26 septembrie 2010

Revelatii despre Infern - Kathryn Baxter (II)

 

                                    Vreau sa va rog, in numele lui Iisus, sa nu treceti prea repede peste mesajul acestei femei care a mers impreuna cu Iisus in infern spre a marturisi ce se afla acolo si cum se ajunge acolo:  O REVELAŢIE DIVINĂ DESPRE IAD - Kathryn Baxter 

Veti vedea ca foarte multi predicatori si slujitori ai bisericilor ajung acolo.

Chiar si o parte dintre cei care au condus pe altii la Dumnezeu mantuidu-i, daca mai apoi cad si ajung sub influenta ingerului cazut.

Cititi cu rabdare si atentie. Chiar Iisus Hristos vorbeste acolo si mesajul este autentic si spiritual. 

Avem marturia despre cei care duc cu ei in infern multe alte suflete. 

Este vorba de liderii spirituali care spun bunaoara ca Dumnezeu este prea bun ca sa judece si sa trimita pe cineva in infern. Sau despre cei care se desfata cu toate bunurile si bogatiile acestei lumi. Sau despre cei care pacatuiesc chiar in biserici si temple.

Nu are rost sa-i mai amintesc pe cei care indeamna la sex in grup, fie el si cu continenta.

Deci mare atentie. Si sa ne intrebam mereu si de doua ori : Este aceasta vointa lui Dumnezeu? 

De asemenea mai este vorba si de incalcarea vointei divine atunci cand ne este revelata. 

Cutremuratoare sunt aceste cuvinte :

“Fiica Mea, ar fi fost mai bine pentru el să nu Mă fi cunoscut niciodată decât să Mă fi cunoscut şi pe urmă să-şi întoarcă spatele de la Mine,"

Se vorbeste acolo si despre modul cum actioneaza Lucifer si prin cine. 

Sa observam inca odata ca acea ramura straveche a hinduismului care vorbeste despre o anume “prostituata sacra” nu este altceva decat inventia acestuia.

Sa ne amintim ca si in crestinism au aparut asemenea devieri si in America daca nu ma insel exista o biserica crestina care tolera si tolereaza incestul…

Niciodata nici un inger si nici o putere spirituala nu va trimite pe nimeni sa produca bani dezbracandu-se si etalandu-si frumusetea fizica sau prostituandu-se. 

Continenta sexuala este buna intr-adevar desi mai buna si mai sfanta este abstinenta... Dar ce bun daca devii mai puternic ca sa faci voia infernului in loc sa il slujesti pe Dumnezeu?

 

"Eu Mi-am dat viata ca voi să nu trebuiască să veniţi aici. Eu am ştiut că aceste orori erau reale, dar mila Tatălui Meu este tot la fel de reală. Dacă tu îi vei da voie, El te va ierta. cheamă-L pe El în Numele Meu astăzi."

 

Mare atentie! Toti care se inchina de buna voie demonilor in aceasta lume vor ajunge negresit in infern. 

Mare atentie celor care spun : Sunt prea multi oameni pe Pamant, sa mai omoram din ei…

Fara indoiala si-au asigurat locul in infern.

De retinut ca in lumea de dincolo, chiar si cei mai devotati slujitori ai lui Lucifer pe Pamant, sunt chinuiti la fel ca oricare altii.

 

N-am numarat de cate ori spune Iisus ca “Este prea tarziu!” pentru cei care din infern cersesc indurare.

Iata ce spune Iisus despre o vrajitoare :

 "Pe pământ," a zis Isus, "această femeie a fost o vrăjitoare si o închinătoare a Satanei. Nu numai că ea a practicat vrăjitoria, dar a învăţat vrăjitoria şi pe alţii. Din copilăria ei, familia ei se ocupa cu artele negre. Ei au iubit mai mult întunericul decât lumina. "De nenumărate ori am chemat-o la pocăinţă. Ea Mă batjocorea zicând, Mă bucur să-l slujesc pe Satan. II voi sluji doar pe el. Ea * respins adevărul, si nu voia să se pocăiască de răul ei. Ea a abătut mulţi din poporul Meu de la Domnul, unii din ei sunt în iad cu ea astăzi. Dacă ea s-ar fi pocăit, Eu aş fi mântuit-o pe ea şi mulţi din familia ei, dar ea nu a voit să asculte.

 "Satan a înşelat această femeie făcând-o să creadă că ea va primi o împărăţie a ei personală ca răsplată a serviciului ei pentru el. El i-a spus că ea nu va muri niciodată, dar că va avea o viaţă împreună cu el pe veşnicie. Ea a murit slăvindu-l pe Satan si a venit aici si I-a întrebat de împărăţia ei. Satan, Tatăl Minciunilor, i-a râs în faţă şi i-a zis, Tu credeai că îmi voi împărţi împărăţia cu tine? Aceasta este împărăţia ta.' Şi a încuiat-o în această celulă si o torturează zi si noapte."

"Pe pământ," a zis Isus, "această femeie a învăţat multe vrăjitoare, atât vrăjitoare albe cât si vrăjitoare negre, ca să-şi facă magiile lor. Una din trucurile ei magice era să se schimbe dintr-o femeie tânără într-o femeie de vârstă mijlocie, apoi într-o femeie bătrână - chiar într-un bărbat bătrân. Era amuzant în acele zile ca să se transforme si să înspăimânte vrăjitoarele mai mici cu magia ei. Dar acum ea suferă durerile iadului, şi carnea ei este ruptă de pe ea la fiecare transformare. Acum nu se mai poate controla, ci se schimbă încontinuu, dar adevărata ei formă este ceata aceasta cenuşie din interiorul scheletului ei."

                               “Satan o foloseşte pentru scopurile lui rele şi îşi bate joc de ea. Deseori este adusă în faţa lui ca să o tortureze pentru plăcerea lui. Am chemat-o de multe ori, si aşi fi mântuit-o; dar ea nu Mă voia pe Mine. Acum ea cerşeşte îndurare şi iertare, dar este prea târziu. Ea este acum pierdută, fără nici o speranţă."

4 comentarii:

  1. Mult timp am crezut ca nu exista Rai si Iad, ca Infernul nu este altceva decat viata pe pamant. M-am inselat amarnic, acum stiu ca exista Iad, am fost acolo, ma aflam intr-o incapere mica inconjurata de viermi, nu intelegeam ce se intampla cu mine si deodata am inceput sa scot serpi mari din interiorul meu, asa cum este descris in acea carte. Inspaimantata, m-am gandit la Iisus, l-am implorat sa ma ajute si m-am trezit din cosmar. Nu vreau sa mai traiesc vreodata acea experienta, este ingrozitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Infioratoare experienta! Da, Dumnezeu ingaduie astfel de vise, ca sa ne trezeasca. As dori sa te intreb daca te-ai pocait de pacatele tale si ai acceptat prin credinta jertfa lui Hristos si pe El in inima ta? El trebuie sa devina Mantuitorul tau personal, ca sa fii cu El in rai. Prin harul Lui, eu Il cunosc ca Mantuitorul meu personal, dar m-am departat de El si trebuie sa ma pocaiesc de ratacirile si pacatele mele si sa Il las din nou sa traiasca prin mine. Te rog mult, citeste Sfanta Scriptura si lasa-L pe El sa te faca o faptura noua, mantuita. Nu faptele bune sau stradaniile noastre ne mantuie, ci o Persoana - Hristos - si jertfa Lui atotsuficienta. Jetfa Lui a satsifacut mania lui Dumnezeu impotriva noastra si a pacatelor noastre. Deci noua ne ramane doar sa ne incredem in El si sa ne lasam schimbati. Bineinteles, asta nu e usor, dar e singura Cale catre rai si e o viata frumoasa, chiar daca e grea uneori. In viata, oricum avem necazuri, asa ca mai bine sa suferim pentru Hristos decat pentru pacatele noastre. Ma bucur ca am citit comentariul tau. O zi binecuvantata!

      Andreea

      Ștergere
  2. Eu cred in existenta raiului si a iadului, insa prea multi oameni au avut prorocii si vedenii mincinoase. Multi oameni se folosesc de Cuvantul Domnului pentru interesele lor personale...

    Pentru cei care cred ca Dumnezeu este prea bun pentru a trimite oamenii in iad: Isus Cristos a murit pe cruce pentru pacatele tale. Prin moartea Lui, tu ai fost mantuit. Insa tu esti mantuit doar daca crezi in EL. Deci, crezi tu cu adevarat in El?

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, ai venit sa ma evanghelizezi? :)
    Minunat! :)
    Atat imi plac cei care vor sa ma spovedeasca, impartaseasca, miruiasca, evanghelizeze, initieze, sfatuiasca, calauzeasca...:)
    Multumiri! :)

    RăspundețiȘtergere