27 ianuarie 2011

Semnele Lui

Gloria lui Dumnezeu este fara margini. M-a calauzit spre aceasta minunata revelatie facuta printr-un slujitor al Lui pe care ma grabesc sa v-o aduc la cunostinta asa cum El isi doreste: Scrisori de la Dumnezeu si de la Hristos

Iata ca asa cum am mai spus El, Iisus Hristos, Mesia cel profetit si Intrupat si Rastignit si Inaltat, El cel care trebuie sa se intoarca si care se intoarce este cu noi, cei mici si pacatosi.

El a facut deja mai multe semne in mica noastra comunitate. Bucurati-va tot ce am spus se va implini. Domnul ne-a pregatit loc in Imparatia lui Dumnezeu si a venit la noi ca sa ramana si sa ne calauzeasca spre deplina fuziune cu El si cu Tatal.

Cu adevarat din acest punct de vedere am putea spune ca pentru noi El deja s-a intors. Iata fiecare dintre voi este un mic stalp al acestui templu care desi acum este mic El spune ca va creste in eternitate…

Nimic nu mai este si nu va mai fi la fel, deoarece suntem in prezenta Lui. El mi-a cerut sa ma impac cu toata lumea pentru ca El sa poata sa straluceasca peste toti. Am facut asa cum a spus, El Insusi a facut. Nu port nimanui pica si am spus care este modalitatea prin care El actioneaza si care este iata confirmata si de alti prieteni ai mei.

El intodeauna actioneaza prin Iubirea Lui. Atata vreme cat ramanem in Iubirea Lui, ascultandu-l, totul merge ca o binecuvantare. Daca gresim sau ne departam, El ne avertizeaza si ne mustra. Daca nu ascultam ne umileste, asa dupa cum am vazut, aratandu-ne astfel ca am gresit si spre a ne indrepta. Daca nici atunci nu ascultam El va folosi alte semne si metode tot mai dure, toate acestea culminand cu o veritabila judecata daca ne intoarcem impotriva Lui si in loc sa facem voia Lui facem exact opusul.

Iata minunatul fragment prin care a chemat pe acest slujitor al Sau si prin care ne cheama pe noi toti:

17. "Iar în zilele din urmă, zice Domnul, voi turna din Duhul Meu peste tot trupul şi fiii voştri şi fiicele voastre vor prooroci şi cei mai tineri ai voştri vor vedea vedenii şi bătrânii voştri vise vor visa.

18. Încă şi peste slugile Mele şi peste slujnicele Mele voi turna în acele zile, din Duhul Meu şi vor prooroci.

19. Şi minuni voi face sus în cer şi jos pe pământ semne: sânge, foc şi fumegare de fum.

20. Soarele se va schimba în întuneric şi luna în sânge, înainte de a veni ziua Domnului, cea mare şi strălucită.

21. Şi tot cel ce va chema numele Domnului se va mântui".

Fapte 2

3 comentarii:

  1. Extraordinar mesajul din videoclip! Tocmai pentru că e simplu.
    Şi fragmentul acela din Noul Testament (de fapt, o reluare a unui prooroc din Vechiul Testament) este cel mai potrivit pentru chemarea unui slujitor al Său.
    Tot ce ai spus este adevărat, şi cred că mulţi vor înţelege!

    Multă lumină pe cale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştii, cred că acele acrisori de pe site-ul pe care ni l-ai indicat sunt, de fapt, cuvintele Lui către noii profeţi ai veacului. Chiar şi mărunţi, necunoscuţi, trăitori în mijlocul lumii, toţi cei care primesc mesaje de la El pot fi numiţi, într-un sens, profeţi. Desigur, nu toţi primesc informaţii pentru întreaga umanitate, dar fie şi cele necesare evoluţiei lor, şi tot sunt foarte preţioase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceste miracole ale apropierii Lui de noi, in fapt aceste miracole ale apropierii care se datoreaza Intoarcerii Lui sunt semne peetioase, dar nu le putem gasi si intelege decat in masura in care am dobandit aceasta capacitate de a comunica si de a fi in comuniune cu El, cu Iisus.
    Orice mesaj spre care Iisus ne indreapta este si pentru noi. Vei gasi sute de scrisori la acest Timothy pline de Duh Sfant care vestesc Intoarcerea lui Iisus.
    Mesajele primite aici sunt cel putin pentru intreaga crestinatate daca nu chiar pentru intreaga umanitate, desi indemnul de a-l cunoaste pe Dumnezeu si de a-l asculta si iubi este pentru intreaga umanitate.
    Mesia si Dumnezeu sunt ai tuturor de aceea orice ar spune ei este pentru toti, mesaj sau lectie.
    Miracolul este ca aceslasi Dumnezeu si acelasi Iisus ne-au strans si pe noi aici si vorbesc prin fiecare dintre noi, imbogatindu-ne si pregatindu-ne pentru Infinitul fara de sfarsit...
    Pentru ca Mantuirea si Viata Vesnica au venit la noi!
    Glorie deci lui Dumnezeu pentru prezenta Lui si pentru pretioasele binecuvantari. Fie ca Iubirea Lui sa cuprinda toate inimile si sa dansam imbratisati in acest dans al iubirii lui Hristos, al iubirii lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere