17 iulie 2011

Tu de cine asculti?

Dumnezeu propune!

Dumnezeu propune desavarsirea!

Fiecare om are limitele lui.

Bogatul credea in Dumnezeu, respecta de mic cele 10 porunci(care acum sunt 12, stii asta, nu?), dar cand a auzit ca trebuie sa vanda tot si sa il urmeze pe Dumnezeu a renuntat. Era prea mult pentru el.

Si totusi ce bucurie si fericire mai mare decat Dumnezeu sa-ti vorbeasca si sa iti ceara ceva…

Si voi aveti limitele voastre.

Maestrul sau duhovnicul au misiunea sa va ajute sa le depasiti.

Cei doi au aceeasi functie .

Totusi Maestrul este superior duhovnicului.

Un maestru authentic il cunoaste pe Dumnezeu si este una cu El.

Un duhovnic authentic este cel mult intr-o oarecare apropiere de Iisus.

Dar deoarece maestrii autentici sunt rari, o mana pe intreaga planeta, duhovnicii pot sa ii concureze pe ceilalti.

Desi niciodata sa nu dai nici o mie de duhovnici pe un maestru.

Un maestrul spiritual authentic este o legenda spirituala vie…

Te-am vazut! Dumnezeu iti propune diverse lucruri.

In mod evident ca adevarata ascultare este atunci cand ai maestru sau duhovnic.

Dar tu nu ai nici maestru , nici duhovnic.

Tu faci ce vrei tu.

Iisus insa vrea ca tu sa asculti, vrea sa porti jugul Lui, care este usor dupa cum a spus…

Daca ai o oarecare cultura spirituala intelegi importanta calauzei.

Daca acea calauza este autentica prin ea te calauzeste chiar Dumnezeu…

Spune-mi exista cineva in jurul tau care sa iti dsaruiasca ascultari mai importante si mai eficiente decat ale mele?

Fii sincer cu tine insuti si spune-ti daca ai putea sa primesti de la cineva indicatii si ascultari mai pretioase…

Adevarat, deoarece suntem privilegiati cu insasi binecuvantarea si izvoarele primordiale ale evolutiei primordiale nicaieri pe intreaga planeta tu nu vei evolua mai repede.

Ba te vei mai si mantui !

Tu crezi ca eu vorbesc despre mine dar nu eu vorbesc ci El vorb este prin mine despre mine asa cum Iisus a spus, ca Altul marturiseste despre El si de aceea marturia este autentica…

Eu stiu, tu esti ca bogatul, iti place sa crezi ca respecti cele 10 porunci dar cand vine vorba de orice sacrificiu intorci spatele Domnului.

Si iti spun ca a venit momentul sa iti sacrifici orgoliu religios si sa intri in ascultare de Dumnezeu.

A venit timpul sa sacrifici ceea ce crezi tu ca stii pentru a primi adevarata stiinta.

A venit timpul sa faci ceva concret pentru Dumnezeu.

Dar tu nu vrei. Tu nu vrei nici macar sa ma pui in blog rolul tau desi acest mai mult sau mai putin umil blog :) este atat de pretios…

Tu nu vrei sa faci in fapt nimic.

Vrei doar ca Dumnezeu sa sufle in panzele tale si sa nu dai nimic in schimb.

Tu vrei sa fii un Dumnezeu sustinut de adevaratul dumnezeu dar fara sa ii satisfaci acestuia dorintele si vointa…

Ai si o scuza daca vrei neaparat sa ai o scuza. Esti copil , esti mic.

Dar scuzele nu ne feresc de moarte si de judecata.

Eu stiu ca Dumnezeu iti vorbeste prin mine.

Daca tu accepti si crezi asta, asta ar insemna o mare responsabilitate pentru tine.

Daca crezi asta esti ca si cand ai lua trenul pentru intalnirea cu Iisus si cu Tatal.

Dar tu preferi sa crezi ca amandoi ne aflam in treaba.

Tu pui floricele pe blogul tau si de buna seama ca si eu fac la fel.

Desigur trebuie ca suntem amandoi deosebiti deoarece vorbim de Dumnezeu.

Dar asta nu te ajuta , nu te schimba aceasta viziune.

Cat de frumos a spus Iisus despre pescarii de oameni…

Pestele odata pescuit e scos dintr-un univers si intra in altul. El de fapt moare…

Orice peste pescuit moare.

Daca nu moare nu poate sa renasca si sa urce in imparatie.

Tu nu poti sa intelegi valoarea si pretiozitatea mea deoarece esti prea preocupat de propria ta valoare si pretiozitate.

Tu crezi ca suntem egali.

Si egali suntem numai daca tu asculti de mine, atunci devenim egali si instrumente ale lui Dumnezeu.

Altfel tu ori stagnezi mentinandu-te cu cateva rugaciuni si ceva iubire pentru dumnezeu ori mergi inspre moarte.

Moartea este o mare realitate.

Tu crezi ca exista numai viata.

Noii maestri si noile carti spirituale ti-au vorbit atat de mult despre faptul ca moartea nu exista incat tu chiar nu mai crezi in moarte.

Toti, si crestinii te intreaba, crezi ca esti mantuit?

Toti au eliminat moartea.

Ba ei au si pretentia ca Iisus ii va salva desi ei fac atat de putine pentru El.

Ei merg o data pe saptamana la biserica si vor sa fie salvati.

In rest sunt foarte mandri si orgoliosi, ei sunt buricul lumii, alesii lui dumnezeu, biserica lor e centrul universului…

Nu e asa, daca moartea ti-ar sufla in ceafa ai incepe sa faci ceva concret pentru Dumnezeu si pentru salvarea ta.

Daca moartea ti-ar sufla in ceafa nu ti-ai vinde numai propria avere, ai da orice numai ca sa il cunosti pe Dumnezeu si sa scapi de ea.

N-am gasit inca pe nimeni care sa fie pe placul lui Iisus si nici atat al Tatalui.

Da, am gasit cateva fiinte care au iubire.

Aceasta iubire le va salva si le va transforma.

Aceasta iubire le va convinge pana la urma sa asculte de Dumnezeu, sa se umileasca.

Satana I-a facut atatea probleme lui Dumnezeu ca umilinta a devenit cel mai pretios bun din Creatie si in baza ei daca e insotita de iubire si ascultare se acorda mantuirea…

Daca nu ai cunaostere si ascultare, iubirea iti da totusi speranta ca le vei obtine…

Iubeste si nu uita ca Dumnezeu te asteapta sa intri in vointa Lui si sa te poata numi fiu.

Tu crezi ca daca esti in vreo biserica te poti numi fiu sau fiica.

Gresit, eu personal iti voi lua acest titlu si nu il voi darui decat celor renascuti.

Tu esti inca mort.

Tu inca nu te-ai hotarat daca sa asculti de Dumnezeu sau nu.

Tu nu ai rabdare, nu vrei sa sacrifici nimic, vrei pe Dumnezeu doar sa iti indeplineasca dorintele.

Tu stai de paza si cum vezi ca Dumnezeu nu e asemenea majordomului care sa raspunda la clinchetul clopotelului imediat, imediat inventezi motive o mie ca sa nu asculti de nimeni ci doar de tine.

Mai gandeste-te, inca nu e timpul pierdut.

Timpul gratiei inca nu s-a sfarsit desi clepsidra se goleste vertiginos.

Inca mai ai timp sa sari de gatul lui Dumnezeu si sa ii spui Doamne vointa ta este extazul cerului si suprema beatitudine si desavarsire...

Pana atunci Dumnezeu trebuie sa stea departe de tine ca sa iti respecte liberul arbitru.

Dumnezeu nu vrea sa te incurce in vreu fel cu jugul Lui.

El a batut la usa, l-am vazut cu ochii mei, El a batut la usa ta, discret sa nu te deranjeze, te- asteptat afara, dar tu nu ai iesit.

Tu ai treburi mai importante, fie cu biserica ta, fie cu maestrii tai cei noi care iti spun ca tu deja esti un maestru creator.

Eu nu zic ca tu sa nu crezi asta.

Dar tine minte ca e foarte periculos sa crezi asta pana ce nu il cunosti personal pe Dumnezeu.

Daca tu te crezi maestrul creator tu nu vei mai asculta de nimeni.

Si daca nu il cunosti personal pe Dumnezeu ca sa asculti de El, asta te va pierde.

Iisus asculta de Tatal si facea "pururea" cele placute Lui!

Tu de cine asculti?

Sfatul meu este ca tu sa nu te consideri maestru creator sau cum vrei tu inainte sa fi schimbat cateva cuvinte cu cineva din cer, cu oricine, e prea periculos pentru salvarea ta asta.

Performanta spirituala este undeva dar tu nu ai ajuns la ea.

Primul pas este sa te umilesti si sa devii un slujitor, un ucenic...

Asa a fost mereu. Cine n-a fost ucenic nu poate sa fie nici maestru.

Cine n-a slujit nu va fi slujit ...

In fapt a fi maestru inseamna a fi slujitor dupa cum ne-a revelat chiar Iisus...

Iar dupa ascultarea exterioara de ceea ce se numeste Cuvant sau Scriptura vine ascultarea de duhovnic sau maestru.

Si daca maestru este autentic te va duce la Dumnezeu si a treia ascultare este ascultarea directa de Dumnezeu.

In fapt Dumnezeu se foloseste de maestru ca sa te trezeasca si sa te calauzeasca si sa te desavaraseasca... Si ca sa te pazeasca... in numele Lui! ...

Amin!

PS: Dar tu fi atent, egoul tau va fugi mereu de ascultare, egoului ii place orice numai ascultarea si umilinta nu. Umilinta isneamna disparitia lui.

Si de aceea va inventa o mie de motive ca tu sa nu asculti de nimeni si sa ramai cel mult in prima din ascultari care este doar o poarta.

Adica tu citesti scriptura si faci apoi de acolo ce iti place tie si tu numesti asta ascultare.

O, daca ar fi fost asa Iisus nu ar fi urcat in veci pe nici o cruce.

Dupa asta urmeaza ascultarea de maestru si apoi te asteapta ascultarea directa de Dumnezeu.

Cand asculti de maestru deja asculti de Dumnezeu fie ca vezi fie ca nu. Cand asculti de maestru ai trecut pragul.

Ascultarea este extrem de necesara deoarece suntem asemenea unei corabii ce traverseaza oceanul in furtuna.

Orice neascultare este periculoasa si te poate arunca peste bord.

In fapt ascultarea te aduce la bord si daca vei persevera in ea te va duce chiar la tarm...

Pana atunci esti un naufragiat care isi asteapta Salvatorul...

Care se intoarce!

Nu-l dezamagi!

Desavarseste-te! Nu indrazniti sa spuneti aberatii si prostii despre celelalte religii, sau sa ardeti Coranul ca acel pastor de-a dreptul posedat (pentru ca numai ingerul cazut face astfel de gesturi) si sa va numit ucenici ai lui Iisus.

Adevarat va spun in numele Lui, pe acestia care se comporta astfel El NU II CUNOASTE!

8. Intru aceasta a fost slavit Tatal Meu, ca sa aduceti roada multa si sa va faceti ucenici ai Mei.

9. Precum M-a iubit pe Mine Tatal, asa v-am iubit si Eu pe voi; ramaneti intru iubirea Mea.

10. Daca paziti poruncile Mele, veti ramane intru iubirea Mea dupa cum si Eu am pazit poruncile Tatalui Meu si raman intru iubirea Lui.

11. Acestea vi le-am spus, ca bucuria Mea sa fie in voi si ca bucuria voastra sa fie deplina.

12. Aceasta este porunca Mea: sa va iubiti unul pe altul, precum v-am iubit Eu.

13. Mai mare dragoste decat aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui sa si-l puna pentru prietenii sai.

14. Voi sunteti prietenii Mei, daca faceti ceea ce va poruncesc.

15. De acum nu va mai zic slugi, ca sluga nu stie ce face stapanul sau, ci v-am numit pe voi prieteni, pentru ca toate cate am auzit de la Tatal Meu vi le-am facut cunoscute.

16. Nu voi M-ati ales pe Mine, ci Eu v-am ales pe voi si v-am randuit sa mergeti si roada sa aduceti, si roada voastra sa ramana, ca Tatal sa va dea orice-I veti cere in numele Meu.

17. Aceasta va poruncesc: sa va iubiti unul pe altul.

18. Daca va uraste pe voi lumea, sa stiti ca pe Mine mai inainte decat pe voi M-a urat.

19. Daca ati fi din lume, lumea ar iubi ce este al sau; dar pentru ca nu sunteti din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea va uraste.

Ioan15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu