30 ianuarie 2010

Anticristianismul lui Cristian Lisandru

       

             Am descoperit cu uimire ca Lisandru Cristiam, cel care avea un blog antichristic de toata frumsetea numit http://arsperug.blogspot.com/ si pe care l-a sters acum, cel care si-a schimbat pana si denumirea fostului blog, nemaiexistand ziarul online, cel care se declara prietenul lui Pavel Corut, se dezice acum de acesta si il critica ca si cand el ar fi fost vreun apologet al Bibliei...

              Care e problema Cristiane? Sau mai bine zis Anticristiane? Frica de femeia pe care Dumnezeu ti-a scos-o in cale si prin care ti-a inchis gura? Sau poate teama ca copilul tau va afla candva ca si tu ai murdarit imaginea Bibliei si a lui Iisus?                 Aveam de gand sa iti mai dau timp, dar acest fariseim mizerabil, aceasta ipocrizie fara margini ma obliga sa iau atitudine.                  Iata ce scrie mai nou Lisandru pe blogul d-nei Elena intr-un comentariu la o postare foarte reusita a acesteia despre Pavel Corut, dupa ce pana mai ieri isi dregea imaginea de antichrist incercand diferite meditatii despre cer pacate si iubire( asteptam cu interes opiniile sale de euharistie, spovedanie si mai ales despre moaste) prin comentarii pe alte bloguri spiritual-crestine:                 "Şi mie mi s-a părut că domnul Coruţ era mult prea înrăit... Şi nu a adus argumente serioase la ceea ce a spus. Nu mi-a plăcut atunci când a zis că Biblia este o mizerie de carte... Încercăm să aflăm originile religiei creştine sau să le înţelegem, însă ar fi bine să apelăm la un altfel de limbaj..."                   Asa deci amice, ti s-a parut Corut mult prea inrait? Nu te recunosti in atitudinea lui? Ai dezmintit in vreun singur loc exact aceleasi lucruri pe care Corut le spune si pe care si tu le sustineai la fel de vehement pe blogul http://arsperug.blogspot.com/ ? Crezi ca tu aveai argumente mai serioase? Prietene , exact aceleasi lucruri spunei si tu, ca Biblia este plina de erori si de contradictii, nelasand deoparte nici cele mai scabroase sugestii...                          Cu aceasta ocazie ii adresez urmatoare intrebare publica si cred ca si voi trebuie sa il intrebati acelasi lucru, pentru ca promovarea unui cameleon si a unei fiinte care il dusmaneste in ascuns pe Dumnezeu este periculoasa, intrebare pe care o voi lasa si intr-un comentariu la ultima lui postare care are titlul UMBRA…  de pe noul sau blog.                      Comentariul pe care i-l las chiar cum este acesta : “  Te rog sa specifici care este pozitia ta actuala fata de Iisus Hristos, Biblie si marele apostol Pavel. Gasesc ca  meditatia ta referitoare la umbra si la taramul umbrelor este un semn ca trebuie sa faci lumina in aceasta privinta                      Daca cel care tuna si fulgera impotriva “contradictiilor” din Biblie si credea ca a demonstrat imposibilitatea imaculatei concepetii, mai nou a avut revelatia adevarului crestin il rugam sa faca public acest lucru. Haideti sa ii dam aceasta sansa, dar sa nu sfideze inteligenta si bunul simt cu smecherii ieftine de spalare a imaginii specifice mai degraba celor care incearca sa manipuleze opinia publica prin presa.                       Iata ca de ce iti este frica nu scapi, daca vrea sa pozeze de acum in crestin si ii este rusine de camasa antichristica purtata pana mai ieri, sa ii dam aceasta sansa, sa declare public care este pozitia sa fata de Biblie, Iisus si marele apostol Pavel.                     Iata batrane ca ori de cate ori numele tau va fi cautat pe web se va afla si despre lupta ta impotriva crestinismului, pe care trebuie sa ti-o asumi. Daca in inima ta se va schimba ceva referitor la cel care se cheama Iisus Hristos, voi fi primul care voi afla. Surprinde-ne printr-o postare in care te dezici de fostul tau anticristianism, ca de Corut te-ai dezis… Nu-ti amintesti ca ii faceai reclama pe ziarul online si ca te-ai declarat prietenul lui?                    Atata timp cat in inima ta exista ura si dispret fata de Iisus Hristos, vei fi tratat cum se cuvine, ca un hot care cauta apreciere pentru ceea ce nu este.                      Cu ocazia primului titlu pe care ti-l dedic, amintesc si celelalte postari in care am luat atitudine impotriva aberatiilor si mizeriilor pe care le scriai despre Iisus, Biblie, si chiar fecioara Maria. Iti amintesti desigur cum “demonstrasesi” tu ca Fecioara nu era din neamul lui David si astfel trebuia sa fi facut dragoste cu Iosif pentru ca Iisus sa fie din neamul lui David…  Replica mea este in aceasta postare numita Maria era din neamul lui David                  O alta postare in care am luat atitudine impotriva celui care avea de gand sa scrie chiar o carte in care sa desfiinteze  Biblia si mesajul ei, blogul antichristic fiind doar o testare si o verificare a mesajului,  se cheama Mesaje  .  Lisandre , nu tu il  numeai pe Pavel "nomenclaturist" si pe Iisus "presupusul fiu al lui Dumnezeu" ?                   Zambeste fariseule : )  

PS: A se vedea si prima postare dedicata lui Pavel Corut

PS: Desigur ca astept cu nerabdare intoarcerea la Dumnezeu a celor doi antichristi pe care El  mi i-a scos in cale. Am a le da un sfat in incheiere: pana nu veti gasi un strop de iubire si simpatie pentru Iisus Hritos in inima voastra si nu in declaratii formale, exterioare, nu veti reusi nimic si veti  disparea ca si cand nu ati fi existat vreodata... Sunteti deja asemenea unor frunze purtate de vant catre moarte si uitare...   

17 comentarii:

  1. Sunt alaturi de tine si cred ca tot raul se va termina cu bine. Stii, romanul are o vorba, "dupa razboi multi viteji se arata". Intrebare: unde au stat acesti "baieti" pe vremea lui Ceausescu, ce au facut ei pentru poporul roman... sunt doar niste intrebari. Au aparut din neant si vin de ne dau noua lectii de religie si spiritualitate. Amintirea cea mai frumoasa despre Dumnezeu si ce inseamna spiritualitate este cand bunica materna m-a invatat, intr-o dupa-amiaza de vara Tatal Nostru! Oare ei au auzit de aceasta Mare Rugaciune???
    Va urez tuturor impliniri si fie ca Harul Domnului sa coboare peste noi toti.
    Cu stima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc de sustinere.
    Nu ma deranjeaza sa dam buna ziua nimanui, dar de la asta pana la a promova respectiva persoana este distanta mare.
    Atata vreme cat cerseste semnaturi, clickuri adica pentru blogul lui inclusiv pe blogurile inchinate lui Dumnezeu, cred ca este firesc sa-i cerem sa-si specifice pozitia actuala fata de Iisus.
    Nu a lasat sa apara comentariul pentru ca el spera ca ii va merge in continuare la fel.
    Eu ii spun ca timpul pe care i l-a acordat Iisus ca se gandeasca de care parte a baricadei vrea sa se situeze este limitat.
    Iar cei care sustin chiar si un fost antichrist, dar care nu s-a dezis nicaieri de blasfemiile de ieri si care refuza sa-si declare actuala pozitie fata de Biblie si fata de Iisus risca sa imparta cu el dizgratia si chiar viitoarea judecata divina.
    Cereti-i si voi acest lucru.
    Prietene te rugam un lucru cat se poate de simplu si de firesc. Spune-ne si noua care este parerea ta despre Iisus Hristos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi-ţi, domnule de treabă, altceva nu ai de făcut? Vrei trafic? Urlă la lună şi lasă-mă pe mine în pace! Nu discut cu măşti, oameni fără identitate... Îţi doresc numai bine şi evită blogul meu sau discuţiile despre mine. Altfel voi acţiona în consecinţă, pe căile legale, fiindcă mi se pare aberant să fiu pus la zid de cineva într-o ţară liberă în care avem dreptul să ne spunem opiniile... Cine eşti dumneata, Torquemada?

    RăspundețiȘtergere
  4. Iisus exista in inima si sufletul nostru, singuri trebuie sa ne motivam pentru a deschide usa si a-l primi in viata noastra. Sa-l lasam sa ne ajute in a ne implini menirea si viata pe acest Pamant mandru si frumos.Asemenea unui fir de iarba care razbate prin beton, cam asa trebuie sa crestem si noi: BUNI si FRUMOSI!Sa ne respectam si sa ne iubim unii pe altii. Din proprie experienta va spun ca am muncit mult sa ajung pana aici si sunt constient ca este mult pana la capat. Toti suntem niste diamante neslefuite, dar cred ca Bunul Dumnezeu are grija ca in final toti sa ajungem la acea stralucire care sa-l bucure. Bucuria noastra este si bucuria LUI, ca am reusit!
    Va doresc numai bine!
    Cu respect!
    Catalin Lupan

    RăspundețiȘtergere
  5. Vă rog foarte mult să prezentaţi datele dumneavoastră de identificare pe blog - observ că la profil nu există absolut nimic în acest sens, ceea ce mi se pare jignitor pentru toţi cititorii dumneavoastră -, fiindcă intenţionez să vă dau în judecată...

    În cazul în care nu veţi face asta îmi rezerv dreptul de a întreprinde demersurile legale necesare pentru a repune lucrurile pe făgaşul normal. Indiferent de opiniile mele - trecute (la ele vă referiţi), prezente sau viitoare nu aveţi dreptul şi nici căderea de a-mi terfeli mie imaginea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah, cand vorbiti voi antichristii, noi astialalti ar trebui sa tacem cuminti din gura nu-i asa? Am vazut ca si lui Corut i-a scapat un porumbel din gura in privinta dictaturii care se pregateste la nivel mondial.
    A trecut vremea amenintarilor si a timpului cand antichristii faceau legea.
    Comentariul meu a fost mai de bun simt decat al tau si nu l-ai lasat sa apara.
    Vad ca nu ai negat absolut nici un lucru din ce am spus pentru ca toate sunt adevarate.
    Masca se pare ca tu porti…
    Sper sa fii rugat si de altii sa-ti declari public atitudinea actuala fata de Iisus si Biblie.
    Si eu nu te pun deloc la zid, chiar vreau sa iti aud opiniile, vreau sa stiu care este filozofia ta si care este religia ta, care este Dumnezeul tau, vreau sa stiu daca se merita sa fii promovat sau esti o falsa valoare, un om care una crede si alta spune si care doar se pricepe sa-si promoveze blogul…
    Eu doar veghez ca nu cumva copii cuminti sa fie pacaliti de un antichrist imbracat in haine de poet… Sau acum nu mai esti impotriva lui Hristos si te afli intr-o pozitie de neutralitate?
    Dupa comentariu s-ar spune ca tu ai apucaturi inchizitoriale.
    Si te asigur ca tu esti cel care poate fi acuzat de trespassing in universul nostru spiritual. Eu doar te-am intrebat cu ce ocazie prin biserici… Stiam ca esti un dusman al lor…
    Si pana la urma esti un prieten sau un critic al lui Corut? Sau depinde de conjuctura?
    Iisus Hristos sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost vorba despre un comentariu imperativ şi nu-mi spune nimeni la ce să răspund şi la ce să nu răspund pe blogul meu...
    Aştept în continuare datele de identificare, dacă aveţi bun simţ şi curaj...

    Nu ne putem juca, totuşi, cu astfel de acuzaţii şi cu astfel de jigniri.

    Puteţi să credeţi orice doriţi despre mine - greşiţi enorm - numai că aceste păreri le-aţi făcut publice şi trebuie să răspundeţi.

    În cazul în care vă menţineţi în această postură "undercover" voi trage o singură concluzie - NIMENI nu trebuie să vă ia în seamă... Eu nu v-am jignit pe dumneavoastră, mi-am spus nişte păreri despre anumite subiecte. Atât şi nimic mai mult. Greşite, mai puţin greşite sau cum or fi fost ele. Nu v-am atacat, nu v-am terfelit.Am închis acel blog (puteaţi să trageţi o anumită concluzie de aici, dacă exista bunăvoinţă) şi mi-am văzut de ale mele. N-o să stau acum şi să înghit jigniri de la cineva care nu are curajul să îşi dea nici numele. Dar pretinde credibilitate...

    Atât am avut de spus, am încheiat orice discuţie, dar îmi rezerv dreptul de a solicita - conform legii - repararea acestui prejudiciu de imagine... Există judecătorii şi în Vâlcea, presupun...

    RăspundețiȘtergere
  8. Prietene, nu ti-am terfelit nimic. Tu faceai acest lucru cu Biblia, Iisus si apostolul sau.
    Vad ca esti o persoana foarte agresiva, violenta, dictatoriala dupa limbajul tau.
    Te doare asa tare ca am adresat niste intrebari cat se poate de firesti in acelasi spatiu unde confruntarea este permisa, eu respectand de altfel regulile jocului? Nu ti-am oprit si nu ti-am modificat nici un comentariu asa cum tu ai facut cu ale mele.
    Chiar daca mi-as dezvalui identitatea nu ai de ce sa ma acuzi si se pare ca nu suporti sa fii criticat ba chiar recurgi la amenintari grosolane care nu sunt deloc compatibile cu imaginea ta de om fin cu preocupari literare.
    Imi pare rau ca nu esti cababil de dialog si intr-un fel ma bucur ca ti-ai dat arama pe fata.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te ierte!

    RăspundețiȘtergere
  9. Catalin iti dau intru totul dreptate si sper sa ne cunoastem mai bine in viitor.
    Iata ca noi trebuie sa acceptam toate nemerniciile la adresa Bibliei si a lui Iisus, iar daca luam apararea sau criticam la randul nostru suntem degraba amenintati.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te tina in iubirea si intelepciunea sa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Astept cu nerabdare sa fiu dat in judecata pentru am luat apararea Bibliei si a lui Iisus Hristos.
    Atacul impotriva Bibliei si a lui Iisus sunt cu mult mai importante si mai grave decat atacul impotriva oricarei persoane.
    Iata ca daca iti recapeti calmul poti sa ai un punct de vedere care sa iti pledeze mai bine cauza.
    Eu pot sa spun ca ai inchis acel blog pentru ca ti-am demonstrat chiar eu eroarea catorva supozitii de acolo pe care le sustineai cu inversunare. Probabil mai erau si alte erori.
    Amenintarile tale nu fac decat sa confirme adevarul celor spuse.
    Sa inteleg ca nu mai lupti impotriva lui Iisus si deci nu mai poti sa fii considerat antichrist?
    Ai trecut de partea cealalta si eu am criticat un frate care crede in Hristos?
    Pentru ca altfel nu poti sa ma acuzi de nimic.
    Pentru ca daca esti prieten cu Corut dar il critici chiar la o postare impotriva lui, cuvantul ipocrizie nu e o jignire.
    Ah, nu am deloc o parere buna despre cei care apeleaza la amenintari ca sa isi sustina punctul de vedere.
    Cu draga inima ma voi bucura si te voi lauda si voi arata lumii intregi cum un om care lupta impotriva lui Hristos a ajuns sa il respecte si sa creada in El. Mai ales ca pe acel om l-am intalnit chiar eu si m-am rugat pentru el.
    Pana atunci intr-adevar ma voi astepta la ce e mai rau de la dusmanii lui Iisus.
    Binecuvanteaza-i Doamne si intoarce-i la picioarele tale sfinte!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rămân la părerea că nu trebuie să vă ia nimeni în seamă, fiindcă bateţi câmpii... Vă rod multe frustrări şi cred că un om al lui Dumnezeu - aşa cum declaraţi că sunteţi - nu ar trebui să se comporte aşa. Eu nu vă jignesc, n-am de ce să fac asta. Vă jigniţi singur prin atitudinea răuvoitoare pe care o aveţi, prin datul pe după plop şi prin ascunderea identităţii. Eu cu astfel de oameni nu am ce să mai discut. Pe dumneavoastră să vă ierte Dumnezeu pentru ce aţi făcut azi şi atât. Nu pot întreţine dialog cu NIMENI - fiindcă asta sunteţi, un personaj fără identitate, decis să lovescă... Loviţi, dacă doriţi, însă prestaţia este lamentabilă...

    Să fiţi sănătos şi cu mai multă minte, măcar în viitor. Sunteţi foarte departe de ziua în care veţi cunoaşte oamenii cu adevărat...

    RăspundețiȘtergere
  12. Fratele meu, eu sunt singurul care poate sa te impace cu Iisus si se pare ca sunt foarte aproape de asta.
    Cine a luptat impotriva Lui nu are cale de scapare decat sa se impace cu El, nu se poate ridica catre nici un cer altfel.
    E primul comentariu din inima pe care mi-l adresezi.
    Identitatea mea nu conteaza, eu nu am nimic de spus, El trebuie sa spuna.
    Iisus e viu si incredibil de mare si daca ar fi sa luam in considerare realitatea subtila am putea spune ca deja s-a Intors.
    Iata am reusit un lucru mare cu postarea asta, de fapt El a reusit...
    I-ai urat dusmanului tau sanatate si L-ai rugat pe Dumnezeu sa-l ierte.
    Cu adevarat in seara asta tocmai s-a intamplat un lucru miraculos, un pas spiritual foarte important.
    Ii rog pe cei care te iubesc sa ma ierte; tie nu trebuie sa iti cer, o sa te tachinez cu o palma dupa umar candva in viitor cand imi vei spune frate.
    Ceva asemanator va trebui sa se intample si la nivel planetar... Dumnezeu va trebui sa scurtcircuiteze lumea.
    Laudat sa fie Dumnezeu pentru femeia minunata pe care ti-ai scos-o in cale. Prin ea iti a salva chiar sufletul.
    Iar daca eu nu iti voi putea dovedi ca Iisus este viu si foarte aproape de noi, chiar ca nimeni nu va putea sa o faca.
    Te astept sa ma citesti pentru ca vor fi spuse lucruri foarte importante.
    Iar despre oameni, important este ca ei sa se mantuiasca, de cunoscut ii cunoaste Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Despre credibilitate... Dumnezeu a facut si va face semne in sufletul celor care au nevoie de ea.
    Iar pentru ceilalti, cei imuni la "semne" interioare va face semne in exterior...
    Eu sunt doar un mesager,totul e al Lui, mesajul, imaginea...
    A avea privilegiul sa fim calauziti chiar de El este un mare privilegiul. Intreg infinitul este coordonat si calauzit de si prin ingerii Lui. A fi calauziti chiar de El in persoana este un o glorioasa gratie si trebuie sa facem totul pentru a ramane in ea.

    RăspundețiȘtergere
  14. CRED CA DETINATORUL ACESTUI BLOG ESTE PUTIN DUS CU PLUTA SI CA CHIAR NU-L CUNOASTE PE LISANDRU; MAI MULT, INCEARCA SA MANIPULEZE LUMEA.

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga ingerule, cel care ai scris aceste randuri. cred ca in mare parte ai dreptate, ceva este la mijloc cu acest Lisandru insa se vede ca nu-l cunosti in realitate. E, poete mai bine asa. Acest om, datorita rautatii sale din sufletul sau ingust, abia asteapta sa-i vada pe altii ca vai de mama lor, necajiti, bolnavi, numai el de-ar fi bine, restul sa pateasca cat mai multe rele, dupa bunatatea sa "crestina" pe care o are. Isi iubeste el aproapele asa cum isi iubeste un pagan dusmanii. Un om pe a carui fata se vede perfidia si rautatea sufletului - asta este acest fals crestin Lisandru. Ca daca l-ar iubi pe Iisus ar dori binele oamenilor nu raul lor, asa cum in fiece clipa isi doreste. Dar Dumnezeu ii va da lui toate relele pe care le vrea semenilor sai. Asa sa-i ajute Dumnezeu dupa cate rautati si ganduri de rau scrie la adresa semenilor lui aici pe internet.

    RăspundețiȘtergere
  16. Este vorba de o replica la ceea ce se scrie pe bloguri. Aceasta replica nu presupune cunoasterea personala deoarece, inca o data, replica este unor randuri scrise si nu persoanei in mod special. Lisandru este prea putin important ca sa manipuleze cineva lumea pentru el. Chiat uitasem de el si de aceasta postare.
    Si da, este adevarat, detinatorul acestui blog navigheaza adesea cu pluta prin ceruri...

    RăspundețiȘtergere
  17. Lisandru nu a fost niciodata si nici nu este un crestin, asa ca nu poate fi un fals crestin.
    De altfel nu ma intereseaza in nici un fel persoana lui si aceasta replica a fost justificata la vreme ei de anumite texte care acum nici nu mai exista, daca citesti comentariile problema s-a lamurit.
    Exista doua variante daca intalnim oameni cu care nu ne intelegem: sa incercam sa ne intelegem cu ei, sau sa ii scoatem din viata noastra. Alege si tu una din ele deoarece nu e sanatos sa dusmanesti si sa judeci pe nimeni...

    RăspundețiȘtergere