2 martie 2012

La multi ani Carmen Serban!

Iata, spre socul multora, Iisus Hristos mai binecuvanteaza un manelist, o femeie mai exact, Carmen Serban.
Nu o binecuvanteaza in zadar, Carme Serban a adus o marturie importanta, de unde zici, din chiar mijlocul unui… Show pacatos…
Carmen aproape a tinut o pledoarie despre puterea slujbelor de exorcizare si dezlegare tinute in bisericile ortodoxe, ne-a vorbit de maslu, de molifetele sau rugaciunile sfantului Vasile cel Mare si ale lui Ioan gura de aur.
Carmen Serban este farte credincioasa si se roaga zilnic, mai mult, invata si pe altii sa faca asta…
Nu va mirati daca aceasta femeie se va mantui in timp ce prietenii nostrii  prea snobi si prea elitisti vor avea probleme in relatia lor cu Dumnezeu.
Deoarece atunci cand Dumnezeu vine la tine si tu ii trantesti usa in nas, ba chiar il mai si ameninti si cu infernul, acest lucru nu are cum sa nu te afecteze…
De aceea Dumnezeu spune sa ne rugam si pentru cei care ne fac rau…
Sa ii ajutam sa nu-si faca rau nici macar lor…
De aceea nu pot sa nu zambesc de impiedicarea  prietenilor mei catolici care si-au dat drumul la gura prea repede…
Ba chiar cel care comenteaza Facerea pe acordurile lui Chopin inca mai imi lasa cate un comentariu…
Cine s-ar fi asteptat la asa ceva… ?
Iar pe celalalt blog la un moment dat un ortodox bantuit de anumite spirite a facut mare scandal in timp ce proprietarul era foarte calm, iata ca acum catolicii nostrii au raspuns in acelasi mod…
Acesti credinciosi oare cum nu se intreaba inainte de a spune ceva, oare Iisus spune asa ceva?
Astfel nu va mirati ca in jurul lui Carmen Serban Iisus va aduna mii de oameni in timp ce in jurul acestora nici macar a zecea parte.
Carmen va avea ce sa ii invete pe acesti oameni…
Invatati de la mine si de la Carmen si invatati-I pe oameni sa spuna rugaciuni simple si eficiente.
Nu sa insire o mie de cuvinte pe care sa nu le inteleaga, nu sa spuna rugaciunile din carti.
Invatati-I rugaciuni simple si eficiente care sa ii apropie de Dumnezeu.
Da, ce am spus e adevarat, spre socul vostru se vor mantuii manelisti precum Carmen Seerban si se vor mantui femei care fac lucruri de neconceput pentru voi…
Spuneti glorie Celui care Mantuieste pentru aceste minuni in loc sa va indoiti de ce spun pentru ca tot ce spun e adevarat.
Ce s-ar intampla daca Dumnezeu ar tine cont de pacatele si greselile noastre?
Dar Dumnezeu iata vrea sa tina cont de iubriea noastra pentru El , de umilinta si pocainta noastra si de iubirea pentru aproape.
Oricine va invata oamenii sa iubeasca oamenii se va mantui…
Da, oricine va lupta pentru infratirea si unirea oamenilor se va mantui.
Sa stie lumea intreaga ca Iisus ii iubeste pe toti, pe absolut toti, niciunul nu e taiat de pe lista iubirii.
Si pe masoni ii iubeste, si pe manelisti si pe cei care nu au scoala, chiar si pe politicieni ii iubeste.
Ce am spus este adevarat si martor imi este Dumnezeu ca iubeste pe toti care am spus aici de-a lungul timpului…
Ce parere iti faci, ei ma acuza tocmai pentru aceste lucruri.
Ma urasc pentru ca incerc sa le arat cat de mult e influentat crestinismul , mai ales in aspectele de tehnica a rugaciunii si meditatiei  de Hinduism…
Ma acuza si ma uurasc pentru ca le revelez ca manastirile crestine au copiat pe cele hinduse.
Dar ia cautati voi in istorie, care sunt comunitatile monastice cele mai vechi de pe pamant?
De unde vine isihasmul vostru?
De ce incepe Ioan evanghelia cu citat exact din Rig Veda?

Si inca, auzi, ei nu ma suporta pentru ca le arat ca Iisus coboara le cei mai simpli si la cei mai umili.
Dar eu va spun ca cine impreuna cu mine nu poate sa coboare chiar acum si sa spele picioarele lui Carmen Serban asa cum a facut Iisus apostolilor, acela nu trebuie sa se numeasca slujitor al lui Iisus.
Poate ca slujiti voi vreo biserica, dar ati uitat pentru cine o slujiti.
Ati uitat pe cine iubeste Iisus mai mult.
Va spun eu, ii iubeste foarte mult pe acestia simplii care plang ca prostii cand manelistii le canta de mama sau de dor…
Ii iubeste mult pe acestia care nu inteleg nimic nici din liturghie si nici din evanghelie dar vin la biserica crezand ca stfel ii fac pe plac lui Dumnezeu…
Isi pun in cap batice si cred ca rostul lor pe Pamant e sa creasca si sa se inmulteasca…
Atata le-a ramas din toate predicile si din toate slujbele, ca trebuie sa se inmulteasca si ca Iisus a murit pe cruce pentru ei…
Doamne iti multumesc ca imi  storci sufletul de lacrimi si ca imi arati pe cine iubesti Tu mai mult!
La ce bun ca ati citit sau ati scris cartii daca ii urati pe acestia nestiutori si fara scoala?
La ce bun daca nu mai puteti sta intre ei si nu mai puteti comunica cu ei?
Va spun eu , iata Dumnezeu comunica cu ei prin Carmen Serban.
O sa urce Carmen Serban pe scena si o sa ii invete sa se roage.
Voi nu mai puteti.
Ilie ii spinteca pe aia de le ieseau matele si voi il cititi ascultand pe Chopin… 
Nu asta e problema.
Problema este ca nu ma credeti cand va spun ca Iisus iubeste si sustine pe Basescu.
Vreti sa va mai spun ceva?
Basescu va intra in istorie ca un erou, care dupa 20 de ani a reusit in sfarsit sa puna mana pe putere si sa conduca Romania.
Da avem nevoie de modelul rusilor.
Chiar de vom avea bani mai putini trebuie sa punem mana pe putere si impreuna cu ceilalti din europa sa devenim o comunitate puternica.
Noi suntem leaganul civilizatiei, noi suntem mama lor.
Veti vedea ca in secret Basescu a actionat pentru salvarea acestei tari.
Nu va acuza nimeni de orbire, dar va acuza de rautate , de nerepectarea poruncilor, de necunoasterea poruncilor.
Si eu va spun ca atat vreme cat Dumnezeu ma va tine in gratia Lui, nimeni de pe intreg Pamantul si din intregul Infinit nu poate sa aiba dreptate in fata mea daca e in contradictie cu mine…
Glorie Tie Doamne, binecuvanteaza pe Carmen Serban si fa din ea o apostolita a Intoarcerii Tale.
Dumnezeu te va intreba pe cati oameni ai dus la El, pe cati oameni ai invatat sa se roage ?
Dea ceea Carmen Serban va fi inaintea voastra, la fel si Gigi Becali.
Gigi Becali a marturisit si prin cuvinte si prin fapte pe Dumnezeu inaintea a milioane de oameni.
Minune, manelistii predica oamenilor iubirea iar cei care ar trebui sa predice le dau in cap cu biblia …
V-ati pus cu cine nu trebuia si temelia casei voastre se va subrezi.
Eu oricand sunt gata primesc pe oricine inapoi, dar Iisus spune: Nu, pana nu se vor umili si nu vor veni cu iubire…
Faca-se Doamne dupa voia ta, daca tu vrei sa umilesti pe carturari si sa ridici pe acestia simpli. 
Iar cei care s-au deranjat de ce am spus…
Ce aveti voi daca Dumnezeu iarta mai mult femeilor si ingaduie mai mult lor?
Iertati si voi odata cu El si ingaduiti odata cu El.
Si nu uitati ca multe mii de ani de acum inainte din cer veti veghea asupra pacatosilor de acest fel.
