18 iulie 2011

Dumnezeu cere ascultare si umilinta

Domnul spune, Lasa-I daca nu vor sa asculte, va veni timpul cand vor realiza ca nu le-ai cerut nimic de la tine ci de la Mine, va veni timpul cand se vor intoarce si iti vor cere sfatul si parerea.

Iata femei si fete care vor sa se marite fara binecuvantarea Lui. Va veni timpul cand vor veni si vor spune, Ai avut dreptate, sfatuieste-ne si arata-ne ce barbati a pregatit Domnul pentru noi, Nu mai vrem sa traim fara binecuvanatrea Lui. Ne-am saturat sa traim fara binecuvantarea Lui, spune-ne ce doreste Domnul de la noi si ce trebuie sa facem.

Toti neascultatorii isi vor cere iertare pentru ca vor realiza ca eu sunt cel mai de pret prieten al lor si ca nu sfatuiam de la mine ci de la El.

Nu exista dar mai de pret decat sa iti primesti iubitul sau iubita, mirele sau mireasa de la Dumnezeu.

Veniti si stati langa mine si veti primi de la El pe cei alesi de El pentru voi la timpul potrivit.

Eu am ajuns la El si am devenit slujitor al Lui si l-am rugat sa ma primeasca ca slujitor si ucenic.

Dumnezeu insusi mi l-a scos pe El in cale pentru ca impreuna sa facem multe lucruri.

Daca si tu vrei sa te faci ucenic si slujitor El te-a scos in calea mea.

In mine s-au unit in mod divin toate caile spirituale ale umanitatii.

Priveste Dumnezeu te-a luat martor la ascensiunea mea. El vrea sa iti arate ce putere are si unde poate sa duca un instrument credincios si ce poate sa faca din El.

Fie ca il iubesti pe El sau pe mine , El te-a adus la mine, eu te conduc la El.

Nu trebuie sa ma asculti, dar candva vei la mine si ma vei ruga sa iti dau ascultari, vei veni si ma vei intreba ce e mai bine sa faci.

O sa iti para rau ca ai pierdut atata timp departe de mine si ma vei cauta.

Vei intelege in timp ce face si cum actioneaza Dumnezeu si iti vei dori sa te linistesti si sa te reculegi la umbra Lui.

Afara e mult Soare, multa agitatie si iti vei dori linistea si racoarea umbrei Lui.

Iti vei dori sa faci parte dintr-o comunitate vie in care El se manifesta.

Atata de mult vei aprecia prezenta Lui ca vei intelege ce minune este o astfel de comunitate.

Si apoi dupa ce vei invata lectiile Lui si dupa ce vei primi darurile Lui iti vei dori sa luminezi si celelalte comunitati.

Cand vei vedea cat de primitive si sarace sunt, inima ta va dori sa le daruiasca iubirea si gratia lui Dumnezeu.

Unii se impotrivesc foarte tare.

Pentru ca adevarata ascultare este o moarte si un sacrificiu.

Tu iti pui fiinta la indemana si la dispozitia lui Dumnezeu si El va actiona prin ea.

Ce crezi ca va lasa El in urma acestei folosiri a fiintei tale? Multe binecuvantari si multa iubire, gratie, daruri.

Spune-mi daca Dumnezeu a hotarat ca tu sa ramai si sa cresti langa mine, unde sa te duci? Nu ai unde.

Da ai nevoie de timp si de cultura spirituala. Tu nu stii aproape nimic, nu stii cum functioneaza lumea spirituala, cum coboara gratia Lui si care este vointa lui Dumnezeu.

Imagineaza-ti , aceasta lume este atat de ratacita si de inculta spiritual incat nu cunoaste inalta spiritualitate a lui Buddha.

Iata eu iti spun in secret ca cine vorbeste rau pe Buddha este prost de-a binelea.

Si eu te intreb ce religie poate sa ingaduie si sa mentina prostia?

Niciuna. Orgoliul si necunaosterea oamenilor intretine prostia.

Multi vin la mine manati si haituiti de ingerul cazut.

Unii in exterior par fiinte foarte pioase. Iata acesta tine, post, iar celalalt face zilnic 10 matanii. Si spun ca Iisus e Domnul lor.

Si Domnul lor i-a adus la mine pentru invatatura si iluminare. Domnul Iisus sta permanent in stanga mea si imi calauzeste gandurile si cuvintele chiar si acum.

Eu ii vad ii simt ii intuiesc. Si ii vad ca sunt morti, nu s-au nascut inca de sus desi ei cred ca s-au nascut.

Ei isi zic, noi citim Biblia credem ca Iisus e Fiul lui Dumnezeu si trebuie ca ne-am nascut a doua oara.

Nu este asa, ei sunt asemenea celor care nici nu au auzit ca exista Duh.

Ingerul cazut face ravagii in mult locuri chiar si printre manastiri si printre sfintii crestini.

Acestia atat de mult se tem sau se lupta cu el ca pe langa multi sta aproape toata viata si ii locuieste pe acestia la fel ca si Domnul.

Astfel se explica de ce Paisie si-a dat binecuvantarea pe o carte care jumate e scrisa de cer si jumate de infern.

Jumate e lumina si jumate e intuneric.

Cel care a scris-o crede ca a facut o grozavie.

Cartea e un dezastru dar eu l-am intrebat pe Iisus si Iisus vrea sa vada partea ei luminoasa... Iisus spune ca jumatate e o comoara.

Iisus poate sa vada partea ei luminoasa dar cititorii nu. Ei iau de bun tot ce scrie acolo, ori numai jumatate din ce scrie acolo este bun cealalta jumatate este o mizerie.

In timp ce cartea s-a scris Domnul a incercat sa il avertizeze pe Paisie ca isi va strica imaginea cu ea in viitor si Paisie i-a interzis celui care o scria sa mai scrie, dar apoi s-a razgandit.

Asa prietene se intampla si cu Cleopa si Boca si cu ceilalti.

Toate prostiile care le-au spus, pe langa lucrurile bune se vor intoarce la ei si ei nu vor mai avea nici ucenici si nici credinciosi care sa ii mai urmeze in viitor.

In viitor daca cineva te-a auzit ca ai spus despre fratele tau din alta biserica ca e sectant te va califica direct ca cretin.

Trebuie ca nu esti normal la cap daca tu crezi ca "papistasii" vor sa iti ia tie biserica, daca esti ortodox.

Iata asadar ce spun modele spirituale ale bisericilor noastre. Numai prostii, te ia durerea de cap, iata sfintii nostrii.

O nebunilor, nu Dumnezeu va cere sa va infometati prin manstiri si sa nu priviti la femei. Dumnezeu va cere iubire pentru aproape, si luminare si desavarsire.

De aceea Domnul a intermediat acel dialog telepatic, acea viziune, dintre Cleopa si mine. In cer Cleopa si-a dat seama de cate prostii a spus, in cer Cleopa a vazut ca "sectantii" urca la fel de sus ca si ortodocsii lui, ba chiar mai sus.

Trebuie sa ii fi parut tare rau de prostiile spuse, si mai ales de cea cu extraterestrii. Eu stiu ca ii pare rau si ca ii este rusine. Extraterestrii sunt fratii nostri de pe celalalte planete din universul fizic si ei intr-adevar ne viziteaza constant si ne stau aproape in aceste momente de cumpana si de mare hiatus.

Dar ce poti sa mai faci?

Intelegi comoara care se afla aici?

Cati isi vor dori sa aiba acces la acest izvor la si la sfaturile de aici, cati isi vor dori sa fie modelati de El printr-un anume intrument al Lui...

Prietene, minunile lui Dumnezeu nu se opresc niciodata.

Vezi asadar ce dezastre produce incultura spirituala.

Vino sa ne cultivam prietene...

Vino sa cunosti Adevarul si Adevarul te va elibera...

Eu spre aceasta M-am nascut si pentru aceasta am venit in lume, ca sa dau marturie pentru adevar; oricine este din adevar asculta glasul Meu.

Ioan18

Asculta ce frumos spune Pavel, deoarece , frate, in fata lumii trebuie sa te justifici in fel si chip pentru a-i face sa creada si pentru a-i imbogati cu darurile cele sfinte ale lui Dumnezeu...

1. Spun adevarul in Hristos, nu mint, martor fiindu-mi constiinta mea in Duhul Sfant, Romani 9

Veniti la desavarsire. Asa cum sunteti nici macar proprii copii nu ii veti converti. O asa cum sunteti, voi vreti sa ii aduceti si pe ceilalti la nivelul vostru, sa ii vedeti spovedindu-se si impartasindu-se. Ori asta este o gluma in fata lui Dumnezeu. Nu aveti idee cu ce daruri si ce dorinte a venit la voi, nu aveti si veti ramane sa predicati copiilor vostri si nici acestia nu va vor mai crede...

Nu e vina mea ca va irositi viata si ca sunteti atat de incapatanati.

O cat de sus ati putea sa ajungeti, dar voi neascultand riscati sa nu ajungeti nici macar jos...

Aceasta este profetia mea, fiti atenti, crestinismul, dupa Intoarcerea lui Iisus , va impartasi soarta iudaismului , dupa prima venire! Amin!

Fiti, dar, voi desavarsiti, precum Tatal vostru Cel ceresc desavarsit este. (Mat.5:48)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu