul 3. Oricat ati fi de saraci aceasta carte nu trebuie sa va lipseasca din biblioteca. Daca ati visat vreodata sa cititi o carte in care sa aflati lucruri cu totul iesite din comun despre subiect, ei bine, aceasta este acea carte. Este un veritabil punct de reper pentru oricine studiaza fenomenul.

Am inceput lectura oarecum circumspect deoarece prietenul care mi-a imrumutat-o, care la randul lui a imprumutat-o de la altcineva, mi-a spus ca nu se compara cu o carte mai veche etc…

  Probabil prietenul meu a citit printre randuri- ceea ce a si facut la propriu de altfel ; pentru ca aceasta carte scrisa de Steven M Greer este cea mai fabuloasa carte aparuta vreodata despre acest subiect. Nu cred ca este deloc intamplator ca tot ce ne-am dorit vreodata sa aflam despre anumite subiecte , ne este revelat acum prin astfel de carti cu totul remarcabile.

Autorul, este o fiinta spirituala care a avut acces la aceasta spiritualitate intr-un mod oarecum inedit, inca din adolescenta experimentand stari de constiinta cosmica. As spune chiar ca se subestimeaza, dar mai degraba este darul umilintei sale, considerandu-se egal cu oricare dintre noi. Avem de a face cu un veritabil maestru spiritual, chiar mai mult decat atat, este dovada vie ca in viitor se vor naste fiinte direct cu aceasta stare de constiinta cosmica, numita de hindusi si Samadhi. Autorul descrie cu simplitate, ca si cand ar povesti despre cel mai banal fapt cotidian, cum a intrat in contact cu finite spirituale evoluate, putem sa le spunem extraterestrii deoarece au nave spatiale care se pot materializa in planul fizic, cum a obtinut aceste stari de constiinta, de diferite tipuri si grade spirituale, cum a reusit sa leviteze aproape din greseala, cum a avut nenumarate premonitii si multe alte minuni care aproape ca nu te lasa sa lasi cartea din mana, O carte de mare valoare care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca nici unui cautator autentic. Ar trebui sa mai adaug faptul ca a beneficiat de o extraordinara casatorie in ceruri, ca a fost un mare doctor foarte respectat, ca s-a plimbat cu navele extraterestrilor prieteni de-a lungul galaxiei experimentand nenumarate stari spirituale de o profunzime de nedescris.

Domnul a vrut in gratia Lui sa confirme spiritualitatea acestei carti, pentru mine si inca o persoana intr-un mod cu totul inedit dar spiritual. Fiintele care comunica cu El sunt sarea pamantului, o binecuvantare, o fericire…

Sunt acolo multe lucruri despre care nu vreau sa vorbesc, trebuie sa le descoperiti singuri. Bun si bland este El, bun si bland…

Mana cereasca aceasta carte, visul implinit dincolo de orice asteptari al oricarui copil care a vazut ET. Cu adevarat, va spun ca lumea s-a schimbat si se schimba in fiecare zi. Rugati-va, meditati, iubiti !

“ Privind planeta Pamant, am perceput un ton muzical minunat pe care ea il emitea. Trebuie sa retinem ca fiecare planeta are propriul sau ton muzical creator; nu exista doua tonuri la fel. Unele sunt mai inalte, altele foarte profunde, dar toate sunt minunate. M-am identificat cu Pamntul, ca si cum ar fi fost o fiinta constienta, vie, care imi comunica dragoste infinita si coplesitoare – folosesc aceste cuvinte pentru ca ani de zile nu am putut sa ma abtin din plans cand relatam aceasta experienta. Am simtit, de asemenea, si o tristete pentru tot ce I se petrecea Pamantului, pentru distrugerea la care este supus si pentru suferinta umanitati aflate pe planeta. Trairea era prea profunda pentru a putea fi explicata in cuvinte. A fost una dintre cele mai emotionante si mai miscatoare experiente ale vietii mele.

Pamantul isi declara foarte clar puterea dragostei fata de copii sai si menirea sa, de a fi pantecul din care este creata viata, ce poate ajunge la iluminare si atinge divinitatea. Dar suferea deasemenea, cumplit din cauza nesabuintei si egoismului copiilor sai. Prin urmare simteam aceasta enorma deprimare – o tristete dincolo de capacitatea mea de a o descrie in cuvinte. Si totusi, spre finalul comuniunii noastre, ea, planeta Pamant, mi-a aratat foarte clar ca aceasta suferinta nu va mai continua mult timp. Pamantul a aratat clar ca aceasta povara ii va fi luata brusc.”

" Luna era pe cer si se vedeau doua treimi din ea. Dupa ce am aplicat protocoalele de contact CE-5, pentru o perioada m-am simtit foarte obosit si m-am intins la sol. Am intrat intr-o stare de meditatie profunda, foarte relaxata. Apoi, brusc, am receptionat clar urmatorul mesaj: "Ridica-te si uita-te in dreapta!" Asa ca m-am ridicat si m-am uitat la dreapta: dinspre vulcan venea spre noi o nava triunghiulara enorma.

Cu totii ne-am ridicat si am intrat in contact cu nava. Vedeam pe ecranul mintii pe cel care conducea nava si pe celelalte fiinte, care erau toate extrem de luminoase si de albe.

Acesti extraterestri intrau in contact direct cu noi printr-un dispozitiv care se afla la bordul navei. Erau in legatura cu constiinta noastra printr-un aparat care forma practic o interfata constiinta-tehnologie. Ca intotdeauna, foloseam gandul si constiinta ca intrumente de dirijare.

Pentru a confirma ca ii vedem, am semnalizat cu niste lumini foarte puternice, iar aceasta nava imensa ne-a raspuns si s-a indreptat direct inspre noi.

Apoi a zburat descriind un cerc aproape perfect in jurul nostru, plutind foarte jos, la doar cateva zeci de metri deasupra noastra. Era de marimea a trei stadioane de fotbal pe fiecare latura a triunghiului, cu o lumina la fiecare colt. Cand ne-a facut semn, intreaga parte superioara s-a iluminat.

Toti percepeam fiintele extraterestre si trei dintre cei cinci cati eram au vazut aceleasi fiinte si au primit acelasi mesaj in legatura cu motivul pentru care erau aici, adica ruptia vulcanului si ce avea sa se petreaca in viitor.

Apoi, nava a luat-o in directia orasului Puebla. In timp ce se indeparta, ne-am luat ramas bun, iar eu am semnalizat in directia partii din spate a navei, care se departa. Deoadata, din cealalta parte, am primit un semnal-raspuns de ramas bun. Dupa aceasta, nava a coborat mai jos de altitudinea la care ne aflam noi si a disparut undeva in vale.

Mai tarziu, in aceeasi seara, eram intr-o stare meditativa , intrand in contact cu fiinte cosmice, la baza minunatului vulcan acoperit de zapada. Cand ne-am uitat in sus, am vazut ca un inel de nori de forma ovala , foarte neobisnuit, se formase la stanga vulcanului, care semana cu un chip umanoid. Cele mai luminoase doua stele de pe cer erau plasate exact unde ar fi trebuit sa fie ochii.

Acest chip cosmic se uita la noi din spatele vulcanului. Si nu era nicio indoiala in mintile noastre ca era un semnal foarte neobisnuit din partea acestor fiinte, care ne spuneau, astfel, ca erau in continuare alaturi de noi."

Va spun ca lumina si cunoasterea vor invinge, Buna dimineata! zorii unei noi zile pentru umanitate se ivesc. Domnul sa va binecuvanteze cu toata gratia si splendoarea lui. Oh, va spun ca mii si mii de milarde de fiinte din intreg infinitul il lauda si privesc cu compasiune la saracia spirituala in care au ajuns oamenii pe aceasta planeta. Dar Domnul ingaduie asta, pentru ca cei care il gasesc aici, in aceasta lume, cu adevarat merita binecuvanatarea Lui cea mare, care este aceea de a fi in eternitate alaturi de El. El nu este numai al vostru, este al intregii creatii si este adorat si preamarit atat ca Intrupare cat si impersonal, ca Sursa Suprema a Creatiei. Daca o singura clipa ati intelege cat de mare este El ar fi suficient pentru a va mantui. El este visul oricarei creaturi, El a creat sau a ingaduit sa fie create infinite forme si fiinte, astfel El este numit si Cel cu multe forme....

Curaj, va spune Domnul, El stie ce va lipseste, dar nu puteti primi acestea decat daca ramaneti in iubire si umilinta. Desavarsiti-va, desavarsiti-va, eternitatea inseamna... Desavarsire!

Un comentariu:

  1. Daca va intereseaza sa faceti un site serios despre extraterestrii, va stau la dispozitie cu domeniul extraterestrii.com, care este de vanzare.

    RăspundețiȘtergere