1 martie 2012

Maria si Elena

Astazi vreau sa impart cu voi o mare bucurie si supriza pe care Dumnezeu mi-a facut-o si mie.
Maria si Elena sunt doua surori(trei de fapt, o a steptam si pe Angela sa ne urmeze in cele spirituale, optiunile politice sunt personale, nu trebuie sa si le schimbe:), doua femei minunate care gasindu-ma aici pe blog de cativa ani mi-au urmat indrumarile…
Ambele se roaga zilnic Rugaciunea Inimii si mai nou si Rozariul dupa cum am explicat…
Ele fac lui Dumnezeu o mare bucurie, atat de mare, si desigur avand legatura si cu meritele vietilor anterioare, incat  Maria reuseste deja sa vada si sa vorbeasca cu oricine din cer doreste… 
Am sa adaug textul ce l-am scris despre Maria cu cateva zile in urma…

Maria este o femeie plina de umilinta iubire si dorinta de a fi pe plac lui Dumnezeu, de a-l cunoaste si de a-l sluji.
Maria a pasit in a doua jumatate a vietii ei.
Maria este mama a trei copii.
Lucreaza intr-o patiserie…
Ma citeste de cativa ani si a facut exact cum am spus.
Dumnezeu i-a vorbit prin mine si a invatat-o cum sa se roage.
Spune zilnic Doamne Iisuse miluieste si Bucura-te Fecioara.
Si ca prin minune, praful ce acoperea fiinta ei spirituala a fost dat la o parte si a inceput sa vada si sa auda pe Dumnezeu.
Maria are clarvedere si clarauditie, are trecere la Dumnezeu, la Iisus si la marii ingeri si arhangheli.
Daca ii roaga ei se manifesta, daca intreaba pe Dumnezeu, Dumnezeu ii raspunde…
Maria este o mare surpriza pe care Dumneze ne-a facut-o.
Asemenea celor mai multi dintre voi, cu totii am fost hindusi si yoghini in viata anterioara.
Este foarte posibil sa-mi fie unul dintre dicipolii apropiati asa cum multi dintre voi au fost.
Printre voi sunt si copii mei si rudele mele si prietenii, nu numai cei spirituali ci si cei directi…
Dar ce mai conteaza ce a fost, conteaaza ca Tatal ne-a iesit in intampinare prin Iisus.
Si spun tuturor celor care nu asculta ca nu de mine vor asculta si nici de maria ci de copii copiilor celor care astazi asculta, cateva nivele bune mai jos.
Deoarece veti bate pasul pe loc in timp ce aceia care asculta primesc neicetat cantitati tot mai mari de gratie si duh sfant de la Dumnezeu. 
Dumnezeu are multe sa ne spuna prin Maria…
Si ii va da Mariei putere peste toti cei neascultatori.
Intelegeti si vedeti cum sunt aceia iubiti de Tatal si iubiti de Iisus.
Vedeti cum sunt aceia cu care Iisus vorbeste.
Iata acestia sunt oamenii noii lumi, cei care vad pe Iisus si vorbesc cu El.
Cei  cu care Tatal, ingerii si oricine din cer vorbesc…
Ne bucuram de Maria ca de un dar de la Dumnezeu.
Ca de un mare dar de la Dumnezeu.

 In curand, prin voia si puterea lui Dumnezeu o sa o cititm pe Maria pe un blog pe care I-l daruiesc dupa cum Dumnezeu doreste…
Si care se cheama Jurnalul Mariei, in lucru deocamdata.
Veti vedea ca Domnul Insusi sta de vorba cu ea si ii daruieste cuvinte, imagini si diferite stari si ganduri…
Inca o data spun, Fericiti cei care fac ceea ce sunt indemnati sa faca aici, fericiti cei care asculta de Dumnezeu! 
Doamne am facut dupa cum doresti, binecuvantati sunt cei pe care Tu ii iubesti si ii sustii!
Vi se va da voua dupa credinta voastra si deja vi se da! 
43. Şi o femeie, care de doisprezece ani avea scurgere de sânge şi cheltuise cu doctorii toată averea ei, şi de nici unul nu putuse să fie vindecată,
44. Apropiindu-se pe la spate, s-a atins de poala hainei Lui şi îndată s-a oprit curgerea sângelui ei.
45. Şi a zis Iisus: Cine este cel ce s-a atins de Mine? Dar toţi tăgăduind, Petru şi ceilalţi care erau cu El, au zis: Învăţătorule, mulţimile Te îmbulzesc şi Te strâmtorează şi Tu zici: Cine este cel ce s-a atins de mine?
46. Iar Iisus a zis: S-a atins de Mine cineva. Căci am simţit o putere care a ieşit din Mine.
47. Şi, femeia, văzându-se vădită, a venit tremurând şi, căzând înaintea Lui, a spus de faţă cu tot poporul din ce cauză s-a atins de El şi cum s-a tămăduit îndată.
48. Iar El i-a zis: Îndrăzneşte, fiică, credinţa ta te-a mântuit. Mergi în pace.

2 comentarii:

  1. Oare am eu atatea merite?eu nu cred Ingere drag.Eu traiesc cea ce spui Tu, dar nu le merit sa stii.Iarta-ma ca tot ce ai scris aici nu ti-am spus,mie mi-a spus miercuri dimineata cand ma duceam la lucru ,dar am crezut ca nu aud bine.Am plans tot drumul inecandu-ma in lacrimi de umilinta si bucurie.Mi-a spus lucruri mari care le voi face in EL si cu ajutorul Tau.Cadoul meu de 1 Martie depaseste orice limita.Tu esti cadoul meu blogul Tau e cadoul meu,si mai presus de toate IISUS e cadoul nostru al tuturor care vrem sa-l primim in inima si fiinta noastra.Binecuvanteaza TATA acest blog si pe toti ce-i care il citesc.Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. … sa fie aceasta lectie pentru noi ,toti sa ingenunchem si sa plangem de iubire si fericire ca Dumnezeu este cu noi si face semne atat de mari intre noi…
    Asa doreste Dumnezeu sa fie primit cu aceasta recunostinta si iubire…
    Doamne iti multumim pentru nemeritata atentie si grija cu care ne insotesti.
    Iar voi fiti atenti prin cine doreste Dumnezeu sa va vorbeasca…
    Maria tu l-ai gasit pe Dumnezeu si Dumnezeu te-a gasit pe tine...
    Totul e minunat, totul e intre tine si El...:)
    Dumnezeu e sfant si a venit la noi sa ne invete...

    RăspundețiȘtergere