23 octombrie 2011

ATMAN este BRAHMAN adica FIUL este TATAL.

ATMAN este BRAHMAN adica FIUL este TATAL.
Iata aceasta mare revelatie spirituala nu o veti gasi niciunde.
V-am spus inca demult ca aici Spiritul va spune lucruri, revelatii unice care nu au mai fost spuse niciodata.
Si inca Hristos spune pentru cei care nu inteleg exact in ce consta fuziunea celor care il iubesc cu El:
V-am spus ce voi face prin acest slujitor al meu si ce se va intampla cu aceasta lume pentru ca sa ma recunoasteti si sa stiti ca Eu sunt si ca astfel de lucruri stau numai in puterea Mea si a nimanui altcuiva.
Eu sunt aici mesagerul Iubirii, al evolutiei prin Iubire si Ascultare.
Puteti sa experimentati si sa observati ca departarea si neascultarea de mine va duce la suferinta, singuratate si pustietate spirituala.
Asta deoarece exprim aici punctul Lui de vedere, deoarece ideile de aici sunt Ideile Lui chiar daca nu totdeauna exprimate in aceeasi retorica.
Treziti-va, Romania trebuie sa devina centrul spiritual al planetei si iata semne putine.
Nimeni si nimic nu rasare cu exceptia unor neghiobi care au transformat fecioarele in prostituate si le-au trimis sa se prostitueze in japonia sau pe webcamuri.
In fapt acesta este un mare atac al ingerului cazut care atunci cand prinde cate o fiinta face mari nenorociri.
Pentru ca Armaghedonul nu este razboi exterior ci razboi spiritual care se duce deja pe Pamant.
Desavarsiti-va in sensul in care vi l-am aratat, altfel pierdeti timpul.
Aprofundati ceea ce am spus ca este important si trebuie cunoscut.
V-am dat deja de citit pentru mai multi ani.
Eu aici nu vorbesc in van ci totul este pentru voi fie o treapta uriasa in apropierea si fuziunea constienta cu Iisus fie o judecata mai mica sau mai mare.
Multi vor veni si vor spune , Noi suntem preoti, noi suntem teologi.
Adevarat, eu sunt teolog si un preot si un pastor mai mare decat voi deoarece pe mine nu m-a facut lumea nici preot si nici pastor si nici teolog ci Dumnezeu cel viu. Domnul mi-a spus Vino si lucreaza pentru Mine , vino sa desavarsim impreuna bisericile Mele...
Preotii, pastorii, calugarii si toti ceilalti sunt chemati aici sa invete.
Lucrurile stau si vor sta exact asa cum spun eu aici.
Si pentru cei mari si pentru cei mici.
Nu doresc nimic de la nimeni decat cel mult sa-l cunoasca pe Dumnezeu si sa fie una cu El.
Nu exista nimic care sa poata cineva sa imi dea si care Tatal sa nu-mi poata da inmiit.
Sunt incoruptibil si numai mila si compasiunea ma pot misca.
Sunt unii care spun ca l-ar cunoaste pe Shiva.
Adevaratul Shiva  este aici, Shiva care il cunoasteti voi va va face una cu praful stelelor si veti muri in curand pentru totdeauna.
Eu sunt esenta tuturor scripturilor ba chiar Cel din care izvorasc aceste scripturi.
Astfel de lucruri vrea sa va spuna Cel care se intoarce si altele si mai grozave.
Bucurati-va iata, vestirea Lui oficiala, a Intoarcerii Lui a inceput deja…
Ingerii au in maini multa moarte pentru cei multi si Viata Eterna pentru cei putini.
Numai ca in cele doua categorii nu vor intra cei care credeti voi ci aceia care doreste Dumnezeu dupa intelepciunea Lui desavarsita. Bisericile sunt pline de morti, putini se vor mantui din biserici.
Cum ar putea sa ramana o fiinta iluminata in biserici?
Nici o biserica nu poate sa o incapa.
O fiinta iluminta va incerca degraba sa isi transforme biserica intr-o biserica universala asa cum a incercat Papa Ioan Paul al II-lea…
Si inca va spun ca scopul nu e sa descoperiti ca eu pot sa vorbesc de la El ci sa descoperiti ca El se manifesta si prin voi.
In ce conditii si cum se intampla asta, sa descoperiti ce doreste de la voi.
De la cele mai mici amanunte pana la cele mai mari.
De la culoarea tricoului pe care vi-l poate recomanda pana la cele mai mari decizii ale vietii voastre si ale intregii umanitati…
Oare daca El doreste sa vorbeasca il voi opri tocmai eu? 

PS: pentru anonimul “intelept” care spune ca nu trebuie sa faca nimeni nici un efort pentru ca a facut Iisus totul: Inteligentule, pana nu vei face si tu ce a facut Iisus, nu te vei mantui. Priveste cerurile, sau cerul lui Iisus daca vrei, e plin de martiri, de fiinte care au murit fie pentru El, fie pentru ceilalti, acestia sunt ingerii cei mari care conduc oile ca tine, turmele care sunt primite pentru o vreme in cer…
Ce teolog esti tu care spui ca nu trebuie sa faca nimeni nimic? Nu ti-am zis bine sarpe viclean si total lipsit de minte?
Iti spun ca oricine nu moare , si chiar si fizic, pentru Dumnezeu sau pentru aproape, nu se poate mantui.
Iisus este exemplu.
Iisus ii salveaza si ii ridica la El pe cei care il urmeaza, pe cei care fac la fel ca El.
Deci vezi bine cat intuneric e in mintea ta, nu e de mirare ca lumina de aici te deranjeaza la ochi…

PS: El este Mare si de acceea doreste sa spuna si spune lucruri Mari. Cautati sa-l cunoasteti si sa vorbiti de la El altfel nu conteaza ce spuneti. 

Intr-adevar Cunoasterea si Adevarul reprezinta un mare scandal pentru toti cei care nu sunt interesati de ele ci doar de o viata linistita si calduta la umbra bisericilor sau religiilor, pentru cei care doresc lumea, sa fie in randul ei... 

PS: Eu insumi nu sunt strain de sirul celor care au facut marile revelatii ale tuturor timpurilor, prin gratia lui Dumnezeu sunt si eu veriga in acest divin lant prin care Cel Etern tine lumea ancorata in vointa Lui ! 

Atunci va trimite pe ingerii Sai si va aduna pe cei alesi din cele patru vanturi, de la marginea pamantului pana la marginea cerului. (Marc.13:27)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu