6 februarie 2012

O zi memorabila! Bravo Basescu!

O miscare geniala, nu-I asa?
In sfarsit un om foarte intelligent si cultivat.
Este extrem de important ca in functiile de conducere sa existe oameni care sa gandeasca.
Razvan nu numai ca gandeste dar are personalitatea  si puterea de a explica si celorlalti, inclusive presedintelui posibilele solutii …
Am spus de mai bine de un an in mesajele catre Presedinte ca are sanse reale ca pana la alegeri , Dumnezeu sa intoarca lucrurile in asa fel incat Pdl sa poata sa ramana in continuare la guvernare…
Da, trebuie sa spun ca Basescu este cel mai sustinut de Dumnezeu presedinte de dupa Revolutie. 
Luptele acestea sunt tocmai datorita acestei sustineri, pana acum mai ales in timpul celorlalti presedinti, au facut ce au vrut, dar acum Domnul a preluat fraiele...

Trebuie sa remarc de asemenea ratacirea opozitiei si lipsa de sustinere divina a acesteia.
Desigur ca nu e cazul sa le dau sfaturi, nu inca.
Desi imi pare oarecum rau de Ponta ca nu are consilieri mai priceputi si ca iata l-am suprins cu totii vorbind prostii despre Romania de la … tribuna parlamentului … European.
Da, iata-l pe viitorul presedinte al Romaniei… 
Ii recomand lui Antonescu sa caute un exorcizor si apoi un duhovnic care sa il tamaieze zilnic si desigur sa plece de la conducerea PNL daca doreste ca partidul sa creasca…
Acum putem, daca meditam si cerem lui Dumnezeu sa ne reveleze, sa stim exact de ce il sustine pe Basescu…
Trebuie sa vezi ca a stiut sa trateze si sa negocieze cu cei mari, cu cei care conduc lumea…
Iar acestia sunt multumiti, iata populatia Roamniei scade vertiginos, datorita emigrarii cel mai mult, romanii sunt poligloti… 
Si apoi se pare ca tot mai multi par sa inteleaga ca Romania va fi foarte protejata in cele ce urmeaza sa vina peste lume…
De aceea este locul ideal pentru ca elitele prezente si viitoare sa locuiasca. 
Eu si Domnul suntem de accord cu asta, sa stam la masa cu cei mari, daca cei mari vor asculta ce doreste El si vor pune in aplicare cu atat mai bine pentru ei…
Dumnezeu este prietenul celor care conduc, dupa cum am mai spus deoarece El insusi este Supremul Conducator.
Hristos Insusi a fost prietenul romanilor, acesta fiind unul din motivele inversunarii evreilor de a nu-l recunoaste ca Mesia… 
Domnul stie cat de greu este sa unesti lumea, cu atatea state si atatea puteri cu atatia nationalisti nu atat de luminati care nu inteleg ca fiecare natiune este la fel de importanta si ca trebuie sa le iubim pe toate in mod egal. 
Ai auzit, Franks e crestin, e mormon.
Minunat! Felicitari Franks, aceasta declaratie iti face cinste!
Asadar desigur ca cei care conduc pot sa faca greseli si abuzuri dar Dumnezeu le trece cu vedere multe tocmai datorita faptului ca nu e  deloc usor sa conduci ci e o mare sarcina si o mare responsabilitate.
Doamne ajuta ca lumea e condusa si ca exista un plan.
Spune, te bagi si tu sa conduci lumea?
Ei ce zici, ii unesti tu pe rusi si pe chinezi si pe indieni?
Este o sarcina deosebit de dificila, de aceea acesti oameni trebuiesc sustinuti.
Bineinteles ca apare  si o anumita nivelare atunci cand vorbim de unirea lumii.
Bineinteles ca cei care fac asta trebuie sa traga pe spuza propriilor tari mai mult si de la mai multi, doar sunt si ei patrioti, nu o sa ia de la ei si sa dea celor multi si saraci.
Domnul intelege acestea lucruri, si aceasta unire  a lumii este un moment istoric al civilizatie noastre…
Aceasta unire istorica a lumii poate fiu comparata cu unirea facuta de Mihai Viteazu ca importanta pentru noi ramanii…
Este un moment unic in sitoria umanitatii.
Este mare lucru ca Pamantul sa devina un singur stat cu o singura armata cu un mare parlament mondial…
Acei care nu vad asta trebuie ca nu gandesc.
Acest plan, aceste momente, sunt glorioase.
Iata omul pe care Dumnezeu ni l-a daruit sa ne conduca, e poliglot, stie si ebraica, a fost deja lider si ministru…
Iata, pretuiti-l pe acest om .
Si intelegeti disperarea opozitiei care a privit o lovitura de gratie in aceasta seara…
Nu o plang, cum as putea sa plang psd-ul?
Astept de mic copil sa il vad la 10%.
Daca PNL a hotarat sa stagneze ba chiar sa regreseze mergand pe mana lui Antonescu, care inca mai are priza la doamne, are ochi frumosi se pare… treaba lor…
Ai observat ca opozitia are exact acelasi procent ca la alegeri? Poate 1% mai mult...
Mi se pare ingrozitoare aceasta atitudine de a manipula natiunea cu televiziunile, pentru aceasta este posibil ca Domnul sa mustre pe Voiculescu...
Nu se face asa ceva. 
Basescu este ales de catre noi sa fie presedinte pana in 2014 asa cum actualul parlament are mandat pana la sfarsitul acestui an.
Nu-l maniati pe El deoarece nu ati vazut greul pana acum...
Iar aceasta zapada si frigul sunt si ele un mare avertisment...
Iata ca tot  ce am spus a fost inspirat si El, Hristos a fost de ani de zile alaturi si mi-a soptit aceste lucruri.
Dan Diaconescu, un sfat de la Hristos, imprieteneste-te cu Razvan deoarece Domnul doreste sa te aliezi cu el(si mai ales cu El desigur) pe viitor.
Fericiti cei care ma vor asculta si care nu imi vor pune rabdarea la incercare, ba dimpotriva imi vor multumi inima prin atitudinea lor… (asa spune Domnul!)
Inca o data zic, fericiti cei care vor merge pe mana mea si vor asculta, care la intersectiile lumii si ale vietii vor pasi pe directia pe acre Domnul le-o arata!
Binecuvantati si sustineti pe acest Om, este un om de mare viitor pentru Romania!
Si Domnul spune, fericiti aceia pe care Eu ii sustin, cine va putea sa ii dea jos de acolo atat vreme cat Eu ii sustin?
Fericiti aceia care ma aud si ma asculta, lor le voi darui lumea!
PS: Invatati de la mine, eu am intotdeaun atitudinea corecta in fata tuturor lucrurilor! 

2 comentarii:

  1. Daca imi pare rau de ceva, atunci imi pare rau ca l-am votat( si l-am revotat ) pe Baesscu.
    Nu am votat PSD-ul niciodata dar m-am gandit ca astia (PDL-ul )poate sunt altfel ( chiar daca s-au rupt din FSN), poate sunt mai putin hoti,poate vor face dreptate , poate ca parlamentul va fi mai cinstit ,poate ca justitia va fi mai corecta , poate ca politia , armata si securitatea vor fi in slujba poporului , poate ca ....dar m-au dezamagit.
    Sigur ca fiecare ales este binecuvantat de Dumnezeu, dar el trebuie sa-si indeplineasca misiunea pentru care a fost ales si pentru care a jurat pe Biblie.

    # Ce bine a facut acest Franks (vorbitor de ebraica )poporului roman si tarii noastre (poate eu nu am aflat inca ).
    A impus statului roman sa vanda toate intreprinderile si sa indatoreze tara si poporul pentru urmatoarele generatii?

    In cine sa mai avem incredere? in cine ?
    Doar in Dumnezeu !

    RăspundețiȘtergere
  2. In Dumnezeu si in cine El sustine. Vezi tu, Dumnezeu nu e rupt de lume ci e in mijlocul ei si , ca si mine, ai votat bine, ai votat cu cine El a dorit.
    Si El nu doreste ca acestia pe care I-am votat sa plece inainte de vreme…
    Aici e pretiozitatea faptului de a sti ce doreste si ce sustine Dumnezeu.
    Si iti mai dezvalui un secret, este foarte important ca orice conducere sa aiba continuitate, sa prinda radacini.
    Am ales pe cine trebuie din cei disponibili, cu acestia Dumnezeu doreste sa mearga mai departe…
    Numai aceasta continuitate poate sa asigure posibilitatea unei cresteri…
    Suntem pe drumul cel bun…
    Cu acestia mergem inainte si nu cu altii…
    Ba inca alegeri ar trebui sa fie mult mai rar, pentru ca acei alesi sa aiba timp sa lucreze si sa creeze ceva.
    Cine e perfect si cine nu greseste?
    Dumnezeu doreste aici sa vedem partea plina a paharului si El sustine pe acestia care isi asuma si isi sustin deciziile odata luate.
    Da , intr-adevar merita sa intelegem de ce Dumnezeu doreste si cere anumite lucruri, desi mie imi este deajuns sa stiu si sa simt ce doreste Dumnezeu.
    Vezi suntem foarte manipulati, alegeri ar rtebui sa fie odata la 10 ani si noi nu putem sa le asteptam nici macar la patru ani?
    Si stii de ce?
    Pentru ca acestia nu vor sa lupte, vor sa castige fara sa se bata.
    Basescu I-a infrant mereu si le este frica, intuiesc ca iarasi vor pierde daca vor respecta regulile.
    Si asa si este vor pierde, pentru ca Dumnezeu vrea sa ne invete ce isneamna Ascultarea si respectarea propriului cuvant.
    Numai cine este sustinut de Dumnezeu poate sa castige.
    Avem alegeri iata anul acesta.
    Cine nu vrea alegeri asa cum e firesc si vrea sa profite de mici revolte create si manipulate?
    Unde e mai bine acum?
    Sa plece cine vrea in grecia sau poate in spania.
    Eu iti spun, sa ne rugam sa nu il maniem pe Dumnezeu si sa ii multumim pentru ce avem, mai ales ca stim ca lumea nu a scapat de judecata profetita de Dumnezeu.
    Am incredere in ce imi spune Dumnezeu sa aleg, sa votez, si sustin pana la capat pe cine am ales si votat…
    Nu musc la momeala grosiera a acestor televiziuni, manipulare evidenta, caini turbati ce latra in lant…
    Noi am fost intelepti de-a lungul timpului am stiut cand sa ne batem si cand sa platim tribut.
    Tot ce spun si recomand e bun si inspirat, gaseste-ti optimismul si acorda-le iubirea, increderea si binecuvantarea :)
    Intreaba pe Iisus si vezi ca sustine pe Basescu, si asta e deajuns...:)

    RăspundețiȘtergere