3 octombrie 2010

Secret

                                            Culoarea din aura este aceea care iti place cel mai mult in exterior. 

 

Noi vedem lumea prin noi insine. Fiinta noastra este asemenea unui ochi prin care vedem si percepem realitatea. 

Tocmai de aceea daca nu exista armonie in interiorul nostru nu vom putea avea parte de ea nici in exterior si nu o vom percepe, la fel si cu celelalte. 

Cei care se aseamana se aduna…

Celui ce are i se va mai da.

Nu m-ai cauta daca nu m-ai fi gasit deja.

 

Fiinta noastra se afla pe o anumita frecventa de vibratie si intalnim fiinte asemanatoare.

Daca avem iubire si umilinta si ascultare si ne rugam lui Dumnezeu, ne sunt daruite cu mult mai multe si ne sunt inmultite cele bune si spirituale prin binecuvantarea lui Dumnezeu. Asadar daca avem iubire pentru El si buna intentie fata de toata lumea si multa aspiratie spirituala, El ne va darui cu mult mai mult si ne  va face ucenicii Sai.

Ceea ce imi place foarte mult la Iisus, printre altele, este ca dezvaluie foarte multe din ordinea macrocosmica a lucrurilor. 

El spune, Tatal va aduce la Mine. Tatal ne aduce la El spre a primi biencuvantare si calauzire, spre a ni se darui cu mult mai mult datorita faptului ca Tatal considera ca avem ceva bun si vrea sa investeasca in noi, spre a fi nascuti a doua oara, spre a deveni copii ai Celui prea Inalt. 

Tot El, Iisus, spune, Nu Eu decid cine va sta la dreapta Mea in Imparatia lui Dumnezeu ci Tatal decide. Asa si noi trebuie sa spunem: Nu eu decid cine va fi sotia mea si iubita mea si cine vor prietenii mei si apropiatii mei ci Iisus decide, Tatal decide. 

 

Nu incepem sa cautam nimic decat daca acel lucru se afla deja in fiinta noastra intr-o anumita proportie. Ne cautam iubita pentru ca ea locuieste in inima noastra si chipul ei ne incanta acolo. Il cautam pe Dumnezeu pentru ca El este inauntru si ne dam seama ca El este totul si ca nu are rost sa traim fara El. 

 

La fel cum fiinta noastra este un ochi, la fel si planeta Pamant este un ochi, noi percepem Soarele si stelele prin acest ochi. Se spune ca de pe  Saturn Soarele nu se vede mai mic decat de pe Pamant ba chiar mai mare... 

                                Intr-adevar nu vom putea sa pretuim si sa apreciem ceva in exterior daca nu este deja pretuit si apreciat in interior. 

                                 Acum imaginati-va cum ar trebui sa fie centrul spiritual al acestei planete si fiti pe masura acestui centru unde toate fiintele trebuie sa se simta ca acasa si mai proape de Dumnezeu.

                                 Prin voi se va crea acest centru spiritual. Voi sunteti radacina tuturor religiilor si voi veti revela lucruri noi despre fiecare dintre ele unindu-le intr-un mod cu adevarat divin. 

                                 Vreau tot aici sa atrag atentia ca este foarte important sa va focalizati atentia numai asupra lui Dumnezeu pe cat posibil. Sa va focalizati atentia numai asupra paradisului pentru ca prin aceasta focalizare sa il transferati in fiinta voastra. 

                                 Observati cum entitati malefice focalizeaza atentia oamenilor asupra crizei inducandu-le zilnic aceasta sugestie a crizei, a disperarii, chiar a urii si neascultarii. 

                                 Stirile de la ora cinci sunt o smecherie a infernului. 

                                 Daca oamenii repeta zilnic, este criza, este criza, va fi cu adevarat criza. 

                                 Iar daca este cu adevarat criza sa ne amintim de criza lui Iov, de criza lui Avraam, de criza lui Iisus pe cruce si sa actionam si reactionam asa cum si ei au facut-o. Deoarece aceste lucruri s-au intamplat tocmai pentru ca noi sa invatam cum sa fim in fata lui Dumnezeu si in fata vietii.  

                                Sa avem incredere in Dumnezeu. Sa ne rugam zilnic si sa ii multumim pentru tot ce avem. Sa fim mereu cu ochii atintiti asupra Lui si sa ne gandim la cat de multe minuni a facut de la Adam incoace. 

                                Sa spunem deci: Traiesc in pamantul Tatalui meu, traiesc plin de fericire in lumea divina a Tatalui meu si acesta imi daruieste tot ce am nevoie spre evolutia mea spirituala si spre mantuirea mea. 

                                Tatal meu este atotputernic, cine ar putea sa i se opuna Lui? Iar eu sunt umilul Lui slujitor si ii daruiesc Lui in intregime viata mea pentru ca stiu ca El este adevarata Viata si numai prin El voi putea sa inteleg ce este Viata si care este rostul ei. 

                                 Sa fim optimisti, cu adevarat Dumnezeu este cel care naste copii, chiar si trupul lor fizic tot de El este nascut. 

                                 Sa avem aceasta stare de multumire si fericire interioara, de optimism, sa ne incredem in Dumnezeu si in ceea ce El ne-a pregatit. 

                                Pentru ca orice situatie este o lectie si poate fi o treapta spre Dumnezeu. 

6 comentarii:

  1. Mie in exterior imi place verdele copacilor si plantelor dar ma emotionez pana la lacrimi daca vad un camp de floarea soarelui asadar cred ca in aceasta combinatie de galben cufundat in verde ma identific eu cel mai mult. Atunci, culoarea din aura mea care sa fie, galbena sau verde?

    RăspundețiȘtergere
  2. " Sa avem incredere in Dumnezeu. Sa ne rugam zilnic si sa ii multumim pentru tot ce avem. Sa fim mereu cu ochii atintiti asupra Lui si sa ne gandim la cat de multe minuni a facut de la Adam incoace.

    Sa spunem deci: Traiesc in pamantul Tatalui meu, traiesc plin de fericire in lumea divina a Tatalui meu si acesta imi daruieste tot ce am nevoie spre evolutia mea spirituala si spre mantuirea mea. "

    Aceste cuvinte ascund intr-adevar un secret : SECRETUL FERICIRII !!!

    " Pentru ca orice situatie este o lectie si poate fi o treapta spre Dumnezeu. "

    Iar aceasta fraza este un mare ADEVAR !

    Aceasta postare e cu adevarat frumoasa.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru comentariu Mmary, daca iti place tie inseamna ca sigur ii place si lui Iisus si asta ma face intr-adevar fericit.
    Dumnezeu sa-ti daruiasca puterea de a-i binecuvanta mereu pe cei pe care El ti-i scoate in cale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa fie ambele culori asa cum iubirea pentru o persoana poate sa existe simultan in fiinta noastra cu iubirea pentru Dumnezeu.
    Fiinta spirituala, in timp, manifesta mai multe energii divine.
    Ideea e ca noi vedem lumea prin aura noastra, prin fiinta noastra si ceea ce avem in interior atrage ceea ce se afla in exterior.
    Spre exemplu daca doua persoane se afla in fata unui perete jumatate vopsit in rosu, jumatate vopsit in albastru, cea care are rosu in aura va fi fascinata si foarte atrasa si va remarca imediat: Superb acest rosu! iar cea cu albastru va remarca albastru.
    Iar o a treia este posibil sa nici nu vada peretele respectiv.
    La fel se intampla si cu Adevarul ascuns intr-o carte sa zic. Pentru unii va fi asemenea unei mari revelatii si binecuvantari iar altii vor trece pe langa el fara sa observe nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru explicatii, acum astept cu nerabdare sa vorbesti despre fiecare culoare in parte, ca sa inteleg si eu semnificatia acestora!

    RăspundețiȘtergere
  6. Informatii despre culori gasesti si pe net.
    Exista chiar carti sau texte despre Cromoterapie.
    E intr-adevar interesant pentru ca toate au o semnificatie si o influenta si ne ofera chiar o perspectiva diferita asupra vietii.
    Sa vedem deci viata in culori ! :)

    RăspundețiȘtergere