8 decembrie 2011

Cuvantul lui Dumnezeu !

Cuvantul lui Dumnezeu este un izvor viu fara de sfarsit…
El curge din eternitate in eternitate…
Cui ii este sete cauta si gaseste…
Ce mare si divina surpriza, ce revelatie uluitoare a facut Hristos prin Lorber…
Marea Revelatie este buzduganul pe care Iisus il trimite in poarta acestei lumi.
Marea Revelatie este cartea de vizita a lui Iisus.
Aici Iisus isi reveleaza maretia si splendoarea, divinitatea uluitoare de neegalat.
Aici Hristos vorbeste despre toate asa cum nimeni nu a vorbit in istoria umanitatii…
Poate doar numai marele Krishna sa se poata ridica la nivelul unei asemena mari Revelatii.
Dar istoria marilor avatari este pentru altadata.
Acum ne bucuram ca Iisus ti-a revelat intr-un teanc de carti scrise in mai bine de 24 de ani intreaga lui viata in amanunte, copilaria, cei trei ani de misiune printre evrei, si multe alte minuni atat din aceasta lume cat si din lumile de dincolo.
Aceasta este marea revelatie care v-a judeca lumea.
Aceasta este marea Revelatie care va desparti caprele de oi si care va judeca bisericile.
Revelatia este vie in cei care sunt vii.
Acesta este marele Duh al Adevarului.
Dar cum spuneti ca Duhul va locuieste cand voi nici macar nu cunoasteti daca exista sau nu vieti anterioare?
Cum spuneti ca Duhul va locuieste cand voi habar nu aveti de planul lui Dumenzeu pentru aceasta lume?
Si inca habar nu aveti de planul lui Dumnezeu pentru voi !
Mantuirea sau judecata voastra are loc in chiar aceste clipe… 
Oricat ar fi de frumaose florile din gradina, spune-mi ne poate obliga vreo floare sa o culegem?
Asa este si Mantuirea, oricat de multe sacrificii sau efort ar face oamenii totul ramane la gratia lui Dumnezeu, si El culege florile care ii satisfac Iubirea…
E adevarat Iisus a spus ca oricine va crede se va mantui dar apoi adauga ca nu oricine ii spune Doamne Doamne se va mantui ci numai aceia care fac voia Tatalui din ceruri...
Cum trebuie sa fie acest Tata?
Nu va mai stirbiti iubirea cu neascultare, cu prostie si intuneric, daca o aveti… 
Nu veti urca nicaieri de aici daca nu veti asimila lectiile pe care El vi le preda aici…
Da, de coborat puteti cobori, puteti sa va intoarceti in timp si asa va place voua cum vorbeau credinciosii evului mediu, puteti merge la ei sa impartiti cu ei intunericul si necunoasterea.
Dar inainte nicicum nu puteti merge pana nu asimilati ceea ce Dumnezeu doreste sa asimilati… 
Inima si iubirea voastra este divizata, in loc sa iubiti pe Unul ba iubiti pe Fiul ba pe Duhul ba pe Tatal…
Dumnezeu nu va lasa si iata a trimis lumina intregii lumi…
Cum spuneti ca il iubiti deci cand cel mai mare profet al tuturor timpurilor, scribul cel umil al Lui, Jacob Lorber,  a scris mii de pagini de care voi nu va apropiati?
Si daca va apropiati faceti-o cu dragoste , ca de o mare revelatie.
Cati dintre voi ati descoperit aceasta mare revelatie si ati vorbit si voi despre ea?
Iata de trei ani vorbesc, cati dintre voi au ascultat?
Atat de putini si totusi acestia mici si putini vor cunoaste rasplata lui Dumnezeu si vor fi mai proape de El decat toti ceilalti care il sfidati, mai nou, cu iubirea voastra… 
Iata voi ati luat locul evreilor…
Bisericile au luat locul templului, Swedenborg sau Lorber si altii trimisi de Dumnezeu au luat locul profetilor... 
Previzibil deci ce urmeaza sa se intample...  


5. Eu am spus: “Uitati-va la paganul acesta si comparati-l cu evreii care sustin ca Dumnezeu este Tatal lor! Acelora nu le ajunge toate minunile cele mari pe care le-am savarsit de atatea ori in fata ochilor lor, iar paganul acesta Ma recunoaste doar dupa vorba! De aceea va spun Eu voua, evreilor de acolo de jos, din orasul cel mare: lumina cerurilor va va fi luata voua si le va fi data paganilor! 

6. Pentru tine insa, dragul meu Agricola, voi savarsi totusi o minune, intrucat M-ai crezut chiar si fara ea; […]

7. Dar eu nu fac pentru aceasta nimanui vreun  repros, pentru ca un om care gandeste liber imi este cu mult mai placut decat o mie de suflete credule care nu fac diferenta intre alfa si omega. Caci cel ce nu gandeste, acela nici nu invata si nu intelege nimic, iar pentru el, pana la urma, aurul sau plumbul sunt unul si acelasi lucru. Dar cel care gandeste nu se lasa niciodata pacalit.[…]

8. Si fiindca tu si tovarasii tai ati dat crezare doar Cuvantului si nu si miracolului faptuit, am sa savarsesc acum in fata ochilor vostri o minune foarte mare.

9. Vedeti voi, acolo unde ma aflu, Eu nu sunt singur, ci Imi slujesc nenumarate cete de spirite ingeresti puternice si luminoase din Ceruri!  Daca un imparat sau un rege calatoreste undeva cu treburi importante de stat, el fireste ca nu pleaca singur, ci este emreu insotit de o importanta si numeroasa suita, care il slujeste. Ei bine, la fel stau lucrurile si in cazul Meu, cu atat mai mult cu cat si Eu am intreprins o nespus de importanta calatorie in scopul unei marete actiuni spirituale la nivel cosmic, ca unic Stapan al infinitului intregii vesnicii, si m-am intrupat aici pe Pamant, ca om, caci fara calatoria aceasta a Mea, niciunul dintre oamenii acestui pamant nu ar fi putut dobandi Viata Vesnica! 

10. Si pentru ca Eu, ca monarh suprem, am decis sa vin pe acest Pamant, din motive extrem de importante, va puteti inchipui ca, impreuna cu Mine, au facut calatoria aceasta si multe legiuni de ingeri aflati in slujba Mea, care se afla permanent in jurul Meu, atenti la ordinele Mele, pe care le duc la indeplinire pe toate stelele. 

11. Cu ochii trupului vostru voi nu-I puteti deocamdata sesiza. Dar daca Eu va voi deschide pentru un timp vederea interioara, atunci ii veti putea vedea si auzi pe toti acei ingeri si veti putea si vorbi cu ei sau veti putea cere de la ei un lcuru sau altul. Dar mai inainte trebuie sa adresez vrerii vaostre libere intrebarea foarte importanta daca doriti din tot sufletul sa-I vedeti pe insotitorii acestia ai Mei si sa stati de vorba cu ei; caci Eu nu cosntrang niciodata pe nimeni!”

12. Si atunci romanii au ramas cateva clipe foarte surprinsi, caci ceea ce le spusesem era un pic cam mult pentru ei.

13. Dar Agricola le-a spus celrolalti: “Stiti ceva? Haideti sa acceptam sa ni se arate cele promise si sa vedem despre ce este vorba ! 

[…]

18. Eu am spus: “Atunci ridicati-va de la locurile voastre si haideti cu Mine afara! Acolo veti putea vedea, timp de un ceas, splendoarea lui Dumnezeu Tatal, care M-a trimis in aceasta lume, in trup, spre mantuirea oamenilor.”

19. La aceste cuvinte, toti s-au ridicat si au iesit cu Mine.

Cap 189

1. Si cand noi, in total vreo saptezeci de oameni, am ajuns cu totii afara,     Eu am rostit asupra tuturor: “Epheta!”, ceea ce isneamna “”Deschide-te!”

2. Si toti au capatat pe data cea de-a doua vedere si au zarit legiuni intregi de spirite ingeresti luminoase, dintre care mai multe au coborat catre romani si au inceput sa vorbeasca cu ei. 

3. Romanii erau extrem de uluiti, iar Agricola Mi-a spus: Doamne si Invatatorule, dar aici lcururile arata chiar ca in Olimpul nostru cel fabulos! Ia te uita, cetele acestea nenumarate! Cine si-ar fi putut imagina asa ceva, fie si inc el mai luminos vis! Te rog, spune-mi daca toate acestea sunt reale, sau sunt doar rodul fanteziei noastre, insufletite de forta vointei Tale, care ni se infatiseaza atat de clar incat pare a fi ceva exterior noua? Caci fapturile acestea par a avea cu adevarat corpuri, in special cele care ne inconjoara aici pe pamant! Cum trebuie sa intelegem ceea ce se petrece?”

4. Iar Eu am spus: “Uite, chiar langa tine se afla un inger! Intreaba-l, iar el iti va raspunde!”

5. Atunci Agricola I s-a adresat ingerului si I-a spus: “Vorbeste-mi, te rog, faptura sublima si msiterioasa! Esti tu o fiinta reala sau esti doar rodul propriei mele fantezii care acume ste excesiv de inflacarata? Iar  daca esti o fiinta adevarata, ofera-mi te implor, o dovada palpabila pentru ca sa pot crede pe deplin ca este real ceea ce vad! “

6. Atunci ingerul a raspuns cu o voce clara si cristalina: “Omule, ia aminte ca noi toti suntem reali intr-o masura cu mult mai mare decat sunteti reali voi, oamenii, caci trupurile voastre nu sunt nicidecum o realitate, pentru ca ele nu sunt ceea ce par a fi. Trupurile vaostre au, este drept, o forma umana care se poate misca prin vonta sufletului, dar atuncui cand aceasta forma materiala dispare, ea se preface dupa aceea in nenumarate alte forme ce au alcatuit-o. Doar spiritul dumnezeiesc suprem si nemuritor, in care salasluieste Adevarul Ultim cel pur, reprezinta o realitate certa, caci toate celelalte care se afla in voi, ca oameni pamanteni, sunt doar aparente si amagiri senzoriale ce va sunt necesare. Caci atat vreme cat omul lucreaza doar de dragul trupului sau pentru a acumula mereu si mereu comori sau bunuri materiale ale lumii acesteia, sufletul sau este totodata amagit in cea mai amre masura de iluzia trupului, pentru ca sufletul aceluia ce considera ca viata sa este chiar viata trupului trebuie sa fie considerat intr-o mare amsura ca fiind mort, atat vreme cat el nur euseste sa devina constient de faptul ca viata trupului material nu reprezinta adevarata viata divina – iara cest adevar este evident daca ne gandim ca in cele din urma viata trupului material se va incheia cu moartea.

7. Noi ingerii, suntem pe deplin reali pentru ca nu avem un trup ce este supus modificarii sau transformarii, ci suntem alcatuiti in intregime din forta divina a vietii, care nu mai poate fi nicicand modificata sau eventual distrusa.


 Jacob Lorber, Marea Evanghelie a lui Ioan  vol VI 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu