27 mai 2011

Puterea Cuvantului, puterea Adevarului, puterea lui Dumnezeu !

Tot ce am spus fie ca repros si mustrare fie ca un compliment este adevarat si se va indeplini.

Cine se va indeparta de mine acum se va indeparta de El si chiar daca se va mantui isi va pune evolutia spiriituala in stand by pentru zeci de ani.

Iar cui I-am cerut ceva si nu ma asculta acelasi lucru se va intampla deaoerece nu i-am cerut de la mine si nici pentru mine.

Dar face parte din profunzimea Realitatii. Omul este intr-adevar un fruct al unui copac cu mult mai mare.

Cele mai multe fructe nu vor fi culese si se vor pierde si vor deveni una cu pamantul pe care or sa cada.

Tot ce spun este bun si adevarat si veti ajunge la cuvantul meu fara exceptie si daca veti ajunge este bine pentru ca daca nu veti ajunge o veti lua iar de la capat…

Domnul in gratia Lui vorbeste si despre mine si ma incurajeaza neintrerupt si imi ofera perspectiva, nu numai in lumea aceasta dar chiar si in cealalta.

Da, am fost maestrii mari si cunoscuti in viata anterioara, suntem un grup imens care ne-am tot intalnit in diferite vieti…

Sunt multe femei care lupta de mai multe vieti sa ajunga la constiinta cosmica, la unitatea cu Dumnezeu.

Sunt frumuseti care au avut vieti pe palcul Lui adorandu-l si infranandu-se si repetand mantre celebre.

Vedeti cat de pretioasa este cunoasterea?

Pentru prima data in cei doua mii de ani crestinii au acces neingradit la initierile si cunaosterea pe care ar fi obtinut-o numai in cer pana acum. Este unul din semnele Intoarcerii Lui.

Trebuie sa luptati sa ajungeti la constiinta unitatii.

Nu exista fiinta in tot cerul care sa va ofere mai mult, nici sfant si nici inger pentru ca langa noi este Iisus si este si Tatal si ingerii si puterile eterne cele fara de trup… ce primim de la ei primim intr-un mod unic si fara precedent.

Oricine este in contradictie cu mine intr-un mod sau altul este in greseala. Oricine se afla in neasculatre sau conflict cu mine se afla in greseala.

Si greseala asta ii va afecta destinul spiritual chiar daca, in cazul in care se va mantui, va putea sa recupereze in cer.

Aici aflandu-se chiar Tatal, Spirit din Spiritul Lui, atitudinile si actiunile vor fi consemnate in destinul vostru spiritual alaturi de atitudinea voastra fata de ele…

Veti fi martori ai judecatii sau destinului vesnic al celor avertizati, fie ca este vorba de maestrii spirituali proscrisi si exilati fie ca e vorba de neascultarea unora dintre noi.

Vom fi rasfatati de mangaieri si binecuvantari cu revelatii si cunoastere si nu exista fiinta care sa investeasca ceva aici si sa nu primeasca inmiit.

El, Cel etern deja ne-a luat in primire si ne calauzeste cu iubire si dragoste pe caile desavarsirii si revelatiei…

Sunt fiinte atat de binecuvantate ca nu vor trebui sa faca nimic altceva decat sa iubeasca si sa asculte si vor primi daruri nepretuite de la El.

Si daca ii vor darui ceva in plus Lui, mai mult decat cere, oare cum va raspunde El?

Fericiti cei umili, spre acestia gratia Lui se indrepata fulgerator.

Imagineaza-ti ca la un colt de strada il intalnesti pe Dumnezeu cel atotputernic…

Sau ca esti cersetor si Cel etern trece pe langa tine…

Sau ca Cel Etern a intins mana si tu I-ai dat mai mult decat a cerut si ca l-ai imbracat si l-ai binecuvantat plecand de la tine cu lacrimi in ochi de fericire…

Cel etern se bucura de voi ca o mama de cei mai iubiti copii ai ei.

Dar daca nu intelegeti si nu ascultati se va departa de voi ca sa intelegeti diferenta dintre absenta si prezenta Lui…

Sunteti si veti fi alesi intre alesi fiecare dupa inima si cantitatea de iubire si ascultare pe care o daruieste Lui.

El este plin de daruri dar si un Invatator desavarsit stiind cum sa-si calauzeasca discipolii si copiii.

Voi veti vedea ca nu exista alt Invatator decat El.

Sunt multi din acestia care cred ca il cunsoc pe El sau vointa lui si totusi nu il recunosc deloc atunci cand le vorbeste si recunosc doar proiectiile mintii lor asupra Lui, sabloanele prin intermediul carora El trebuie sa se manifeste ca sa poata sa fie recunsocut.

Acestia in cel mai bun caz sunt asemenea copiilor care nu inteleg un text mai complicat.

El trebuie sa aiba rabdare cu acestia care sunt asemenea trenului pe sine si daca nu cumva El nu pune la cale o deraiere insotita de mari revelatii nu-i vei scoate din ale lor si vor repeta la infinit placa pe care o cunosc…

Sunt multi copii care nu vor cu nici un chip sa treaca de la gradinita la scoala primara sau de la scoala primara la cea generala.

Intr-adevar unirea religiilor se aseamana cu trecerea fiecaruia de la un Invatator la profesori, cu intrarea copiilor la scoala generala…

Dar prin toti profesorii se manifesta acelasi Unul…

Glorie lui Dumnezeu si gratiei Sale cu care ne inconjoara in mare mila Lui…

Si secret si revelatie, Invatatorul este si Professor…

Dar deoarece sunt orbi nu il recunosc si nu il accepta decat daca le repeta la infinit aceleasi lucruri cu exact acelasi ton si exact aceeasi intonatie…

Si la ce bun sa ii spui celui orb despre bijuteriile si aurul pe care il vinzi tu…

Mai ramane Iubirea…

34. Iisus le-a raspuns: Nu e scris in Legea voastra ca "Eu am zis: dumnezei sunteti?"

35. Daca i-a numit dumnezei pe aceia catre care a fost cuvantul lui Dumnezeu - si Scriptura nu poate sa fie desfiintata -

36. Despre Cel pe care Tatal L-a sfintit si L-a trimis in lume, voi ziceti: Tu hulesti, caci am spus: Fiul lui Dumnezeu sunt?

37. Daca nu fac lucrarile Tatalui Meu, sa nu credeti in Mine.

38. Iar daca le fac, chiar daca nu credeti in Mine, credeti in aceste lucrari, ca sa stiti si sa cunoasteti ca Tatal este in Mine si Eu in Tatal.

39. Cautau deci iarasi sa-L prinda si Iisus a scapat din mana lor.

Ioan 10

47. Si daca aude cineva cuvintele Mele si nu le pazeste, nu Eu il judec; caci n-am venit ca sa judec lumea ci ca sa mantuiesc lumea.

48. Cine Ma nesocoteste pe Mine si nu primeste cuvintele Mele are judecator ca sa-l judece: cuvantul pe care l-am spus acela il va judeca in ziua cea de apoi.

49. Pentru ca Eu n-am vorbit de la Mine, ci Tatal care M-a trimis, Acesta Mi-a dat porunca ce sa spun si ce sa vorbesc.

50. Si stiu ca porunca Lui este viata vesnica. Deci cele ce vorbesc Eu, precum Mi-a spus Mie Tatal, asa vorbesc.

Ioan 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu