28 decembrie 2010

Avertisment fata de cei mustrati

Aveti grija pentru ca toti aceia care au primit avertizari si mustrari aici din partea lui Iisus sunt vizitati si de duhuri rele.

Si nu ma refer la cei care merg pe aratura de-a dreptul ci la aceia care au scris pe blogurile lor ca Iisus e Domn sau chiar au dedicate blogurile lui Iisus.

Desigur uneori nu e greu deloc sa-i identificati si singuri.

Nu fac deosebire intre demoni si ingeri intre ce bun si ce e rau. Unii sunt speriati de chipul lui Hristos si se feresc sa-l aiba pe blogul lor.

Sa ne amintim de nefericitii care au o arena si un leu pe blogul lor in loc de Hristos.

Iata o mare problema a celor din bisericile mai noi, le lipseste Hristos. Desigur fac exceptie predicatorii inspirati si binecuvantati care au aparut si aici, desi tare mi-ar place sa ii testez personal si sa le descopar limitele. Pentru ca Hristos iti arata fulgerator limitele. Trebuie doar sa ai atitudinea potrivita pentru ca nimeni nu e desavarsit si sa actionezi in directia ce ti se arata.

Nici tot ce spune Oreste nu poate fi considerat adevar absolut, dar Dumnezeu il iubeste pentru ca se straduieste sa se lumineze si sa-i lumineze si pe ceilalti si este o marturie vie ca si masoni se pot mantui si lupta se duce impotriva celui rau si nu a organizatiilor sau grupurilor mai mult sau mai putin spirituale. Totusi ar trebui sa se preocupe mai mult de Iisus si sa nu o faca de ochii lumii. Si sa fie atent si pregatit ca la vremea potrivita si dupa ce o va fi asimilat sa paraseasca organizatia, pentru ca lucram pentru Dumnezeu cel viu si nu pentru diferite biserici ale sale pe Pamant.

Tot ce am spus ramane bun si adevarat si se implineste. Cei care nu raspund la chemarea si avertizarile lui Iisus, Acesta se departeaza de ei lasandu-i pe mana unor duhuri si energii inferioare, uneori chiar demonice.

Si au fost aici destule astfel de demonstratii. Desigur cei in cauza nu isi dau seama pentru ca totul e destul de subtil si demonstratia a fost facuta pentru cei care vad, pentru ca cei in cauza sunt atat de incapatanati, la fel ca acei ortodocsi care prefera sa moara decat sa accepte ca se pot mantui si altii din alte biserici.

Deci prietene, nu conteaza ca nu ai icoane sau ca faci parte din mai stiu eu ce organizatie sau biserica, sau nici macar daca ai fost talhar sau prostituata.

Conteaza atitudinea ta in fata lui Dumnezeu cand acesta vine la tine.

Iar cei avertizati nu au deloc o atitudine buna. Acestia se cearta realmente cu Iisus si ii arunca acestuia in fata tot felul de insulte fara sa-si dea seama.

Insulta este de cate ori El iti spune sa mergi spre dreapta si tu mergi spre stanga. Ori de cate ori in comunitatea ta demonii sunt apreciati si laudati iar ceilalti pot sa creada ca e ceva bun la acele persoane.

Ori de cate ori ataci celelalte comunitati crestine sau spirituale , dar nu din punct de vedere spiritual si la unison cu Dumnezeu ci doar pentru a arata ca a ta e mai buna.

Dumnezeu e Cezarul care asista la lupta din arena.

Si daca n-ai luptat corect si pentru El, vai de cei care nu vor fi crutati.

Cei din bisericile mai noi sunt caraghiosi in respingerea lor a chipului lui Hristos, mai ales ca uneori acest chip este chiar in interiorul lor…

Ma bucur de aceasta revelatie facuta de Iisus. Nu-i mai respingeti chipul!

Ati imbatranit degeaba, iata ca Hristos isi va face instrumente mai bune de mantuit din copii, precum sfanta Filofteia. Iata ca o fetita de 12 ani a mantuit atatea suflete cat nu ar fi visat nimeni.

De aceea curaj celor care nu au o varsta prea mare. Hristos a venit la voi pentru ca ceilalti sunt prea inlantuiti de orgoliile lor si ale bisericilor lor.

Preluati voi stafeta si aratatile nebunia si ratacirea. Aveti si voi grija pentru ca vor veni la voi si va vor trage de maneca, vor vrea sa va inregimenteze si sa va impuna propriile lor limite.

Spuneti-le ca Hristos cel viu e biserica voastra si ca numai de El ascultati.

Pentru ca iata in zadar i-a mustrat Hristos, ei merg tot in intunericul lor si nu mai exista nici o sansa si nici o posibilitate sa scape de el in aceasta viata si in aceasta lume. Desigur mai au o sansa in lumea cealalta. Daca si acolo vor avea aceeasi atitudine ca si aici fata de El...

Ei sunt aceia care spun Doamne, Doamne dar isi vad de treburile lor. Ba chiar castiga foloase dupa aceasta procupare religioasa. Orgoliile lor cresc si daca primesc functii religioase nu-i mai scoti din ale lor nici macar cu moartea. Ei sunt fecioarele fara mir care daca nu s-ar fi preocupat de cele bisericesti poate le-ar fi fost mai usor sa distinga intre a avea si a nu avea Duhul, intre viata si absenta vietii adica.

Ei nu sunt dintr-o biserica anume. Asa cum nici cei pe placul lui Dumnezeu. Toti au sanse de mantuire si desavarsire indiferent de biserica, dar nu indiferent de atitudinea lor in fata lui Iisus.

Si va veti intreba Doamne cand ai venit la noi si noi nu te-am primit ba chiar te-am respins?

4 comentarii:

  1. Ai spus multe adevăruri, Îngere!
    Despre Oreste am şi eu aceeaşi părere. Am înţeles că este mason, fără să îmi spună nimeni, dar mi-am dat seama că face parte dintre acei idealişti care chiar cred în rolul benefic al masoneriei. Ei vor fi cei mai dezamăgiţi în final...

    Şi da, un copil poate aduce multă lume la mântuire! "Dacă nu veţi fi asemeni copiilor, nu veţi vedea Împărăţia Cerurilor." Povestea sfintei Filofteia este povestea multor copii buni şi credincioşi - doar că ei nu au ajuns până la jertfa finală. Copiii înţeleg mult mai bine deosebirea dintre bine şi rău, şi ei se implică cu tot sufletul în ceea ce învaţă, ce li se spune - mai ales despre credinţă! Dacă am reuşi să rămînem asemeni lor şi mai târziu, lumea ar fi mult mai aproape de paradis!

    Despre cei care cred doar într-o cale anume, nu mai spun nimic - am spus destule în altă parte.
    Eu cred, apropos de "Biserica" din care fac parte cei care Îl urmează pe Iisus, indiferent de confesiune, că această Biserică chiar există! Numai că nu este vizibilă. ea este mult mai largă, şi mai diversă decât îşi închipuie cei "înregimentaţi". Dacă ar şti ei câţi fac parte, şi din câte colţuri ale lumii, ar fi chiar scandalizaţi!:) Are părintele Steinhardt un capitol în care vorbeşte şi despre "scandalul" pe care l-a adus Iisus - ca mijloc terapeutic - şi care "scandal" Îl aduce şi acum!

    Doar despre imaginea lui Iisus, o vorbă! Iniţial am avut un alt blog, în care apărea şi El, şi alte icoane. Dar apoi, mi-am zis că eu nu sunt un predicator, nu am nici o funcţie teologică, şi poate că ar fi un semn de trufie să o pun pe blogul meu. Doar pentru că Îl simt aproape! Poate am greşit, nu ştiu...

    Sărbători fericite, şi numai lumină în anul ce va veni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Florina, Florina, esti pregatita sa fii fericita o eternitate? Ce explozie de lumina si fericire ne asteapta! Nu sunt cuvinte si nici imagini pentru a descrie ce ne-a pregatit Tatal Ceresc. Fericiti cei nebuni dupa Adevar! Fericiti cei desavarsiti!
    Fericiti cei care pot sa inteleaga ca numarul formelor Lui este fara de sfarsit. Feirciti cei care il vad oriunde este!
    Fericiti cei care pot sa il vada oriunde s-ar ascunde si pot sa-l imbratiseze si sa-l iubeasca!
    Masoneria este buna daca incape pe mainile unor oameni buni. Ce a devenit crestinismul pe mana nebunilor? Inchizitie...
    Problema nu este a organizatiilor... ci a oamenilor...
    Uite minunata Florina ce spune Domnul, Tatal etern In Bhagavad -gita si nu numai acolo parca, nu-i asa? Parca acelasi tata a confirmat cu mai multe gesturi eterne aceste cuvinte cateva mii de ani mai tarziu, acum vreo 2000:)
    "Chiar un om rău dacă mi se dăruieşte cu o dragoste exclusivă, trebuie socotit ca un om bun, hotararile lui sunt drepte;
    Curand devine virtuos, si ajunge la pacea eterna; sa stii, o fiu al Kunti, cel care mi se daruieste nu piere.
    O fiu al lui Prtha, cei care isi au sprijin in mine, chiar de-ar fi nascuti dintr-o matca a pacatului, de-ar fi femei, vaisya si chiar sudra, acestia ajung la conditia suprema.
    Cu atat mai mult, brahmanii merituosi, Rsii de neam regesc ce mi se daruiesc; deoarece ai dobandit aceasta lume trecatoare si nefericita, DARUIESTE-MI-TE. "
    Iata ce spune TATAL cel bun si dulce...
    Fa ce spun e tatal Florina... Tot ce face si spune Tatal este bine si bun...:) ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că am făcut deja asta, Îngere, cu mulţi ani în urmă!:)

    Şi eu iubesc Bhagavad-Gita, si chiar am studiat-o, mai demult. Şi filosofia a fost una dintre "chemările" mele.

    "Cel care pretutindeni mă vede pe Mine, şi toate le vede în Mine, acela nu-i pierdut pentru Mine, şi Eu nu-s pierdut pentru el."

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Ei da, cine se aseamana se aduna...
    Am vazut ca ai blog inca din 2007...
    "Căci unde va fi stârvul, acolo se vor aduna vulturii." Matei 24,28
    Noi suntem vulturii... pentru ca a venit vremea...

    RăspundețiȘtergere