Asa ca mai bine ascultati-ma pentru ca nu aveti decat de castigat.
Dumnezeu ridica pe cine vrea iar voi trebuie sa invatati ce inseamna sa fii in gratia lui Dumnezeu! 
Haideti sa binecuvantam cu totii pe Carmen Serban si sa ii uram viata lunga si plina de bucurii.
Bravo Carmen fii independenta si puternica, Iisus insusi te binecuvanteaza!
Suna a mare petrecere... Iisus insusi participa...
Se intra pe baza de candele aprinse... :) 
Ce zici exorcizare de orgoliu prin manea ...
Iata Carmen Iisus te va ajuta sa iti infrangi dusmanii si sa ajungi deasupra lor...
Nu uita sa ii dedici victoria...  
I-auzi, lautar femeie! :) 
Iar voi daruiti totul lui Dumnezeu, petreceti in numele Lui, bucurati-va in numele Lui!
Asa de mult va iubeste Dumnezeu cand sunteti atat de fericiti ca saltati de bucurie... 
Domnul Insusi petrece cu voi...
Nu mai poate Domnul de dragul vostru cand il marturisiti inaintea celorlalti...
Creste inima lui Dumnezeu cand va aude spunand "Bunul Dumnezeu..." cu ajutorul Lui, prin El....
Iubiti-va Parintele si marturisiti tuturor aceasta iubire...
16. Iarăşi zic: Să nu mă socotească cineva că sunt fără minte, iar de nu primiţi-mă măcar ca pe un fără-de-minte, ca să mă laud şi eu puţin.
17. Ceea ce grăiesc, nu după Domnul grăiesc, ci ca în neînţelepţie, în această stare de laudă.
18. Deoarece mulţi se laudă după trup, mă voi lăuda şi eu.
19. Pentru că voi, înţelepţi fiind, îngăduiţi bucuros pe cei neînţelepţi.
20. Căci de vă robeşte cineva, de vă mănâncă cineva, de vă ia ce e al vostru, de vă priveşte cineva cu mândrie, de vă loveşte cineva peste obraz, - răbdaţi.
21. Spre necinste o spun, că noi ne-am arătat slabi. Dar în orice ar cuteza cineva - întru neînţelepţie zic, - cutez şi eu!
22. Sunt ei evrei? Sunt şi eu. Sunt ei israeliţi? Israelit sunt şi eu. Sunt ei sămânţa lui Avraam? Sunt şi eu.
23. Sunt ei slujitori ai lui Hristos? Nebuneşte spun: eu nu mai mult ca ei! În osteneli mai mult, în închisori mai mult, în bătăi peste măsură, la moarte adeseori.
24. De la iudei, de cinci ori am luat patruzeci de lovituri de bici fără una.
25. De trei ori am fost bătut cu vergi; o dată am fost bătut cu pietre; de trei ori s-a sfărâmat corabia cu mine; o noapte şi o zi am petrecut în largul mării.
26. În călătorii adeseori, în primejdii de râuri, în primejdii de la tâlhari, în primejdii de la neamul meu, în primejdii de la păgâni; în primejdii în cetăţi, în primejdii în pustie, în primejdii pe mare, în primejdii între fraţii cei mincinoşi;
27. În osteneală şi în trudă, în privegheri adeseori, în foame şi în sete, în posturi de multe ori, în frig şi în lipsă de haine.
28. Pe lângă cele din afară, ceea ce mă împresoară în toate zilele este grija de toate Bisericile.
29. Cine este slab şi eu să nu fiu slab? Cine se sminteşte şi eu să nu ard?
30. Dacă trebuie să mă laud, mă voi lăuda cu cele ale slăbiciunii mele!
31. Dumnezeu şi Tatăl Domnului nostru Iisus, Cel ce este binecuvântat în veci, ştie că nu mint!
32. În Damasc, dregătorul regelui Areta păzea cetatea Damascului, ca să mă prindă,
33. Şi printr-o fereastră am fost lăsat în jos, peste zid, într-un coş, şi am scăpat din mâinile lui. Pavel Corinteni 11 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu