9 mai 2010

Apartin lui Hristos

                  Apartin lui Hristos. Ma nasc mereu din El insusi. El Insusi ma naste mereu si mereu din eternitate. Sunt si voi fi in eternitate prin gratia Lui un atribut al Lui, un prieten si un frate din punctul Lui de vedere, un slujitor umil si nevrednic din punctul meu devedere... 

                  Sunt un martor al iubirii , radbadarii dar si al Judecatii Lui. El, in gratia Lui m-a folosit inainte ca eu sa fi fost constient de asta, nu pentru ca ar fi avut nevoie de mine sau de oricine altcineva, ci din iubire si mila si din alte motive numai de El stiute... Mai tarziu a binevoit ca eu sa devin constient de prezenta Lui. Imi amintesc exact cand intr-o anumita conjunctura, prin intermediul unui anumit text ce poate fi considerat sacru, El a ingaduit ca sa simt, sa constientizez prezenta Lui. Cum am reactionat? Am fost fericit pana la levitatie, am vrut sa alerg de fericire, sa strig….Am plans de fericire...  Stiam ca o privire a Lui face mai mult decat toate eternitatile la un loc…. Stiam ca ceva ireversibil a inceput…. Viata mea alaturi de El…. Mi-a aratat apoi ca El a fost tot timpul acolo…  Chiar si atunci cand nu stiam sa vorbesc si sa scriu… Cata rabdare sa astepti ca un copil sa creasca… 

                  El acum m-a reintregit intr-un mod cum numai El stie sa o faca... Isi face constant simtita prezenta spre fericire mea  si ma mangaie  alinandu-mi disperarea de a fi nedesavarsit si nevrednic de El.

                  El este Mesia…. Mesia este suprema binecuvantare a Creatorului pentru tot ce este creat. 

                 Ceea ce vreau sa spun este ca cel mai mic slujitor al lui Mesia este si va fi mai mare decat cele mai mari fiinte spirituale ale planetei si chiar ale Creatiei. El mi-a arat ca nu este nevoie sa ai Samadhi si kundalini precum o Niagara inversa pentru a-I sluji Lui.

                 El mi-a aratat cum printr-un om cu nici o forma de samadhi, care nu are ajna imensa si nici puteri paranormale, dar este impreuna cu El, ii poate judeca pe cei care le au dar nu fac voia Lui.

                El mi-a aratat ce inseamna sa-I fii martor… sa asisti la manifestarea Lui. Sa vezi cum El actioneaza si Judeca… Tu nu faci nimic, doar asisti la manifestarea puterii si a gratiei lui Dumnezeu care se manifesta atat in interior cat si in exterior binecuvantand Universul. 

                Scopul vietii este sa il cunosti pe Dumnezeu, sa devii una cu El, sa te topesti in El, sa devii un copil al Celui care te-a creat.

               Viata este plina de simboluri. Avem aici reprezentata viata macrocosmica, putem vedea si intelege modul cum Dumnezeu creaza… Totul este un simbol… femeia este simbolul (i)materialului din care Dumnezeu creeaza viata, a suportului vietii care este vidul… unii zic si creator beatific, barbatul este chiar simbolul Lui…. 

              

               Apartin lui Hristos si dusmanii mei simt si vor simtii asta…Dusmanii mei nu iubesc prea mult Adevarul si il pun la egalitate cu minciuna folosindu-l doar atunci cand le sustine propriul interes la fel cum si minciuna o folosesc. Ei nu pretuiesc Vointa lui Dumnezeu… Dusmanii mei sunt si cei care l-au inlocuit pe El cu biserica si nu concep sa-si imbratiseze fratii deoarece poarta alte uniforme si insignele altor biserici. Dusmani imi vor mai fi si cei care vor sa conduca aceasta lume altfel decat in numele Lui. 

 

                Eu insumi sunt o mama buna care are puterea sa nasca in Hristos. Nasterea in Hristos este suprema nastere si cu cat cei care nu sunt nascuti in El sunt mai mari cu atat le va fi mai greu sa beneficieze de ea si astfel vor ajunge sa… renasca la propriu, sa se reintrupeze, astfel nasterea in Hristos simbolizeaza nasterea ultima spre viata vesnica. Chiar si cei mai mici nascuti astazi in Hristos sunt si vor fi mai mari decat cei care sunt mari dar nu sunt in El. 

             El este un Domn si toti slujitorii Lui sunt si vor fi asemenea Lui. El este suprema umilinta deoarece El a spalat picioarele slujitorilor Lui si i-a numit prieteni si frati. Scopul slujitorilor Lui nu este altul decat sa lucreze neintrupt pentru aproapele lor si pentru Dumnezeul lor.

                  Cu cat suntem mai daruiti celorlalti si Lui cu atat primim mai mult  credit de la El.

                  Daca inca nu te-ai decis ce sa faci cu viata ta…. Iti spun ca cel mai bun lucru, cea mai buna investitie, este sa o daruiesti celorlalti… sau lui Dumnezeu. In primul caz atragi atentia Lui in al doilea El oricum te va darui celorlalti… 

                  

                 Apartin lui Hristos. Unde sunt eu este si El. Spatiul meu este spatiul Lui si loc unde El se manifesta in gratia Lui atunci cand doreste sa o faca… 

                Stiu ca nu sunt vrednic de gratia si prezenta Lui dar cum as putea sa nu strig si sa nu-l marturisesc, oricat de diferita ar fi marturisirea mea, sau tocmai de aceea?

 

                Doamne, tu mi-ai aratat desavarsirea si eternitatea. Mi-ai aratat cu cata rabdare iti cresti copiii si cu cat sacrifiu si cu cata iubire creezi universurile si conjuncturile desavarsirii.

               Ajuta-ma Doamne sa-i conving ca Tu esti Acela, ca tu esti mai mult decat Shiva si decat Kali la un loc, ca tu esti mai mult decat orice religie, decat orice icoana si decat orice statuie, ajuta-ma sa-i conving ca suferinta nu este o gluma, ca viata nu este o joaca nici macar  pentru cei cu inima plina de Tine si ca acolo unde nu esti Tu nu este decat efemeritate.

               Suntem atat de mult, suntem Tu Insuti si de aceea tu te-ai sacrificat si ai indurat atatea, pentru ca Omul este suprema Ta bijuterie. Este chipul Tau preasfant si desavarsit, Omul este … Tu. Si el trebuie sa te intrupeze, el trebuie sa se umple de Tine, eternul Cel care este… 

 

                 "Iti multumesc si strig cu toti cei care te cunosc pe Tine: Slava Tie…

               M-ai adus in viata aceasta ca intr-un rai preasfant. Am vazut cerul ca un potir albastru si adanc, in azurul caruia canta pasarile, am ascultat fosnetul linistitor al padurii si susurul dulce - glasuitor al apelor, m-am infruptat din roadele bine inmiresmate si dulci, ca si din mierea cea parfumata. Ce bine e la Tine pe pamant si cata bucurie sa fii oaspetele Tau! Slava Tie, pentru praznicul vietii; Slava Tie, pentru buna mireasma a lacramioarelor si a trandafirilor; Slava Tie, pentru felurimea cea desfatata a roadelor si a semintelor; Slava Tie, pentru stralucirea de giuvaer din roua diminetii;  Slava Tie, pentru surasul desteptarii scaldate in lumina; Slava Tie, pentru frumusetea zidirii mainilor Tale; Slava Tie, pentru viata veacului acesta, prevestitoare a celei ceresti; Slava Tie, Dumnezeule, in veci!"

Vezi mai multe video din Muzica 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu