2 iulie 2011

Cine suntem noi?

Indiferent prin cine iti vorbeste Dumnezeu, cuvintele Lui fie te vor binecuvanta daca vei actiona conform cu ele fie te vor judeca daca nu vei tine seama de ele.

A-ti vorbi Dumnezeu este o mare gratie. Cuvintele Lui te vor de-conditiona, te vor elibera, iti daruiesc revelatii si binecuvantari.

Sa stii ca viata in planul fizic este foarte pretioasa, este o mare aventura.

Ca sa beneficiezi din plin de ea , trebuie sa fie desigur o aventura spirituala.

Aici se intampla ceva special, dupa cum doreste Domnul.

Aici cantitatea de duh sfant este mai mare decat in orice alta parte.

Desigur nu este inca atat de mare asa cum era in preajma lui Iisus sau cum era in preajma apostolilor. Am spus nu inca. Pentru ca pe apostoli trebuie sa ii prindem din urma si sa ii si intrecem, prin gratia Domnului desigur. Si apoi il vom urmari chiar si pe Iisus :)

Dar iti spun ca este mai mare decat este peste orice alt grup spiritual de pe Pamant. Si asa va fi.

Exista cineva apropiat care nu a inteles ca metodele mele de a pescui duhul sfant sunt de 10 mai eficiente decat orice euharistie, liturghie sau maslu.

Si prin gratia lui Dumnezeu procentul va creste.

Trebuie sa ai credinta si iubire ca acest duh sa treaca si la tine si sa ramana mereu si la tine.

Daca nu meriti si nu vei merita sa fii in prezenta mea vei fi testat, incercat.

Locurile din preajma mea vor fi, prin gratia lui Dumnezeu tot mai pretioase.

Dar asta depinde de El.

Iti spun toate astea ca sa le stii pentru ca sunt importante pentru tine.

Eu am fost in viata anterioara un maestru spiritual foarte cunoscut si apreciat de intreaga lume spirituala.

Cartile mele sunt citite si considerate mari revelatii.

Misiunea mea este foarte mare si acum si roaga-te pentru noi ca Dumnezeu sa o duca la bun sfarsit prin noi, ceea ce ar insemna o mare gratie si binecuvantare pentru intreaga lume si foarte mult in economia Intoarcerii lui Iisus.

Daca ai castigat gratia lui Dumnezeu in vietile anterioare, Dumnezeu te va calauzi si iti vei continua evolutia chiar de acolo de unde ai ramas.

Aceasta este o mare gratie.

Este limpede ca aceasta intalnire nu este intamplatoare.

Noi am fost foarte multi si foarte cunoscuti.

Ramai aproape si vei vedea ca avem mari realizari spirituale pe care le vom redobandi.

Desi ti-am mai spus asa indirect cine am fost si sub faimoasa intrebare a maestrului debuteaza chiar acest blog (desi atunci nu stiam asta si a fost doar inspiratie) iti voi mai spune pentru ca prin aceasta revelatie Dumnezeu va salva si va calauzi foarte multe fiinte.

Asta te va lumina si vei intelege ca suntem o scoala spirituala autentica si ca binecuvantarea lui Dumnezeu va veni constant peste noi si vom creste impreuna.

Avem lucruri mari si multe de facut si le vom si face.

Dumnezeu ne iubeste foarte mult si ne-a nascut in Spirit ceea ce inseamna ca suntem copiii Lui pretiosi.

Tot ce iti spun este bun si pretios pentru ca vine de la El.

Spune-mi acum, esti gata sa pasesti pe cale si sa primesti darurile si binecuvantarile lui Dumnezeu care te vor calauzi spre viata vesnica si beatitudine?

Iata suntem nascuti sub semnul pretios al unirii religiilor si al Intoarcerii lui Hristos.

Nu a fost atata binecuvantare peste nimeni niciodata.

Acum ca eu m-am trezit urmeaza sa te trezesti si tu si sa lucram impreuna chiar pentru Dumnezeu. Impreuna cu Iisus si cu toate cerurile.

Vom invoca impreuna compasiunea si mila lui Dumnezeu, o voi care sunteti lacrimile Lui de compasiune pentru aceasta lume si pentru intregul infinit...

Si oricat de mari ar parea aceste revelatii, maine vor fi altele si mai mari si cele de azi vor pali pe langa cele de maine si veti gusta din gloria fara margini a lui Dumnezeu si veti intelege ce inseamna sa fii alaturi de El si cu El.

16. Eu, Iisus, am trimis pe ingerul Meu ca sa marturiseasca voua acestea, cu privire la Biserici. Eu sunt radacina si odrasla lui David, steaua care straluceste dimineata.

17. Si Duhul si mireasa zic: Vino. Si cel ce aude sa zica: Vino. Si cel insetat sa vina, cel ce doreste sa ia in dar apa vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu