13 iunie 2011

Perspectiva

Iata cine se aseamana se aduna. Suntem pretiosi, foarte pretiosi nu gasesti ca noi pe intreg Pamantul. :)

Cum a spus asa va si fi.

Domnul va ridica una din cele mai mari scoli spirituale de pe intreg Pamantul. Vor veni la noi sa invete si mari si mici si toti se vor bucura si vor multumi lui Dumnezeu pentru lectiile primite.

Vedeti cei care nu inteleg vor ramane in urma, chiar daca dintre ei se vor mantui vor ramane in urma asta datorita inculturii lor spirituale. Au crezut ca e suficient sa se inchine pe la icoane si sa citeasca carti bisericesti.

Si iata cei pretiosi erau in afara bisericii sau abia intrasera in biserica si chiar daca Iisus le poate revela Adevarul daca sunt foarte inversunati pe ritual si atasati de biserici sunt asemenea unor burdufuri vechi in care vinul cel nou nu incape…

Si vinul cel nou a venit sa ii sature pe cei insetati si dornici sa cunoasca Adevarul.

Spuneti-mi cand si unde v-a spus Iisus ca tot ceea ce trebuie sa faceti este sa cititi Biblia si sa cantati si sa va opriti din cautare? Este foarte bine sa cititi Biblia si sa mergeti la biserica dar acesta este numai un inceput nicidecum capatul si scopul.

Am auzit deja ca bisericile va mint cum ca abia pe lumea cealalta veti putea sa fiti cu adevarat una cu Iisus…

Am sa te invat multe lucruri si am sa te invat si cum sa fii una cu Iisus inca de aici iar daca inima ta este curata il vei auzi asa cum ma auzi si pe mine intai in soapta apoi din ce in ce mai tare…

Intr-adevar bisericile va dau ceva dar daca il inlocuiti pe Dumnezeu cu ele va si iau foarte mult. Daca sunteti bisericosi si va place sa purtati uniforma bisericii voastre pe langa uniforma biserica va da si toate limitarile ei.

Spune-mi de ce sa fii numai al unei biserici cand poti sa fii al tuturor si poti sa le asimilezi pe toate?

Spune-mi ingerii carei biserici ii apartin? Fii si tu la fel ca ingerii si asimileaza-le pe toate si iti spun ca daca ma vei asimila pe mine vei asimila nu numai toate bisericile dar si toate religiile ba chiar minune vei asimila biserici si religii chiar de pe alte planete…

Iata ca Domnul tau s-a apropiat si face daruri nemaivazute Pamantului si este gata sa il ierte si sa il imbratiseze daca isi va intoarce fata spre El si il va sculta.

Tu roaga-te ca pamantul sa nu rastigneasca iarasi Adevarul pentru ca vad ca deja chiar si tu il ocoloesti si nu ai deplina incredere in El si nu il pretuieste si nu il pui pe masa ca sa iti lumineze toata casa.

Ce vor face atunci cei de afara care inteleg si aud si mai putine?

Iisus se simte confortabil in toate bisericile pentru ca toate ii sunt inchinate si pe de alta parte daca se va intoarce nu va avea loc in nici una pentru ca e cu mult prea mare pentru ele. Bisericile sunt masura celor care intra in ele in nici un caz masura lui Iisus.

De aceea El ridica biserica noua si eterna, biserica universala.

Eu nu ma grabesc si veti vedea chiar si din lumea cealalta daca veti avea posibilitatea ca am avut dreptate in ce am spus.

Ca si atunci oamenii aud dar nu inteleg.

Suntem aici sa le explicam si slava Domnului o vom face cu amanunte si multa rabdare.

Ei s-au ratacit printre lumanari si liturghii si nu au gasit Adevarul. Dar li se pare ca l-au gasit si se intretin unii pe altii in aceasta iluzie.

Ei zic, iata noi repetam si spunem ceea ce au repetat si au spus primii crestini.

Foarte bine dar scopul nu este sa repetati ceva anume sau daca repetati totusi scopul este sa ajungeti una cu Iisus in spiritul vostru, nu in imaginatie ci in spirit, Iisus trebuie sa fie cunoscut asa cum cunoasteti orice om din fata voastra.

Si iarasi vad ca nu prea va intereseaza asta ci o tineti pe a voastra inainte, ca trenul pe sine, nu va opriti in nici o gara. Nu stiti decat de liturghii sau de evanghelie.

Este timpul sa primiti vinul cel nou adica cunoasterea cea noua care sa va permita sa accesati si sa intelegeti Adevarul in Spirit. Abia atunci Adevarul va va face liberi.

Stiu cate ceva despre El dar sunt departe de El. Ei slujesc in biserici si temple efemere care vor in curand vor fi inlocuite de templu cel viu care este Dumnezeu.

Ti-am aratat ca e periculos sa te increzi in totalitate in literatura bisericii tale mai ales cand e vorba de celelalte biserici si religii.

Ba chiar ar trebui sa nu crezi nimic din ce spun bisericile despre celelalte biserici si religii. In zadar studiaza ei istoria religiilor la facultate ca nu se prinde nimic de ei si nu transmit nimic celorlalti pentru ca nu au ce transmite.

In atitudinea fata de celelate biserici si religii aproape toti sunt varza.

Am vazut pastori care ard Coranul si alti pastori care spun tampenii despre hinduism si yoga.

Am vazut de asemenea ortodocsi si chiar asa nimiti sfinti parinti care si-au dat binecuvantarea pe carti care de asemenea bat campii foarte rau cand vorbesc despre celelalte religii.

Dar iata ca stiinta si cunoasterea a venit la ei.

Iata acest spatiu este o binecuvantare fiind un spatiu de cultura spirituala autentica si universala filtrata prin viziunea si binecuvantarea lui Iisus.

Adevarul este la fel de pretios ca si Iubirea. Amandoua trebuiesc obtinute.

Adevarul va fi strigat ca in timpurile cele vechi la fiecare colt de strada si nimeni nu va putea sa spuna nu am vazut si nu am auzit.

Adevarul se aseamana cu Iubirea. Cand iubesti ai o comoara in suflet de care stii numai tu si le vezi pe toate prin acea comoara.

Asa si Adevarul, cand il obtii le vezi pe toate si le intelegi prin El.

In concluzie trebuie sa te cultivi si sa le cunosti si sa le intelegi pe toate.

Si despre centrii energetici si despre energii si despre extraterestrii si despre sfintii din afara crestinismului…

Mediteaza iata si intreaba-te cum pot sa existe sfinti care sa il cunaosca pe Dumnezeu si Adevarul si in afara crestinismului…

12. Mai am sa va spun multe lucruri, dar acum nu le puteti purta.

13. Cand va veni Mangaietorul, Duhul adevarului, are sa va calauzeasca in tot adevarul; caci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit si va va descoperi lucrurile viitoare.

14. El Ma va proslavi, pentru ca va lua din ce este al Meu si va va descoperi.

15. Tot ce are Tatal este al Meu; de aceea am zis ca va lua din ce este al Meu si va va descoperi.

Ioan 16

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu