10 decembrie 2011

Labirintul

Aceasta viata se aseamana, nu-i asa, cu o calatorie printr-un labirint.
Dumnezeu trimite constant calauze care sa ii calauzeasca pe cei care vor sa gaseasca iesirea.
Cine nu isi intalneste si nu isi recunoaste calauza nu poate sa gaseasca singur iesirea.
Oamenii sunt atat de rataciti ca nu isi recunosc si nu isi urmeaza ingerii dupa moarte, ba mai mult, nici nu isi dau seama de cele mai multe ori ca au murit.
Asa cum ei acum sunt morti dar cred ca sunt vii, asa cum ei acum cred ca au renascut spiritual dar ei inca sunt departe de a fi renascut pentru viata vesnica, la fel aceasta moarte si acest intuneric ii urmareste in orice lume ar merge.
Lumina nu poate sa vina decat de la cineva care o are.
Atat de putini renasc spiritual in aceasta lume!
Intr-adevar timp de mai multe mii de ani aceasta lume nu a daruit decat putine fructe vesnice.
Viata vesnica este seva unui copac etern ce nu se scurge decat prin trunchiul si ramurile sale. 
Ca sa o primesti trebuie sa intri in legatura cu cineva care o are.
Poti sa o primesti si dupa moarte daca ai facut ceva care sa o merite in aceasta viuata.
Spre exemplu, daca ai murit pentru ceilalti, intr-o revolutie, depunand effort pentru binele si eliberarea lor, o sa o primesti chiar daca nu ai intrat niciodata in nici o biserica…
Dupa cum si Iisus a spus, cine isi piede sufletul si viata aici pentru Dumnezeu, sau iata, pentru ceilalti, o va recastiga…
Vedeti, acestora care nu cauta Adevarul aici le va fi foarte greu sa il accepte dincolo.
Priviti aceaste turme ale bisericosilor si habotnicilor, nici daca Tatal insusi le-ar spune despre existenta vietilor anterioare si le-ar revela ce si unde au fost nu ar crede, de aceea bisericile lor au devenit obstacole, ziduri intre ei si Adevar.
Ei cred ca sunt vii dar eu le spun ca ei inca nu au inviat pentru Adevar si Viata vesnica. 
Papa le-a recomandat Hinduismul catolicilor, dar ei sunt inca departe de a intelege ca Papa a patruns in tainele tuturor religiilor si a inteles adevarul lor.
Iisus vorbeste limpede in Evanghelii de reincarnare, dupa cum am si vazut, dar ei nu pot sa priceapa si sa inteleaga…
Noi insine , ani de zile le-am aratat, si le-am revelat, dar ei raman in aceeasi situatie, orbi pentru Adevar. 
In schimb sunt foarte orgoliosi…
Ei “vorbesc” cu Duhul…
Ei se spovedesc si se impartasesc…
Ei au “duhovnici”…
De aceea sfarsitul bisericilor lor este aproape…
Aceste biserici, desi nu fac rau ele nici nu trezesc si mantuiesc oamenii.
De altfel aceasta trezire este foarte greu de obtinut si nu se poate obtine decat direct de la cineva care o are. Si nici atunci nu e sigur ca te vei trezi, chiar daca vei intalni pe cineva trezit...
Oricum aomenii au piedut legatiura cu Iisus nu au cum sa se trezeasca.
Totusi raman prin biserici intr-o oarecare legatura , in speranta ca vor obtine mai mult dupa moarte…
Dar este foarte riscant, majoritatea crestinilor rateaza intalnriea cu ingerii de dupa moarte.
Daca aici nu pricepi si nu intelegi, cum sa intelegi dupa moarte cand nici o schimbare nu se intampla in fiinta ta decat ca nu mai ai trupul fizic…
De aceea luptati, cititi, studiati, cautati Adevarul si iersirea din labirint inca de acum.
Faceti exact cum va spun si o veti gasi…

18. Ca asa zice Domnul, Care a facut cerurile, Dumnezeu, Care a intocmit pamantul, l-a facut si l-a intarit; si nu in desert l-a facut, ci ca sa fie locuit: "Eu sunt Domnul si nu este altul!"

19. N-am grait acestea intr-ascuns, undeva in vreun colt intunecos al pamantului; si n-am zis fara rost neamului lui Iacov: "Cautati-Ma!" Eu sunt Domnul Cel ce graieste drept si spune adevarul!

20. Adunati-va, veniti, apropiati-va laolalta, cei ramasi cu viata dintre neamuri! Nu isi dau seama de nimic cei ce duc dupa ei un idol de lemn si se inchina unui dumnezeu care nu poate izbavi!

21. Graiti, apropiati-va si sfatuiti-va unul cu altul! Cine a vestit aceasta, cine altadata a dat de stire? Oare nu Eu Domnul? Nu este alt dumnezeu afara de Mine. Dumnezeu drept si izbavitor nu este altul decat Mine!

22. Intoarceti-va catre Mine si veti fi mantuiti, voi cei ce locuiti toate tinuturile cele mai indepartate ale pamantului! Ca Eu sunt Dumnezeu tare si nu este altul!

23. Am jurat pe Mine Insumi! Din gura Mea iese dreptatea si nu-Mi intorc cuvantul; inaintea Mea tot genunchiul se va pleca; pe Mine jura-va toata limba

24. Si va zice: "Numai in Domnul este dreptatea si virtutea! Catre Dansul vor veni si infruntati vor fi cei ce sunt intaratati impotriva Lui.

25. Intru Domnul se vor indrepta si va fi preaslavita toata semintia lui Israel!"


Isaia 45 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu